Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.02.2020 klo 13:54

Sain vietyy osan roskia pois. Vielä niitä olisi.

Olen isää oottamas. Ootan va et pääsisin kotiin.

Oon väsy, vaikka sain nukkuu. Jaksamaton. Tein sukkia ennen kun lähdin. Niistäkin tulee nii rumat.

Huomen pitäis jaksaa fysioon mennä. Se lähteminen on vaikeeta, kun pitää linja-autolla mennä.

Saa nähä, koska tyttö tulee verhot vaihtaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.02.2020 klo 17:18

päätin palkita itteni jäätelöllä, kun tulin kotiin. Aloin myös tekemään sukkia tas eteenpäin.

Mulle yritti joku ihme numerosta soittaa, mut onneks mulla on semmoinen juttu puhelimessa, et estää sen ennen kun mä ehin puhelimen ottamaan käteen.

Otin riskin ja latoin päivityksen puhelimeen. Luotan että mua ei tarvita tämän aika.

 

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.02.2020 klo 20:12

Mä sain äitiini tänään yhteyden. Vastasi puhelimeen. Jutteli jopa.

Mä yritin alkaa siivota. Sain roskakaapin tyhjennettyä, ja roskapussit jopa eteiseen asti. Pyykkikoneen laitoin vielä pyörimään. Neulon.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.02.2020 klo 12:36

Jardin Prive kirjoitti:
Mä sain äitiini tänään yhteyden. Vastasi puhelimeen. Jutteli jopa.

Mä yritin alkaa siivota. Sain roskakaapin tyhjennettyä, ja roskapussit jopa eteiseen asti. Pyykkikoneen laitoin vielä pyörimään. Neulon.

Oliko jp hyvä vai huono asia että sait yhteyden äitiisi?

 

Mä tulin just isosta kaupast ja joutusin siks peruu fysion. En jaksa enää lähtee toiselle puolen kaupunkii. Isoon kauppaan ei ollu suunnitelmis, mut äiti käski.

Sanoin äitil et mul on viel jouluverhot. Äitin kommentti oli et se on mun häpeä kun oon ollu ni laiska. Sanoin suoraan et en kye vaihtamaan niitä, koska kädet ei tykkää siitä liikkeestä.

Tyttö kysy, saako viä mun pullot. Hänel ei o paljoo rahaa. Sen ku vie.

Mut nyt en jaksa enempää...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.02.2020 klo 17:39

Kai se oli ihan hjyvä, kun äiti vastasi ja puhui. Vastasi tänäänkin mun soittoon, mutta nyt(kään) hänellä ei ollut aikaa juuri puhua. Eipä mitiä...

Tuntuu törkeltä, että äitisi komentaa sinua ja haukkuu lisäksi laiskaksi. Mua Ex-anoppi on kutsunut mua laiskaksi käyttämättä tosin juuri tuota sanaa. Ja se tuntui hemmetin pahalta. Et sinä ole laiska! Uskotko sen?! Mulla on jouluvalot edelleen ikkunoissa. Osan haluaisin pois, mutta en jaksa ottaa. Tämän päivän suuret saavutukset on roskien vienti ja tiskikoneen tyhjennys ja täyttö. Ja tietysti suihkussa käynti aamuyöllä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 25.02.2020 klo 19:24

saloka kirjoitti:
Sanoin äitil et mul on viel jouluverhot. Äitin kommentti oli et se on mun häpeä kun oon ollu ni laiska. Sanoin suoraan et en kye vaihtamaan niitä, koska kädet ei tykkää siitä liikkeestä.

Mua suututtaa äitisi tapa kommentoida. Eikö sinua?

Ehkä provosoidun aiheesta siksi, että mulla ei ole jouluverhoja, ja vaikka olisikin, en ikimaailmassa osaa kuvitella näkeväni vaivaa niiden vaihtamisesta. Toivon, ettei siitä tarvitsisi tuntea häpeää.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta, 2 kuukautta sitten. Syy: lisäselitys
Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.02.2020 klo 10:49

Jp ja soroppi ❤

Kyl se suututtaa. Kyl mä menisin tonne katon rajaan jos kykenisin. Vaikka heti. Tyttö tosin kielsi menemästä ja sano et heti kun hänen jalka parantuu, hän tulee. Kaikkein kettumaista täs on se, et äiti on ne sinne laittanu, kun halusi.

En mä tost laiskuudesta tiä. Kyl mä joskus oon aika pahasti laiska.

Nyt ois tarkoitus alkaa siivoo. Täällä on noita hemmetin pikkukiviä ympäri asuntoo. Sit voin palkita itteni minttukaakaolla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.02.2020 klo 14:31

Jotenkin en jaksa tänää siivota, vaikka pitäis. Jotsin siivosin, mut siihen jäi. Sen jälkeen oon istunu va.

Nyt rulka porisee hellal, jauhelihakeittoo vaihteeks. Tekis mieli tehä joku päivä lasangee, mut en tiä koska voimii riittää tekee sitä.

Olen todella väsy. Päätä sattuu hiukan myös. Taidan men koht sohval köllöttelee.

Huomen tukari tulee aamusta ja vissiin siivoamme täällä. Sillon saisin hiukan apua. Onneks äiti hoitaa huomrn isän.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.02.2020 klo 19:35

Koronaa siellä, koronaa täällä... haluaisin heittää uutisen pois. Nyt on ainakin 2 tapausta suomes. Koskakohan tähän kaupunkiin tulee. Pitääkö olla huolissaan, vai olisiko se helpotus.

En tiä mitä ajatella...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.02.2020 klo 09:18

Wau onko tä korjaantunu.pääsi meinaan suoraan viimiselle viestille. 👍

Tunnin päästä tukari. Ei yhtään tee mieli siivota. Laitoin jo astiakoneen pyörimään. Ehkä kohta kykenen menee keittiöö siivoo. Nyt en. Olen koko yön pissaa pidättäny ja nyt sattuu hiukan.

Olo on väsy ja halumaton kaikkeen. Päivä kuluu ehkä kaavoja kirjoittaes ylös. Eilinen iltakin meni siinä.

Mut nyt jatkan kitumista....

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 27.02.2020 klo 09:37

saloka kirjoitti:
Wau onko tä korjaantunu.pääsi meinaan suoraan viimiselle viestille. 👍

Kyllä ja vihdoinkin! 👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.02.2020 klo 11:32

Tukari imuroi ja mä pesin keittiötä. Sit mentiin pikku lenkille ( 2538 askelta). Nyt korvat "jäässä" ja pää kipeenä. Loppu illan saanki sit vaa olla..

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.02.2020 klo 11:37

Mä en uskonut sitä, kun ekan kerran tänään ohjauduin viimeiselle sivulle. Luulin jo tehneeni tarvittavan manööverin. Mutta se on siis ihan totta!!! Upeaa!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.02.2020 klo 11:39

Mun pitäisi saada olohuonetta järjestettyä. Lankoja on monessa korissa, kärrysssä ja lattiallakin... Ottaisin mielelläni avuksi ihmisen, joka tekisi tylsät työt, kuten imuroinnin ja lattioiden pesun...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.02.2020 klo 18:04

Jp, eiks ookki upeeta, ettei tarvii selailla sivuja et pääsee oikeeseen.

 

Mulla jostain syystä maha pitää omaa elämää taas. Kauhia möyriminen.

Olen täs sukkia kutoillu. En jaksanu kaavoja tehä.