Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.12.2019 klo 22:09

Ilta meni tylsästi, kun ei pystyny neuloo ollenkaan. Taas olkapää kipeytyi ja esti kaiken.

Keittiön lattia on sekainen. Pitäis se hiukan siivota. Huomen vois paketit laittaa kuntoon ja kasseihin.

Mut kaipa mä alan koittaa nukkumista, vaik kello on näin vähän.

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 4 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2019 klo 12:40

Joo, levätään ja nautitaa olemassaolosta 🍗🍔🍎🍌🍕🌭🍊🍇

se kuiten olennaisempaa kuin että astuuko leivänmurulle;)

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.12.2019 klo 20:53

Masisoireet puskee kovasti päälle. Silti yritän taistella niitä vastaan. Tänään jaksoin n. 5-6 tuntia taistella.

Tekee mieli tehä itelle jotain. En jaksa kuunnel naapureiden ääntä. En autojen ääntä. Haluisin va hakata vaik päätäni seinään niin kovin et vrerisuoni katkee tai kallo murtuu. Haluan itelleni pahaa, satuttaa.

Mul on paska fiilis nyt. En tiä mistä se tuli. Tulin jo ennen 18. Sänkyyn. Oon 3 tuntia maannu täs. Iltalääkkeet otettu, joka pitää mut rauhallisena.

Olen miettiny sitä litiumia. Ottaisinko kaiken uhalla sen . Sit se voi olla terveyden menettämistä. Se terveys, mikä vielä on tallella..

Isä tulee huomenna kotiin. Taas alkaa pelot ja miettimiset. Isä on alkanu valvoo öitä. Muutenki on poissaoleva. Se on muuttunu kaatumisen jälkeen huonommaksi.

Tekis mieli repii hiukset vege. Huutaa suoraa kurkkua. Tai jotain. Mut en voi.

Taidan laittaa puhelimen pois ja koittaa nukkuu...

Käyttäjä Zirkoni kirjoittanut 21.12.2019 klo 22:53

Kuulostaa siltä et sulla on monta huolen aihetta. Sun isä, oma jaksaminen ja toi litiumin mahd. aloitus yms. Ei oo ihme jos kaikki aistiärsykkeet rasittaa ja tekee mieli huutaa. Kädettömyyden tuntu on joskus ihan tosi sietämätöntä. Kokeilehan välillä ihan jotain hengitysharjotuksia kun tollasia voimakkaita tuntemuksia tulee. NIitä on netti pullollaan ja niistä voi olla apua tilanteen helpottamiseks, ainakin ajan kanssa kun on vaan sitkee ja opettelee.

Litiumia kannattaa tosiaan tosi tarkkaan miettiä, siinä voi olla paljon inhottavia sivuoireita. Ja tietääkseni joitain juttuja pitää seurata lääkityksen aikana. Olikohan kilppari ja munuaisarvoja? (en muista varmaksi). Jotain veriarvoja kuitenkin.
Onko sulle kokeiltu muita lääkkeitä joista vois olla apua? Käsittääkseni tuo litium on viimeisimpiä lääkkeitä mitä hoitoon yleensä tarjotaan, jos muista ei oo ollut juuri apua.

Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2019 klo 23:01

Toivon että huominen on parempi..

Itellä hypopäivä ollut, painumassa viivan alle....

Jospa uni kohentais mieltä huomiseksi...

 

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.12.2019 klo 10:44

Zirkoni, mul on kokeiltu niin monta lääkettä, et niitä ei ole ees kirjattu. Jos olisin ton tajunnu ni olisin ite kirjannu ylös.

Keskustelua, kiitos edellisestä ja uudesta viestistä.

 

Pitäis suihkuun suunnistaa. Sen jälkeen en tiä mitä teen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.12.2019 klo 14:17

Isä on huonona, sano äiti. Kumpa pärjättäis nä pyhät.

Join kaikki glögit. Nyt ei ole sitäkään.

Sain käytyy suihkussa.

Olo ei ole mitenkään erinomainen. Kuhan istun ja snnsn kämpän olla sekaisin.

Huomenna pitää raahsta reppu, iso kassi, iso kestokassi ja pieni kestokassi vanhemmille. Noista iso kestis pitää varovasti viedä. En kyl tiä miten ne vien. Kai mä jotenkin ne saan. Olen kysyny nyt 2 kertaa tytöltä apua, mut ei nii ei. Tahdon voimalla sit mennään.

Taidan siirtyy sohval peiton alle...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 22.12.2019 klo 18:25

Hei, Saloka. On sun oleminen rankkaa. Ei ajatus nyt kulje. Haluaisin, että sinun olisi helpompi olla. Ja sitä helpotusta kaipaisin myös itselleni. Ahdistus alkaa taas vyörymään täällä yli. Aivan kuin aaltoina, jotka hyökyvät rantaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.12.2019 klo 18:42

Pidän kädet ristissä, ettei huomen tarvis soittaa h.päikkyyn. toi hammas on vähän kipee ja se ei kestä juomista. Syömään pystyn sentään. Mulla ei olis yhtään varaa mennä eikä aikaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.12.2019 klo 20:50

Mietin täs mitä teen huomen aamulla. Onko toi kipu päivystyksen arvoinen. Välillä tuntuu et kyllä ja välillä ei. Pitää varmaa äitin kans jutella. En kyl yhtään tiä, mil rahalla sen sit maksan.

Miks kaikki tarvii olla niin vaikeeta 😭 aina.

Miksei tääkin olis voinu tulla pyhien jälkeen.  Mä jotenki arvasin tämän.

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2019 klo 08:33

Hei saloka. Hammassäryt tulevat kuin hampaat eivät ole kunnossa. Mene vain hammaslääkäriin.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 23.12.2019 klo 08:48

Halaus ja tsempit täältä, mitä sitten päätätkin! Kuulostaa kyllä aika hurjalta harkita että eläisi hammaskivun kanssa pitkälle ensi vuoden puolelle.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.12.2019 klo 12:43

Pikemiten ja soroppi ❤

Kävin juurihoitamassa ton hampaan. Nyt se on hampaan näköinenki. Parempi pestä, ettei o 1/4 hampaasta poissa. Jännällä ootan millaista kipua tulee kun puudutus lakkaa.

Tunnin päästä tarvis lähtee kassien kans vanhemmille. Isää hoitaa. Sit tulla kaupan kautta kotiin. Tytönki pitäis joskus siihen aikoihin tulla kotiin.

Oon yrittänyt siivota, mut en va jaksa. Haluaisin va olla. Mut kaipa sitä pitää jatkaa hiukan ruokkoomista.

 

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.12.2019 klo 15:19

Avasin jo omat lahjani, tai ne oli jo puoliks avattu.

Isä tuli hoidettua. Sisko osas just sillon tulla kun sain isän valmiiksi.

Toi poski sattuu ja hampaat, vaik otin panadolia. Ei oikee innota mikään, jos koko joulun on kipuja.

Ootan tyttöö. Ostin hänelle hyvää päivää-juoman ja nalle kaurakaakaota.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.12.2019 klo 17:48

Tyttö tuli ❤. Ekana hääräs, sit rauhottui...

Tein ruuaks hänen toivomaa jauhiskeittoo. Tais tyttö syyä liikaa kun väsähti.