Kiitos soroppi ❤
Kumpa tietäis mikä mättää. On kai paineita liikaa ja se saa masentumaan ja tuleva hoitopalaveri niin tytön kun itteni kans pelottaa, ahistaa ja masentaa. Pikemiten.
Mun pitäis olla nukkumassa jo, mut en malta mennä nukkuu. Päässä pyörii asioita. Laitoin siskon synttärilahjan valmiiksi, kun hän hakee sen huomenna. Jotenki tuntuu et se on arvoton hänen mielest ja hän pettyy. Laitoin kasan tekemiäni kasvonpuhdistuslappuja ja yhdet nilkkasukat.
Huomenna pitäis suihkus käydä ja sen jälkeen raahata 3 kukkasta suihkunalle.
Jotenki tuntuu et eessä on muuri, jonka yli en jaksa nousta. Eniten harmittaa se, et joudun jättää ma ja pe isän hoidon. Isä joutuu yksin jotenki päyjäämään. Se et sit ku pääsen sinne, voin löytää ihan mitä vaan.
Tulee raskas viikko. Ja monet itkuiset hetket. Niin ku nytkin itken.
Huomenna saan olla viel rauhassa. Nukkuu aamulla. Ruokaa tarvii jotain jauhelihasta keksii. Miettisin makaronia, jauhelihaa ja kasviksia. En tiä jaksanko tehä, sen näkee huomenna sit. Tosin se tulis aika nopeesti ku kasvispussin laittaa mikroon, paistaa lihan ja keittää makaronin. Sit jakaa sen 3:lle päivälle, ni ei tarvii miettii ruokaa.
Pitäis oottaa kunnon pakkasia, et saa pakastimet sulatettuu.
Orkidea oli ilmajuuret kasvattanu lähelle pakastimen moottoria. Onneks huomasin ja otin pois. Kukkia oottelen, vanaa kasvattelee koko ajan. Pitääkin huomenna yrittää muistaa hiukan vettä antaa, en uskaltanu tota merilevää antaa sille enkä aloelle. Ne tarvii vettä huomenna.
Olisin valmis heittämään kaikki kukat pois, mut ei anneta. En jaksa hoitaa niitä tällä hetkellä ollenkaan. Niissä jossain on tuholainen, jota en saa pois, kun ei ole varaa kalliiseen myrkkyyn netistä. Ostan varmaan ma etikkaa ja lisään sitä mäntysuopaan ja suihkutan niitä vessassa.
Ei mul kyl rahaa o tuhlattavaks. Pitää olla rahaa 6. Pvä. Pitää rikkoa rahaa pienemmäksi, enkä tiä miten se onnistuu. En ees tiä paljonko mun kukkaros on rahaa. Pitää varmaan sekin tarkistaa huomen ja kattoo mitkä rahat olis hyvät jo. Kaikki 1-10e välillä. Muut joutuu rikkoo.
Oon kai aika sekava. Siltä ainakin tuntuu. Päässä heittää ajatukset miten sattuu. Oon väsy, mut en oo. Olis nälkä, mut ei tee mieli syä mitään. Tekee mieli alkaa riehuu, mut on siihen liian väsy. Siis silmilläni riehun. Ajatuksella otan tämän puhelimen ja heitän päin seinää ja kohta käy telkkarilla samoin, tosin ikkunasta ulos. Oon menettämässä järkeni. Joku kävelee käsissäni. Niskassani....