väsyttää...
koiruli oli mulla eilen jokusen tunnin. antamassa hellyyttä. sit hänelle tuli tunnit täyteen omasta mielestään ja haettiin pois. EI hänen pitäny kuulemma jäädäkään tänne, mut joo. Sain mä pari hassua kuvaa ja rahnuttaa ja puhella hänen kanssa.
Pitäis jaksaa alkaa lihapullia tekee. Vois vaikka hiukan teetä jua ja sitten kattoo onko voimia alkaa pullia tekee. On jotenkin voimat ihan pois. KIpuja joka puolella ja jne. EN o paljoo sellai jaksanut käsitöitäkään tehä. TYttö haluis peiton ja aloitinki virkkaamaan noita lappuja, mut tuntuu että kestää ikuisuus tehä peitto. Olen vasta 2 lappua saanut tehtyy. Onneksi voin käyttää noita jämälankoja noihin tilkkuihin. Kuulemma ei ole mitään välii minkä värinen tulee ja kuinka kirkas. Olen iloinen että tytöllä on toi asenne. Hän ehkä haluaa va että mulla on jotain tekemistä ja hän on nyt keksinyt isomman projektin mitä teen. Ei oikee onnistunut ni sukkien teko, että tein yhen mallin mukaan ja iloitsin aloittaessa että nyt hidastuu sukkien teko, ja homeiset marjat. Tein alle vuorokaudessa sit ne sukat.
Nyt alkaa omituista kipuu olemaan, aika kovaaki. Tarvii vissiin mennä kattoo sitä juomista, jos toi kipu helpottais hiukan. Ottais samalla sit muutamia lääkkeitä. Ottais leipää hiukan sulamaan, jos myöhemmin söis leipää. EI mulla sellai kamalasti ole ruokavaihtoehtoa tehä. Olen melkein kaikki syöny mitä kaapissa on. Pitäis pakkaseen tehä tarkistus ja kaappeihin ja ottaa vanhat pois jne. EI va oikee jaksa paneutuu asiaan tällä hetkellä.
Isä sai melkein viikko sitten uudet kuulolaitteet. Oli kuulemma mennyt romuttamokuntoon vanhat. Oli vissiin toinen ollu ihan mykkä ja toinen melkein. EI ihme että isä ei o kuullu mitään. Nyt kuulemma siellä on niin hiljaista. EI huuda telkkari eikä muukaan.
Tyttö kävi viikolla toisessa kouluhaastiksella. Sekin meni vissiin hiukan penkin alle. Tällä kertaa oli ymmärtänyt että koulu tarkoittaa erii mitä hän oli ajatellut sen olevan. NO katotaan mitä ne sanoo. Kesällä vissiin tyttö aloittaa vihdoin autokoulun. Saa nähä mitä siitäkin sitten tulee loppupelissä. Pelätä saa sit ainaki.
Mut joo, meen hakee sitä juomista....