Isä oli väsyny, mutta hetken ku lepäsi, ei ollu kipuja missään. En viitsiny sit kauemmin olla siel, ku isä jo puol unes oli. Klo 17. Soitin ja kuulosti paljon pirteemmältä. Oli ehkä nukkunu hiukan.
Siskon kissa on vanhemmilla hoidossa. Se ei ole sylikissa, mut halusi syliin ja pysyi siinä. Mun lähdettyä meni isän pyörätuoliin nukkumaan.
Tein viikonlopun ruuat. Vuokaan porkkanaa, perunaa ja naudan sisäfileesuiķaleita ja mausteeksi sipulia ja suolaa. Päälle 2 purkkia soijakermaa. Tuli hyvää.
Päätin laittaa sukkatehtaan kiinni ja aloittaa lapastehtaan. Mulla on noita palkuja lankoja ja sit on 100% villalankaa. Niistä ku kehittelisin lapasia, ni tulis lipastoon tilaa. Voin noit täysin villaset lapaslangat koukuta tai sit neulon 2kertaisena. Muuten tulee liian ohuet. Pitää kokeilla ja miettiä asiaa. Jonkulla mustalla langalla ne vois hienosti koukuta.
Kävin apteekissa ostamassa lääkkeeni taas. Onneks selvisin 4.50 eurolla. Rahat on vähän niin ja näin. Harmitti ku piti ostaa 2kg säkki perunoita. Nyt joudun kehittää pariksi viikoksi ehkä perunaruokaa. Tuntu ettei tähän 3n pvä ruokaanka menny palljon mitään siitä pussista. No tietää ainakin mitä sit syö.
Tänään ei ole käsis kävelly paljon ketään. Välillä erehdyn luomia liikkuvaksi ötökäksi. Tosin mulla on pitkähihainen ollu päällä koko päivän, jos se on auttanu.
Kärpäsiäkin on musta vähemmän. Ei o inissy viel korvassa eikä o hyökkäyksii tehty naamaan. Joko ne älys jättää mut rauhaan. Aamulla tosin niistin taas yöllä nenään tullen kärpäsen, yök.
Jalat on vähän ollu taas kipeet. Jotenki on flunssanen olo, kurkkua sattu hiukan illan aikana ja nenäs on hiuka räkää. Päätä jomottaa ja vihloo. Mut tähän se aina jää.
Saa nähä kuinka huonos kunnos maha on huomenna, ku söin karkkia. Äiti ja tyttö toi viikko sitten laivalta. En oikee uskalla karkkeja syä kun maha ei tykkää siitä sokerimäärästä tai jostain. Suklaistakin pystyn va vegesuklaita syömään.