Tänään oon tosi uupunut. Nousin sängystäkin vasta ja kello on 13.30 yli. Olen yrittänyt aamusta puhella muiden kans puhelimessa. En muista kenen oikee ja sen muistan et tutun kanssa ku puhuin, ni nukahin kesken puhelun. En saanut silmiä pidettyy auki millään. Oli todella kuuma ja hikinen olla. Siitä taisin muillekkin sanoa. Vieläkin on. Mut yritän tässä olla. Tein mehua kannuun ja koitan sitä lipittää pikku hiljaa, kun jos juon paljon kerrallaan, tulee todella huono olla. Kurkku ilmeisesti taas kuivui yön aikana, kun on kipeenä.
Äiti käski eilen tehä litan, mitä hän tois kaupasta mulle. En yhtään tiä, kun ei tee mieli syä mitään ja kaikki maistuu ja tuntuu pahalle. Koitin tos yks päivä syä saarioisten jauhelihapitsan. Tai no söin sen, ku tyttö rivien välistä aneli. Se ei maistunut miltään. Mut silti jälkitilanne oli polttava tunne suussa, eli mausteen ilmeisesti. EIlen söin lihapullia monen monta tuntia. Varmaan 3-4 tuntia, et sain ne syötyy. En pystynyt syömään ku 2-3 kerralla, kun alko suussa tuntuu kamalan suolasuus ja sit oli tunne et kohta laatta lentää ja kovin. Tänään varmaan teen pyttipannua uunissa, sellainen pakastepussi. Mulla on vielä vähän sitä tuolla. Huomenna tarvis keksii jotain. Äiti ehotti sosekeiton tekoo, jos se auttais. Olen itekkin miettinyt sitä kyl. Se on pehmeetä ja juoksevaa ja siitä saa ihan minkä makuista haluaa. Mut se et en aina jaksais sitä perunateatterii ja soseutusta. Mut täytyy miettii tässä iltaa asti, jaksanko alkaa kaivaa pakkasesta niitä sosekeittopusseja, toivoen että niissä on jotain muuta ku porkanaa.
En yhtään tiä tuleeko tyttö tänää käymään. Mummin luokse ainakin on menossa tai on jo. Mummilla on tänään synttärit ja kaaoksella myös. Kaaos täyttää 8kk. Isovanhemmilla on hiukan pientä kinaa siellä. Äiti oli käyny äkkiä kaupassa ja isä on sillä aikaa mennyt vessaan. Tietenki äiti pelästynyt tullessaan. Mut onnes ei o mitään tapahtunut.
En mä oikee tiä. En jaksais mitään tällä hetkellä. Huono olo vieläkin ku join. TUntuu että silmien eessä elämä kulkee nopeemmin mitä minä ite. TUntuu ku olis kännissä oikeastaan. Haluaisin vaan nukkuu takas, mut en uskalla. En vaan jotenki jaksa tällä hetkellä olla ees istumassa ja hereillä, mut pakotan itteni.
Verikokeiden tuloksia ei oo vieläkään näkyvillä. ketuttaa sekin. Ono tä hyvä vai huono asia, en tiä. Haluan saada ne tulokset. Ihan oman mielenterveyden takii.
Pitää varmaan tästä kohta mennä vessas käymään. Sinnekkä ei oikee jaksa mennä. En tiä johtuuko siitä että vissiin sisällä on yli 28 astetta lämmintä. En tiä uskallanko laittaa ees ikkunaa auki, ku ulkonakin on 28 astetta, eikä tuule yhtikäs. Parvekkeen ovee en ainakaan uskalla, jos kaaos tulee. Pitää vissiin miettii hiukan...