Kivaa että musta on eilen saanut kuvan puhelusta (psyka) että olen välinpitämätön ja kaikkea muutakin "kivaa". En kyl tiä miten se on mahdolista. Vastasin kaikkiin heidän antamiin kysymyksiin. Ehkä olin väsyneen kuuloinen, mut en välinpitämätön. Mut minkä sille mahan kun mut ymmärretään väärin. Olen edelleen jotenkin kuulemma persoonasta passiivis-agressiivinen ja debressiivinen, kuulemma. Mut minkä sille mahan.
Yöllä tuli alle 6 h nukuttuu. Äiti herätti ennen 10, kun olis pitänyt mennä tuvalle. En sit menny. Eilinen pääsäryn sain pois. Oli ilmeisestisokerinpuute, kun söin 2 suklaamunaa illalla ja pääsärky lakkas heti. Ei ne munat niin hyvii ollu, mut tulipahan syötyy ja oli lääke pääkipuun. Miettisin onko niistä jotain yhteistä. Pitää alkaa seuraamaa sitäkin.
Yritän tänään olla olla istumassa kauemmin ku eilisen tunnin. Koitan tossa kohta alkaa kutoo hiukan, ettei lihasmuisti ala mennä tai käsitaito. Samalla jos noita sukkia sais joskus valmiiksi. Pitäis pari kirjettäkin kirjoittaa, mut ei o oikee ollu fiilistä. Kai he ymmärtävät.
Mulla on sellainen ongelma että huolehin muista aika paljon, enemmän ku itestäni. En osaa olla ajattelematta isää, äitiä ja tyttöä, että miten heidän asiansa on. TYttö ei onneks sellai tarvii 24/7 holhoomista, ennemmin tsemppaamista ja kannustamista. Hänellä kun on vaikee personallisuushäiriö, joka ei o tasapainossa. Hän voi olla ihan ok, mut sit tunnin päästä alkaa itkee ja raivota ku raivotautinen ja sit taas tunnin päästä kaikki o ok. Pelkään noita muutoksia. Tällä hetkellä hänellä on tunne että hän ei näytä hyvältä ja hän tuntee että kaikki ulkonäössä on huonosti. Yritän takoo hänelle järkeä koko ajan. Hän on jo hiuksensa leikannut ite yksi ilta ja tos joku päivä sitten värjäsi hiuksensa. Silti hänestä kuulemma tuntuu pahalta.
Inhottaa ku alkaa kylmä olla. Tulee kylmiä väreitä pitkin kroppaa. TIetää että alkaa kohta taas voimat mennä. Koitan jua pepsi maxia, että saisin nestettä. Viiminen pullo. En muista koska olisin teetä viimeks juonut, vissiin pari päivää sitten. Mulla on 4 litraa juissia vielä, joten ei tarvi pelkkään teehen siirtyä. Jotain syötävää on vielä jääkaapissa, onhan siellä se maksalaatikko vielä kummittelemassa ja soija jogurttia, et saa tehtyy mansikka smoothie hässäkkää. En mä kuole nälkääni, ainakaan luulen ni. KUhan va jaksais va aloittaa jostan. TIskit tarvis pikku hiljaa taas kerätä koneeseen ja roskat pussiin ja viä roskat. Ehkä mä teen ne pikku hiljaa, kun rehkiminen ei oikee onnistu.
Kai mä alan kutomaan ja juomaan taas hörppy kerrallaan. Koittakaa jaksella!