Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.11.2022 klo 17:06

nyt on kaupassa käyty ja tytölle annettu ikea-rahat, maksettu kyyti. Nyt muistin että olis pitänyt ottaa rahaa siihen kuljetukseen että saan tavarat.

Huomasin, että äiti ei osannut oikee ostaa mitään. Mulle tuli 3 kassillista tavaraa. Ostin viikonlopuksi herkkuja. Ajattelin, jos jaksaisin viikonloppuna siivota ja sitten palkita itteni illalla herkulla.

Yöllä taas kutoilin 3 tuntia. En kässää miksi. Uni ei vaan tuu.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.11.2022 klo 01:36

Mua harmittaa. Löysin kansiosta helpon ja kauniin pitsimallin, mut joku virhe siihen tuli ja nyt en pääse siitä eroon. Olen 5 kertaa neulonu ja purkanu, neulonu ja purkanu... aina se virhe tulee. En tiä, pitääkö kokonaan purkaa ja aloittaa alusta.

Nukkumatti on jättäny taas tulematta. Saa nähä, koska saan unta ja koska herään sit.

Ehkä mua jännittää se, et hyväksytäänkö tyttö koiran ostajaksi. Ja miten heidän 5h matka menee. Plus takasin päin 5h.

Mut joo, taidan alkaa yrittää nukkumista...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.11.2022 klo 05:55

Ei täs ollu muuta tekemistä. Putsasin 2 vaatekaappien hyllyt ja tyhjensin yhen jätesäkin. Ei yhtään väsytä ees. Jos hetken kutois tota puuduttavaa säärystintä ja sit viim. Tunnin päästä koittais pari tuntia nukkua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.11.2022 klo 13:46

Nyt on käyty vanhemmillakin jo. Kävin avustamassa isää, että äiti sai pestyy hänet. Tein lähäri hommia, kun rasvasin isän jalkoja ja laitoin toisen tukisukan. Sit sama äitin jaloille. Sit mentiin apteekkiin ja kauppaan ja sit tulin kotiin.

Vaikka yöllä olen nukkunut 4-5h , ni ei mua paljoo väsytä. En tiä mikä mua valvottaa. EI pitäis mikään. Kaikki pitäis olla okein. Ootan vaan koska alkaa maniavaihe. Kotimatka jo meni todella hyvin, kun en väsynyt ollenkaan, mitä yleensä väsyn.

Mut kaipa mä alan keksii, mikä kettua tota sukan vartta vaivaa, kun jossain on virhe, mitä en löydä. Jos tämän päättelyn jälkeen ei onnaa, niin puran kokonaan ja teen ihan alusta asti uudelleen.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 26.11.2022 klo 17:30

Aamulla oli surkea olo, vaikka nukuin pitkään. Oli hirveän vaikeaa saada itseään käyntiin ja kaikki oli vastenmielistä. En millään olisi jaksanut laittaa aamiaista, vaikkei siinä paljon tekemistä ole. Hampaiden peseminenkin tuntui raskaalta työltä.

Iltapäivällä olo helpottui ja sain jotain tehtyäkin. Kohta pitää syödä jotain. Lämmitän valmista ruokaa. Onneksi jääkaapissa on vielä jäljellä entisiä ruokia.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 26.11.2022 klo 19:49

Saloka, onko pitsimalli niissä sukanvarsissa? Osaat ottaa mukavan filosofisesti sen ettei joka yö saa nukuttua - sitten vaan tekee jotain rauhoittavaa ja antaa unisuuden palata kun se on palatakseen.

Purjevene, mukavaa että olet järjestänyt jääkaappiin valmista! Mä alan kohta varmaan pilkkomaan sipulia jos se tyrkkäisi ruoanlaittoa pikkuisen eteenpäin. Haaveilin tekeväni köyhiä ritareita, ja ehkä jaksan sen toteuttaakin jos kumppani on auttaa pääruoan kanssa. Toivottavasti sun parempi olo jatkuu!

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 1 vuosi, 5 kuukautta sitten. Syy: Kirjoitusvirhe
Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.11.2022 klo 20:05

TYttö kertoi, että on varannut nyt sen koiravaavin ja saa ja maksaa sen viikko ennen joulua, jos oikein ymmärsin. Hän luulee etten ole iloinen, enkä osaa iloita, koska mulla on pelkoja tyttöä kohtaan. Mutta lupasin auttaa häntä, jos hän apua tarvii. Tämä on ehkä mun ainut "lapsenlapsi".

Tytöllä on iso juttu eessä vielä tänään, kertoa isovanhemmilleen tai isoäitilleen tästä "perhetapahtumasta".

Purkasin sen eilisen tekeleen, kun en jaksanut enää purkaa ja yrittää neuloa. Otin työstä puikot pois ja purkasin kaiken. Aloin tekee sitten Olga-sukkia.

Olen niiskutellut ja aivastellut tänään ja hiukan yskinyt. Saa nähä mihin tämäkin kehittyy, pitkällä tähtäimellä. TOivottavasti ei mihinkään vakavaan.

Ensi viikko tulee olee raskas. Pitää siivota, purkaa tavaroita ja koota yksi pitkä lipasto, jonka tyttö tuo Ikeasta. Onneks tyttö tulee auttaa ja ensi viikon alussa kysyn tukarilta, et voidaanko to tapaamisella purkaa mun keittiön tavaroita ja hoitaa niitä.

Oon taas syönyt ja juonut tänään mahani ihan piukaksi. Kipeetä tekee oikein. Ehkä toi sohvalle maatemeno auttaa hiukan.

Silmät on väsyneet ja tekee kohdistamisesta ja näkemisestä vaikeaa.  Mut kaipa se jotenkin myyränä olo onnistuu....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.11.2022 klo 00:31

Silmät menee kii ja aivot jumittaa aina välillä. Jos meen nyt nukkuu, voi olla et herään 1-2 h päästä. Mut pakko se on kokeilla et sen aikaa nukkuu. Kello on kummiski vähä enne 12 soimassa. Nukun jos nukun siihen asti tai oon hereillä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.11.2022 klo 12:52

viime yönnä puhuin tytön ja tutun kanssa aika kauan, sen jälkeen kun tänne viestin kirjoitin. Sen jälkeen menin nukkuu ja sain nukuttuu kellon soittoon asti. Nyt alkaa päätä sattuu, mikä ei oo kiva asia. Selkä on kipeenä myös. Kai mä jotenkin pärjään näiden kipujen kanssa. Ehkä meen päikylle vähäksi aikaa, jos toi pää alkaa enemmän oireilla.

Äiti oli hiukan "järkyttynyt" tytön koiran hankkimisesta, mut mitä soitin herättyäni, niin ei hän kauhian kiukkunen ollu. Huolestunut vaan, niin kun mäkin. Sanoin yöllä tytölle, että mä käsittelen omalla tavallani tämän asian. Mut en tuomitse häntä enkä mitään muutakaan.

Nyt tietää että tyttö ei tuu jouluna yksin tänne. Rääpäle tai niin ku tyttö sano "kaaos" tulee mukaan. Saa nähä miten se menee sitten. TUleeko paljon siivottavaa ja jne.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.11.2022 klo 12:28

3 jätesäkkiä tyhjennetty ja kaappi putsattu. Suihkusta tulin just. Nyt mietin, mitä tekisin. Keittiöö pitäis ruokota. Tiskikonehommat tehä ja siivota. Petivaatteet pitäis vaihtaa.

Jotenki on taas virtaa. Koko ajan tekis miljoona asiaa yht aikaa. Keskittyminen on vaikeaa. Kroppa tärisee, mut ei kylmyydestä. Yritin suihkussa rentoutuu, laitoin kuumaa vettä. Mut en onnistunu.

Ehkä mä haen jostain "villatakin" ja alan kattoo mitä tekisin. Menenkö keittiöön, vai jatkanko makkaris jätesäkkien kans.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 28.11.2022 klo 14:57

Ahdistus ei millään hellitä. Vein aamulla tytön autolla ja kävin samalla reissulla ruokakaupassa. Nyt pitäisi taas pari päivää pärjätä.

Tuntuu huonolta olo enkä yhtään tykkää joulun lähestymisestä. Joka päivä on liikaa kaikkea. En jaksaisi tehdä mitään.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 28.11.2022 klo 15:05

Saloka, sinulla on valtava urakka kotona, kun tavaroita pitää purkaa ja laittaa paikoilleen. Itse en meinaa selvitä tavallisistakaan päivistä. Voimia urakkaan!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.11.2022 klo 22:11

Kiitos purjevene. Onneksi tyttö tulee auttaa ja to tulee tukarikin. Huomen pitää va ajoissa herätä, että saa tavarat kuntoon.

En jaksanu enää telkkaa kattoo. Tulin sit sänkyyn ja ajattelin, jos kokeilis nukkumista ennen 00.00. Ihanan puhas petivaatteet, kun päivällä vaihoin ne.

Tyttö on varottanu et huomen on raskas päivä. En tiä hänen suunnitelmista yhtään mitään.

Mut nyt alan sammuttaa valon ja koittaa nukkuu. Et pääsisin ajoissa hereille huomen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.11.2022 klo 06:20

Se olis herätys jokin aika sitten. Nyt oon vähän aikaa viel ja sit alan siivoo...

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 29.11.2022 klo 08:42

Ahdistavan huono aamu on taas. Joka aamu tuntuu pahalta herätä ja yrittää lopulta nousta ylös sängystä. En millään jaksaisi. En haluaisi herätä taas uuteen raskaaseen päivään.