Aamulla jäi lääkkeet ottamatta. Ei olossa tapahtunu mitään poikkeavaa. Ainut on, etten ollu väsyny. Olen aamu n. 8sta asti ollu hereillä. Odotan et ranneke latautuu, sit pääsen nukkuu. Aamulla tyttö soittaa mulle ja kertoo, koska lähdemme ikeaan. Sit tulen kotiin ja jatkan yksinoloani.
Jännittää antaa pikkuj. Lahjat huomenna. En ole ennen antanukkaan. Mitähän tyttö ja äiti sanoo. Pitää va huomenna pakata ne kassiin ja ne kaurahiutaleet myös.
Pääkin taas kertoo olemassa olonsa. Väsy painaa. Pitää va jaksaa.
Petivaatteet vois jokupäivä vaihtaa. On ollu jo tarpeeksi kauan sängys. Pitää va toi liinavaatekaappi pestä ja sit saa noi liinavaatteet laitettuu paikoilleen ja pääsee pesee nämä käytetyt.
Kasvojakin pitäis alkaa muistaa aamusin rasvata. On taas ihan älyttömän kuiva iho kasvoissa. En tiä mitä enää laitan. Olen kesäst asti laittanu iltaisin 4tippaa bio-oil:ia sekoitettuna rasvaseen rasvaan tänään päivällä laitoin vähän kevyempää perusrasvaa. Silti tuntuu kiristävän. Vois kattoo, jos vkl:na aikaa riittää, jos laittais jonku hoitavan kasvonaamion, ku mulla on 3 niitä. Pitää kattoo.
Laitoin siskon lahjantoivelistaan, mitä hänelle annoin oli pienet lankasakset. En oo keksiny mitään muutakaan. Tänään kun ettisin saksiani, löysin ne astiakoneesta. Äiti oli TAAS niillä kukkia leikelly ja se on kuluttanu saksia niin, ettei ne leikkaa niin hyvin enää.
Sain pitkään tehdyt sukat valmiiksi, vihdoin. Aloitin saman tien kirjoittaa tytön kypärämyssyn ohjetta ylös ja aloittamaan, tekemään sitä. Saa nähä millainen siitä tulee, kun on ihan eri lankaa. Teen sen akryylista. Tehdes se tuntuu lämpimältä ja pehmeeltä. Sanoin tytölle et korvien kohdalle voi tehdä vahvikkeet lopussa sit. Sit tämän jälkeen jatkuu taas sukkatehdas. Sisko toivoo lisää villasukkia lahjaksi. Saahan hän joko valmiit sukat tai sit kortin että sukat tulee hiukan myöhemmin tammikuussa. Se riippuu millainen haippi mulle iskee. Onneks lankana on 3.5mm puikoille sopiva, ni tulee valmiiksikin vähän nopeemmin ku 3mm puikoilla. Ja voin tehä jalkaani sopivat, eikä tarvii tehä 42 kokoisia. Monta hyvää asiaa. Ainut on, et lankaa ei o tääl ylhäällä paljoo ja jos varastosta haluun, tarvii joku olla mukana. Muuten meen paniikkiin /pakokauhuun. Mut oon päättäny ottaa va yhden laatikon tai jätesäkin kerrallaan ja tehä ja käyttää ne langat, ennen ku haen lisää lankoja ylös. Näin pysyis hiuka järjestys täällä ylhäällä.
Kello tikittää jo yli 2. Onneksi saan ehkä as.ulla nukkuu enemmän ku kello 8..tosin jod uni loppuu... mut epäilen et pääsen kohta tutimaan....