Sain pyykitkin (vaatteet) kuivumaan. Sain /muistin piikin ottaa. Nyt ootan n. tunnin, varuiksi. Sit sen jälkeen kohti sänkyä.
Tietääkö joku mikä siinä on, kun ei voi kasvoihin mennä mikään. Jos huuhtelen, pyyhin märällä, rasvaan ym, alkaa päässä tuntuu että kohta lähtee taju. Vanulapulla pystyn pyyhkimään. Se hiukan rajoittaa asioita ja aina tarvis olla istumassa, kun kasvoihin jotain laittaa. Onko se jotain pakokauhua tai pelkoa, mitä en itse tunne. En tiä.
Olen ihan naatti tästä päivästä jo, mut annas ku menen sänkyyn, ni oon pirtee. HUomiseksi on luvattu sateista päivää. Menen bussilla lääkäriin. Huomenna pitää koittaa täyttää tiskikone ja tiskata vuoka. Toi lattian pyyhkiminenkään ei ole mikään mahottomuus. Keittiön lattia tarvii vanhanpiian tapaan eli polvillaan.
Kaupasta tarvis sokeria ja margariinia. Muuta ei nyt tarvis, mut leikkelettä ei olis mahottomuus. Mitähän muuta sieltä vois ostaa. Juotavaa ainakin, ehkä jätskiä. En viitti kaupan mehukeittoa ostaa, kun niissä on hintaa ja sit niissä on krämmäleitä. Ja omatekemä on omatekemä. Pitäiski kattoo lisää mansikoita. Mahtaisko vadelma sopii raparperin kanssa? Miksi muuten kaupoissa ei myydä pakasteraparperia? Vois viikonloppuna taas tehä mehukeittoa lopuista mansikoista ja raparperista. Nyt tä on pelkkää raparperia, mut mulla on sitä pakkasessa ihan sairas määrä. On siellä karpaloitakin, miettisin, jos upottais muutaman marjan mehukeittoon. On mulla pakkases tyrnimehuakin, mut sitä ei voi jua kun joka toinen päivä tai harvemmin, ehkä. Kesäksi on kylmiä juotavia vielä jäljellä, teetä ja mehua. En mä ainakaan nestehukkaan kuole, kuhan jaksais vaan tehä. Se parin jääpalan laitto kannuun on muka niin pirun vaikeeta aamuisin, tai mun aamuisin. Jos siis JOS, pe aamulla herättyä tekis tyrnimehua, siihen ei tarvii sokeriakaan kun tekee niin laimeeta. Maustaa vaan veden, niin ku sitruuna ja limevedessäkin. Mitäs muuta mä voisin tehä? Mul olis mehulinko, jota en oo vielä ikinä käyttänyt. En tiä miten sitä käyttää. Mitä siihen laittaa. Se olis helppoo jos pystyis appelsiinia ja mandariinia käyttää, tekis niistä mehuja muiden juttujen kanssa.
En ole ma jälkeen puhunu tytön kanssa, eikä tyttö oo mitään yhteyttä ottanut. Jollen huomenna pääse kauppaan, menen perjantaina sinne sen jälkeen kun oon ruuan heille tehnyt. En tiä miksi teen heille ruokaa, kun paskaa saan niskaani kumminki, nykyään häneltäkin. Mun pitäis miettii sen laatikon suhteen paljon. Paljonko lihaa, paljonko keitän makaronia, paljonko vesi-munaa. Eniten jännään tota makaronia.
Mut joo, mä taidan lopetella ja alkaa kohta lähtee kohti sänkyy....