Jardin Prive kirjoitti:
Hei, Saloka! Mikä on vointisi nyt? Onko terv.keskuksen lääkärin määräämä kuuri auttanut? Yhtään? Mulla on ikää vajaat 50 vuotta. Luultavasti en ole vielä vaihdevuosissa. En tiedä. Mulla on hormonikierukka ja se pitää vuodot poissa lähes kokonaan. En ole kiertoa seurannut vuosiin. Pikkuhousunsuoja riittäisi muuten, mutta mulla on joskus vähän virtsankarkailua, ja siihen pitää sitten olla side. Lantionpohjan lihakset on mun mielestä ihan hyvässä kunnossa, mutta joskus harvoin lirahtaa. Ja siihen sitten varautuu koko ajan. Mutta tuo, mitä sulla nyt on, kuulostaa "invalidisoivammalta" kuin tämä minun satunnainen vaivani. Toivottavasti fyysinen vointisi tasoittuu!
Haluaisin satuttaa itseäni.
Pilkoin iltaruoaksi vihanneksia ja söin dipin kanssa. Sain ainakin monta "kourallista" hyvää ja ravinteikasta maan anninta...
Hyvää juhannusta!
Vähentyny on, mut ei loppunut. Vissiin vähentyny siksi että makaan vaan.
Ei o oikee huvittanu kirjoitella, saati lukee viestejä puhelimesta. Sen verta mitä faces käyn, on siel ihania kuvia kun toiset ruokailee ja seurustelee. Mun juhannusruokani oli 4-5 paistettua munaa. Sillä ei paljoo juhlita. Huomisesta ruuasta en tiä yhtään mitään. En ole ottanu mitään sulamaan. Voi olla että laitan puuron tulemaan, sit joskus ku jaksan. Tai sit syön pelkkää makaronia tai nuudelia. Mulla ei o ees ruokahalua. Syön vaa ku on pakko ja ku jokainen siitä toitottaa. Se et ku mulla ei ole proteiinii johtuu va siitä et se on pakkases tai kaupas, ja kauppaan en voi mennä vaikka ois rahaa. Ja turha äitiä on rassata, ku ei se kumminkaa osaa ostaa oikeaa, saati tyttö. Joten kodin vankina teen sitä mitä löydän ja mitä saan kurkusta alas.
Olen aika maassa. En tiä johtuuko noista lääkkeistä, terveydestä vai mistä. En va yksinkertaisesti jaksa. Juu, olen syöny tänäänki 3 kertaa. Mutta kun en jaksa leipääkään purra pieneksi suussa.
Pelottaa alku viikko. Isän hoito olis ma. Samana päivänä mun pitäis soittaa tk:hon.. pitäis viikolla tavata th ja hoitaja. Hoitajan peruun suosiolla. Sit on pe taas isän hoito. Jos tä vuoto jatkuu ja jatkuu, tiedän että se pahenee kun pillerit loppuu. Sitten oon taas kodin vanki ja vaipat jaloissa ja joka puolella verta.
Oon yrittäny googlettaa mistä tämä johtuis. Siihen on löytyny monta eri syytä. Mitkä osuis. Mutta kun ei pääse lääkärille, ni ei pääse. Vähemmästäkin alkaa kasvaimia pelkää ku äiti ja sisko niitä vihjaili. Öisin näkee painajaisii, et tuol alakerran sisällä on partateriä. Hyi!
Alan kai olee niin huonos hapessa, et kuvittelen jo jotain omiani.
Tänään on varpaat ja myöhemmin jalkapohjat ollu ku tulessa. Koko ajan nytkin. Tuntuu ku ois just polttavalla hiekalla kävelly. Aamulla ja eilen jalkapohjii kihelmöi, mut ei enää. Ei ne kuumat oo. Koko ajan pelkään tulppaa. Nyt illalla on alkanu lantion seudulta sattumaan. Ota tästäkin selvää mikä on somaattista ja mikä ei.
Oon mä sitäkin miettiny että kun mulla nostettiin toukokuussa abilify 30mg:hen, ni nä vuotojutut alko sillon. Oon yrittäny kattoo siitä lääkkeestä tietoo, mut en ole löytäny et olis oireina vuoto. Pitää varmaan alkaa enemmän tutkii asiaa.
Mut nyt raahaan itteni pakastimeen ettii sitä lihaa sieltä. Huomenna on sit sen murhe mitä siitä teen...