Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2019 klo 15:00

Minusta on ihan ok homma välillä tyhjentää kaappia ja pakastimia. Varsinkin juuri nyt pakastin, kun tulee uudet marjat ym. Mutta, jos joku, kuten nyt saloka, kirjoittaa ettei ole varaa edes leipään, niin minä ajattelen, että tuo nyt just kuolee nälkään ja silti ostaa uuden puhelimen.

Miten ette tule toimeen ilman puhelinta ja tietokonetta? Tietenkin tulisitte, jos olisi pakko.

Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2019 klo 16:24

Hei saloka. Yritä säästää minkä pystyt, ja toivottavasti saat uuden puhelimen. Pikemiten.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.06.2019 klo 19:33

Oli se kauppareissu. Kuuma et hiki virtas ja sit kun vuotaa ku seula. Ostin va mehuu, leipää ja munkin.

Apteekista kävin hakee tämän kertaiset lääkkeet. Yhtä omaa lääkettä en saanu, mut toisen sain. Sit tk lääkäri on määränny mulle e-pillereitä viikon satsi 3x pvä. Mua kauhistuttaa toi. Mut katon tämän viikon onko tä oikeaa menkkaa vai jotain muuta. Turhaan en ala tota hevoskuuria ottamaan. Enkä o vieläkään nähnyt enkä ees puhunu lääkärin kanssa.

Mietin, siivoisko aamulla loput ja rauhottuis tälle illalle jo. Tunnin päästä tosin vois jo sänkyyn mennä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.06.2019 klo 05:59

elämäni pisin yö ehkä. Ei tuu uni, on paikat kipeenä ja ku liikahtaa, vuotaa. Sit siihen tä kuumuus..

Ajattelin makoilla täs hetken. 9ltä mul on herätys.

En tiä jaksanko tänään sossun jälkeen tehä enää mitään. Paineet sen verta alhaset et henkee ahistaa. Ja päästä vippaa enemmän ku vapputorilla.

Mut kyl tästäkin selvitään taas...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.06.2019 klo 09:29

Maanvaiva, mun täytyy olla koko ajan langan päässä, niin perheen kun viranomaisten (tai miksi luokitellaan). Tietokonetta en paljoo käytä enää.

Kyllä mä pärjään, kun pitää keksii ekana mitä loihtia. Tänään en ehi syömään, mut huomenna. Ei aina jaksais sitä samaa.

Ja tuleehan takuueläke täs ja sit saan (pitäis) tt-tukee.

Onneks olen vähentänyt kauppareissuja ja ostoksia.

Käyttäjä kirjoittanut 18.06.2019 klo 11:27

Muistui mieleeni millaista se elämä oli alle 50 vuotiaana. Sen jälkeen tuli vaihdevuodet.😃

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.06.2019 klo 17:20

En päässy puhelinkauppaan 😢. Se siirtyy ensi viikkoon.

Mieli on nii maassa et oon itkeny täällä. Juossu vessan ja olkan välii. Siivonnu jälkiä.

Joskus sitä toivoo ettei olis nainen.

Käyttäjä kirjoittanut 18.06.2019 klo 18:44

Toivottavasti kaikki järjestyy. 😥

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.06.2019 klo 20:44

Pikemiten kirjoitti:
Toivottavasti kaikki järjestyy. 😥

tiedän että kaikki järjestyy, mut olen tällä hetkellä siinä mielentilassa, etten usko tohon. Anteeksi.

Mahakipu alko taas. Pitäis men särkylääket siihen hakee.

Tein pedin sohvalle. Jotenki tuntuu turvallisemmalta paikalta. Ja jos en saa unta, voin alkaa telkkaa kattoo.

Otin iltalääkkeet jo. Toivon niiden rauhottavan vähän ees. Tämä päivä on ollu kamala. Ilta ainakin. Aamulla tarvii soittaa tk:hon ja kysyy, onko tä ihan normaalii. Alan heikkenemään kunnoltani aika paljon.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.06.2019 klo 09:06

Hevoskuuri aloitettu. Nyt toivon kädet ristissä et tä loppuu. Huumori ainakin on loppunut. Haluaisin va että kaikki olis ni ku huhtikuussa.

Tä päivä menee makoilessa ja telkkaa kattoes. Ei täs muutakaan voi tehä. Jotain käsitöitä silloin tällöin.

Toivon va ettei toi kuuri sekoita mua mitenkään. Tosin alkaa kivut pikku hiljaa, joten purkille mentävä kohta.

Olen surullinen...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.06.2019 klo 13:27

Näyttäis helpottavan, mut kivut ei. En o ottanu lääkettä niihin. Joka wc reissulla tai keittiöreissulla tuntuu et taju lähtee.

Tyttö käy kaupassa mun puolesta, koska mä en kye siihen. Maksan tietenkin hänel. Hän ois sen puhelimenki käyny hommaa, mut ei hän olis saanu sitä.

Hevoskuuri ei ainakaan viel ole mitään tehny. Yhen pillerin oon vasta ottanut. Vähän tuntuu väsyttävän.

Yritin tos kutoa, mut ei oikee sujunut.

Saa nähä joudunko peruu ensi viikon menot. Mietin vaa, kuka sit hoitaa isän.täytyy keskustella äitin kanssa vkl.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.06.2019 klo 19:31

kaveri olis pyytänyt baariin, mut en mä mihnkään voi mennä.

Ootan edelleen tyttöä. Myöhäseks hän pistää kauppareissun. Onneks ei ole sellainen akuuttihätä. Mitä aamulla vielä luulin.

Jotan ihme ääntä on ulkoota kuulunut koko päivän. En jaksa ees mennä karromaan.

Yritän tappaa aikaani jotenkin. Kiva väsymys päällä koko ajan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.06.2019 klo 22:21

Hyvää yötä

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2019 klo 09:08

Hei saloka. Olen päässyt kouluun joka alkaa syksyllä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.06.2019 klo 20:13

Hei, Saloka! Mikä on vointisi nyt? Onko terv.keskuksen lääkärin määräämä kuuri auttanut? Yhtään? Mulla on ikää vajaat 50 vuotta. Luultavasti en ole vielä vaihdevuosissa. En tiedä. Mulla on hormonikierukka ja se pitää vuodot poissa lähes kokonaan. En ole kiertoa seurannut vuosiin. Pikkuhousunsuoja riittäisi muuten, mutta mulla on joskus vähän virtsankarkailua, ja siihen pitää sitten olla side. Lantionpohjan lihakset on mun mielestä ihan hyvässä kunnossa, mutta joskus harvoin lirahtaa. Ja siihen sitten varautuu koko ajan. Mutta tuo, mitä sulla nyt on, kuulostaa "invalidisoivammalta" kuin tämä minun satunnainen vaivani. Toivottavasti fyysinen vointisi tasoittuu!

Haluaisin satuttaa itseäni.

Pilkoin iltaruoaksi vihanneksia ja söin dipin kanssa. Sain ainakin monta "kourallista" hyvää ja ravinteikasta maan anninta...

Hyvää juhannusta!