Purjevene ja Soroppi, en osaa vastata kysymykseen. Mulla on aika rajuja ajatuksia pääni ssällä ja katseella haen koko ajan mahdollisia im tapoja. Kun on kipuja, olen valmis hakemaan vasaran ja pamauttaa vaikka polvilumpiot paskaks. Olen niin tehnyt, en kyl hakannu sököks, mut olen vasaralla lyönyt itteäni.
Ei täs kai mitään ihmeempää ole tapahtunut. Isä päättänyt aamulla ettei syö taas mitään. Hän menee juhannuksen aikaa kuviin. TOivon että isä jo huomenna söis jotain.
Ensi viikolla pitää tehä vanhemmille juustosarvia, kun äiti tykästys niiden näköön ja siihen että ne ei murene ja jne. Ja vielä vuorokauden jääpissaolon jälkeen ne on suht pehmeet.
OLen tässä varmaan yli viikon taas oksennellu ruuat vegeja sit samalla kun lääkkeiden takii on maha kuralla, niin on tosi kiva olla.
Uusi alusta jota teen, menee päin mäntyy. Olen lisännyt ja hyppinyt silmukoiden kanssa. Se edellinen oli lihan hyvä isälle. Nyt pelottaa et tä menee harakoille. Mikään ei onnistu ekan jälkeen uudelleen.
En o taas viikkoon hoitanut itteäni. Kasvoja rasvaan ja ne polttaa, kun ovat rikki. Jos huomenna pääsisin suihkuun asti. Ihmettelen ku äiti ei o mitään sanonut kun sama likainen paita ollu viikon kohta ja samat muutenkin vaatteet. ALkkarit vaihtanut oon.
Pitää kai mennä hakee iltarauhottavat. HUoemnna onkin viiminen kerta kun otan yhtä lääkettä,jonka purkasin toistaiseksi pois. Tekee niin mieli heittää noi lääkkeet mäkeen. Vois olokin olla ok.
ennen jussia on sossun palaveri vissiin. Saa nähä peruuko hän sen. JOtenkin haluaisin, kun en halua alkaa selittää tilannettani kenellekkään. Siinä on niin iso riski että joudun menee jonnekkin tai jotain muuta tapahtuu. Haluan olla vaan kotona. yksin kotona. En halua tänne ketään. EN halua kertoakenellekään mitään mitä pitäisi. En halua ketään mun pääni sisälle. Se on liian vaarallinen paikka.
Nyt ennen kun alan enemmän itkee, niin meen tukahduttaa sen lääkkeillä ja hakee mukillisen teetä....