Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.04.2021 klo 17:02

Itkuks se tämäkin päivä meni. Onneks tyttö tuli ja sai mut rauhottumaan hetkeks. Enää en jaksa itkeä. Menköön kaikki päin mäntyy vaan.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2021 klo 10:28

Voimia Saloka, mitä aamu onkaan tänään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.04.2021 klo 16:40

Kiitos Keskustelua

Tänään en ole vielä itkenyt, mut ei se kaukana ole ollu. Sain asiat järjestettyy, ne mitkä meni alku viikosta päin honkiin. Nyt kaikki on reilassa.

Olen vaan tavattoman väsynyt, kun valvoin 2 asti yöllä, ennen kun uni tuli. Kattelin suomen peliä ja kun Venäjä meni 3-1 johtoon, luovutin. Aamulla luin että suomen U18 joukkue oli voittanut ottelun.

Tein tossa päivällä mannapuuroa. Annoin isälle hiukan sitä äitin mukaan. Huomiseksi riitti vielä puuroa mulle. Sit tein kuppipannareita, jotka söin äskö. Ahmatti.

Päätä sattuu ja tekee koko ajan vaan mieli mennä nukkumaan. Katon kauanko jaksan olla ylhäällä, ennen kun menen tonne makkariin. TOivottavasti huomenna aamulla sais nukkuu.

Isän verikoekin oli menny päin mäntyy. TIlattu taksi tuli liian myöhään ja isä myöhästyi. Onneks pääsi 30 min päästä kokeihin. Hän oli koko yön ollu syömättä, juomatta ja lääkettömänä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 29.04.2021 klo 00:26

saloka kirjoitti:
Menköön kaikki päin mäntyy vaan.

Toivotaan siis mäntyyn männynkäpyjä, oravia ja muita kivoja asioita. Hyvää torstaita! 💛

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.04.2021 klo 12:20

Kiitos Soroppi 💛

Huh hellettä. Ihmeen kuuma ja hikinen aamupäivä. Ainakin mulla nyt.

Unirytmi on hiukan sekaisin, mut ei haittaa ainakaan vielä. Hyvin nukahdin ennen 22 ja sit heräsin klo 4, torkkusin puol 7 ja sit menin sänkyyn takas ja nukuin johonki puol 11.

Perjantainen kaupunkireissu teki tehtävänsä ja kuivatti kasvojen ihon niin paljon että nahka taas lähtee. Laitoin jotain isän rasvaa siihen. Nyt kutiaa ja kiristää ja koko ajan tekee mieli repii kasvot irti.

Mitään suunnitelmii ei ole tähän päivään. Katon noita huonoja ohjelmia, mitä telkkarista tulee. Tallennukset viel tökkii...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.04.2021 klo 21:47

Joutusin kasvot putsaamaan ja laittaa kosteusrasvaa siihen. Mulla tuntu et kasvot oli tulessa. Rasvaus viilensi ihanasti eikä ole kutinu niin paljoo.

Puolitin langanloppuja, joita äiti toi. Niistä on tarkoitus tehdä isälle jarrusukat taas.

Huomen yritän kehata men kauppaan. En voi heti aamust mennä. Tein jopa kauppalapunki.

Olo on ihan jees. Väsyttää ja menenki nukkumaan täst kohta. Mikään ei satu ylivoimaisesti. Mieli on masentunu, mut sen kans pärjää. Kuhan päätöksii ei tarvis tehä. Enhän mä tota kauppalappuakaan yksin täytelly.

Kivaa mennä yksin palaveriin, jollen sillonka pysty tekee päätöksiä, ainakaan isoja. Kai mä siitä selviin, jotenki.

Mut nyt iltavessat viel ja sit nukkuu...

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2021 klo 08:37

Hei hauskaa vappua sinne sun maailmaan Saloka! 🍩🍰🍭

🍧🎈✨

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 30.04.2021 klo 19:37

saloka kirjoitti:
Kai mä siitä selviin, jotenki.

Ihan varmasti, jotenkin 🙂 Jos tulee vastaan päätös jota ei pysty tekemään siinä hetkessä, on ihan okei sanoa suoraan että pelottaa että tekee väärän päätöksen / kaipaisi apua/lisäaikaa päätöksen tekemiseen.

Hyvää (tai vähintäänkin keskivertoa) vappua!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.04.2021 klo 21:38

Myöhäistä vappua keskustelua ja soroppi.

Vaikka oon ollu allapäin ja tuntuu etten kuulu mihinkään, olen silti saanu tänään jotain aikaseksi. Pesin ja ripustin pyykit, kävin isää moikkaa ja kaupassa. Tein ruuan. Nyt voinki sit nukkuu päivät ja valvoo yöt melkein.

Isä on todella huonos kunnos. Mut pärjää äitin kans kotona.

Taas tuli pelko kaupungille menoon. Joku oli eilen uhkaillu porukkaa veittel. Tänään on sit kaupungis joku puukotettu ja tekijä vapaalla jalalla. Just pääsiäisenä mun teinikulmillani tapettiin 2 ihmistä. Eikä täst montaa vuotta siitä isosta puukotuksesta ole, joka oli iso juttu suomessa. Pitäisikö vaihtaa paikkakuntaa? Utsjoki?

Mut nyt nukkuu yrittämään....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.05.2021 klo 14:03

En viittinyt kun yhen erän kattoo peliä kun tilanne oli suomelle jo 5-0. Lopulta suomi tuplas maalit. Ei harmittanut yhtään. Näin sain nukkuu suht normaalisti koko yön.

Aloitn tekee isälle hiukan paksumpia villasukkia jämälangoista. Saa nähämillaiset niistä tulee, kuinka yököttävät.

Kasvojen iho kiristää. Suupielet hajalla. Iho ei vissiin kesi, en oo pystynyt kattoo. Pitää varmaan rasvata taas kosteusvoiteella.

Mietin, jos menis sohvalle lepäämään tässä. Selkä on taas siinä mielentilassa, ettei kauan istuminen onnaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.05.2021 klo 16:46

Ei mitään erikoista. KOtona pysytellyt ja yrittänyt pitää itteäni rauhallisena, tiistaita varten. Juttelin tekstarein yhen ystävän kanssa. Sain vähän purkaa sydäntäni ja oloani, mut en voi hänelle kaikkea kaataa.

HUomiseksi miettisin, jos leipois pitkästä aikaa. Tekis 2 tiikerikakkua. Antais toisen äitille, jos hän huomenna tulee käymään.

Äiti tossa ottaa noi mun tekemät virkatut tilkut ja tekee niistä jotain mökille tai jonnekkin. Ihan sama mulle. Ne on mulla pyörinyt yli 10 vuotta täällä, haluan pois ne.

Teetä on menny ihan kivasti. Olen mä syönykkin. Huomiseksi pitäis ruoka keksiä. Ehkä vedän vegepäivän. En tiiä.

Pesin maskitkin taas, ne likaiset.

Ensi yönnä saa nukkuu, mut seuraavana yönnä taas valvotaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.05.2021 klo 13:03

Kakut vaihtu pitsaan. Sit ku äiti tuo ainekset ekana..

Inhoan odottelua. On se bussin oottamista tai nyt äitin oottamista. Olen nuoruudessa ollu sellane et lähin yhtäkkii, ku sain päähäni mennä johonki. Se oli 2minaa ja mä olin ulkona. Nykyään tarvii varata aikaa.

Alan huomaa et ahdistus nousee huomisen takii. Hengittäminen on raskasta. Meen ku aropupu joka paikkaan. Keskittyminen on aika nolla. Haluaisin va mennä tekee niitä pitsoja, et saisin ajatukset muualle. Mut ei nii ei.

Taidan soittaa äitil...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.05.2021 klo 15:30

Tuli se äiti vihdoin ja ihme, auttoi mua niiden pitsojen kanssa. Ehtisin sen jälkeen vielä isot kukat kastelee, ekana raahasin vessaan ne 2 ja sit laitoin vettä säiliö täyteen ja takas paikoilleen.

Nyt istumista, liigan peli ja rauhottumista. Tiskikone hyrrää puhtaita astioita. Vois mennä koht hakee ehkä kuppi teetä palkaks....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.05.2021 klo 17:48

Nyt se on ohi. Poli elämä on takana ja aika kokeilla omia siipiä. Tiedän että se on kuoppaista ainakin pitkittyneen masennuksen takia. En tiiä miksi se tohon vaihdettiin. Lääkäri sanoi et ota rennosti ja nauti eläkepäivistä.

En osannu kertoo miten he voisivat enää auttaa mua. Siksi tämä ratkaisu. Pääsen lähetteellä takasin sitten taas.

Nyt jännään mitä lääkäri on tapaamisesta kirjoittanu. Vielä sitä ei ole muuta ku toi dg.

Muuten menee kivuissa. Tällä kertaa päätä sattui jo ennen lähtöö. Otin panadolii siihen, mut ei se mitään auttanu. Viime yönnä nukuin va n. 4h, joten siksi päätä sattuu myös.

Ootan tyttöä käymään. Sillä on huono kausi menossa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.05.2021 klo 13:48

Sain ku sainkin, jaksoin kun jaksoinkin, leipoa 2 tiikerikakkua. Sain ne jo uunistakin pois. Saa nähä minkä makuisia tuli ja minkä näköisiä. EI ainakaan haljennu.

Tukihenkilön kanssa käytiin kaupassa ja apteekissa. Rahaa paloi aika paljon.

Kattelin tossa noita kasseja, joita tyttö eilen toi. Pitäis myyntiin pitstää, kuulemma.

Piti ruokaa tehä, mut siirrän sen huomiseksi. En jaksa enää alkaa tehä sitä. Nyt täytyy vaan ottaa iisisti ja sitten sitten mennä illalla ajoissa nukkuu ja yöllä kattoo suomen peli. Olen 2 päivää syönyt vaan leipää, kai se yks päivä lisää ei tee pahaa.