Olenko ainut jolla on tälläistä?

Olenko ainut jolla on tälläistä?

Käyttäjä mihin pyrit? aloittanut aikaan 04.04.2018 klo 15:42 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 04.04.2018 klo 15:42

Hei.
Kuinka jouduinkaan tälläiseen tilanteeseen, etten osaa päättää yksinkertaista asiaa,
ja pysyä päätöksessäni sen jälkeen!
Olen lopettamaisillani pitkään kestänyttä avohoitosuhdettani. 🙂👍
Nyt minun pitäisi kyetä vakuuttamaan itseni siitä että haluan tehdä niin. 🙂🌻
Pulmia tuottaa injektiot jotka haluavat osua minuun. 😝 Joiden käytön haluan lopettaa.😝
Jos en onnistu tyydyttävästi tavoitteessani, otan yhteyttä potilasasiamieheen. 😝
Mukavempaa jatkoa.😟

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.04.2018 klo 08:22

Anteeksi, Mihin pyrit! En muistanut , että olit elen kirjoittanut olevasi sairas... Harmillista, kun sinäkin olet kipeänä! Toipumista!!

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 13.04.2018 klo 10:25

Hei. JP.
Olen ollut vähän nuhainen, sanoisin että räkä valuu nenästäni lähes kokoajan, yleensä ehtii
tippua päälleni ennenkuin löydän nenäliinan taskustani. Olin tänään Hus. lab. ja odottelin
vuoroani noin tunnin verran, oli aika inhoittavaa kuin nenä rupeaa vuotamaan solkenaan,
räkä roikkuu nenästä ennenkuin löytää nenäliinan. 😟
Päälle kävin kahvilla ja patongilla, ja kaupassa ostoksilla, ostin täytekakun vadelmilla. 😟
Ostin myös mansikan siemeniä, ja ajattelin kylvää ne tänään. 😟

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.04.2018 klo 16:11

Mansikkaa. Nam! (Luinkohan ja muisitinko nyt oikein?)

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 14.04.2018 klo 07:13

Hei.
Tänään menen helsinkiin koko päiväksi. 🤔

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 14.04.2018 klo 20:22

Hei.
Olipas raskas päivä helsingissä, tulipas syötyä paljon. 🤔

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 15.04.2018 klo 16:58

Hei.
Kohtasin menneisyyteni tänään kuin näin parikymmenen vuoden takaisia tuttujani. 😟
Huomenna minulla on avohoidon lopetus palaverini, toivottavasti kaikki menee hyvin. 😟

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 16.04.2018 klo 06:33

Hei.
Nukuin ja näin unia menneisyydestäni, kaikesta jo unohtamastani, pois mielestä suljetusta.
Heräsin muutan kerran kesken voimallisen unen vessahätään, kävin vessassa ja jatkoin taas
uniani. 😑❓
Otin jo aamupalani, mutta tekisi mieleni vielä kahvia. 😑❓
Kuin on lähdettävä sinne psyk.pol.lle avohoidon lopetus palaveriin. 😑❓

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 16.04.2018 klo 13:38

Hei.
Tekivät minulle psyk.pol.lla selväksi ettei hoitoni mihinkään lopu, vain jatkuu hamaan
hautaan asti. 😴

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 16.04.2018 klo 14:20

Eiks se oo hyvä, että sun hoito jatkuu nii pääset keskustelee, jos tulee paha tilanne..

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 16.04.2018 klo 16:28

Hei Tyttönen vaan.
Onhan se turvallisempaa jos jotain vain sattuu on apu lähellä. 😞

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 16.04.2018 klo 17:13

Sitä mäkin aattelin ettet jää ihan tyhjän päälle, kyllä terapiasta kantsii pitää kiinni.

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 16.04.2018 klo 21:33

Hei.
Elämä on täynnä kaikkea turhuutta, mutta se on kuin uskosta luopumista epäuskon tähden.
Liiallinen ylpeys ei ole hyväksi. Tänään olen saanut pari kolausta ylpeyteeni, ja tullut pieneksi
tässä paikassa jossa asun. Ensin huomasin lintujen laulavat minulle kuin tulin illalla kotiini.
Sitten huomasin kissani odotelleen minua. 🤔
Ja täällä minua oli vastassa viesti. On minulle tänään moni sanonut että saisin olla onnellinen
kuin minua hoidetaan, ja ottaa sen hyvällä mielellä vastaan. 🤔 Yritänhän minä niin ajatella, mutta en tunne itseäni kovin onnelliseksi. 🤔

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 17.04.2018 klo 10:25

Hei.
Tänään on kiva päivä. Olen taas kunnossa, ja sain juuri asiani hoidettua. 😟
Olen opetellut käyttämään nettiä, taidot vielä vähän puutteelliset, mutta pärjään. 😟

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 18.04.2018 klo 10:34

Hei.
Sain perjantaiksi kampaajalle ajan, tulee kiire päivä kuin perjantaina piti mennä vielä psyk.pol.lle. ja monta muuta asiaa jotka ehkä muistan hoitaa. 😟

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 18.04.2018 klo 21:30

Kuin muistaisi syödä ja ottaa lääkkeensä, olisi kaikki paremmin. 😟