Olenko ainut jolla on tälläistä?

Olenko ainut jolla on tälläistä?

Käyttäjä mihin pyrit? aloittanut aikaan 04.04.2018 klo 15:42 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 04.04.2018 klo 15:42

Hei.
Kuinka jouduinkaan tälläiseen tilanteeseen, etten osaa päättää yksinkertaista asiaa,
ja pysyä päätöksessäni sen jälkeen!
Olen lopettamaisillani pitkään kestänyttä avohoitosuhdettani. 🙂👍
Nyt minun pitäisi kyetä vakuuttamaan itseni siitä että haluan tehdä niin. 🙂🌻
Pulmia tuottaa injektiot jotka haluavat osua minuun. 😝 Joiden käytön haluan lopettaa.😝
Jos en onnistu tyydyttävästi tavoitteessani, otan yhteyttä potilasasiamieheen. 😝
Mukavempaa jatkoa.😟

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 06.04.2018 klo 08:48

Hei.
Minun avohoitoni lopetuspalaverin ajankohta on lyöty lukkoon. 😟
Minua jännittää se aika tavalla, olen saanut itseni fyysisesti kipeäksi. 😟

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 07.04.2018 klo 08:52

Hei.
Ulkona paistaa aurinko, taitaa tulla kevät. 😟

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.04.2018 klo 16:21

Hei, Mihin pyrit! Mikä saa sinut lopettamaan avohoito-kontaktisi? Jos saan kysyä, ja haluat vastata... Mä taas koen, että tarvitsisin tukea enemmän.

Kivaa kevättä sinulle!

JP

Käyttäjä Mollimöykky kirjoittanut 07.04.2018 klo 18:57

Jotain vastaava on.
Minulla käy usein niin, että kun olen suurella vaivalla ja vatvomisella saanut aikaan jonkunlaisen päätöksen, h-hetken lähestyessä avaan keissin uudestaan, ja läpikäyn koko prosessin toistamiseen. Tai kolmanteen kertaan, tai kuinka monenteen kertaan sitten ikinä olenkaan asiaa vatvomassa.
Sillä vaikka monissa asioissa päädynkin usein samaan päätökseen kuin aiemminkin, niin tuo viime hetken epävarmuus aiheuttaa sen että yleensä lykkään h-hetkeä jonnekin tulevaisuuteen.
Jossa sitten tuo entäjossittelu voi alkaa uudestaan. 😑❓

Juuri tuo ennaltajännittäminen, ja epävarmuus siitä että onko päätös varmasti "oikea", aiheuttaa tuota itselleni.

Täällä missä itse asun, on kevät tainnut jo tulla. Ja auringon paisteessa kevään raateleman talven maalliset jäänteet palailevat jo hiljalleen takaisin maan uomiin. 🙂🌻

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 07.04.2018 klo 19:25

Hei JP
Minä olen vain kyllästynyt korviani myöten avohoito kontaktiini! 😟 Mielestäni on jo
aika siirtyä väylällä jossa pääsee liikkumaan vapaammin! 😟 Olen ajatellut töihin
menoa! 😟

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.04.2018 klo 20:37

Hei. Kuulostaa upealta tuo töihinpaluun ajatus!🙂👍 En osaa nyt muuta sanoa! Mutta onnea sinulle siihen!

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 08.04.2018 klo 08:16

Hei.
Laitoin juuri hakemuksen sosiaali-ja terveysalan perustutkintoon. 😟 Toivottavasti
saan opiskelupaikan. 😟

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 09.04.2018 klo 10:27

Hei.
Jotain häiriöitä netissä, hakemukseni on hävinnyt ja tilalla on vain ilmoitus jossain on
tapahtunut virhe, en pääse siitä nyt selvyyteen. 😟 Kaikenlaista sitä tapahtuu. 😟

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.04.2018 klo 16:21

mihin pyrit? kirjoitti 9.4.2018 10:27

Hei.
Jotain häiriöitä netissä, hakemukseni on hävinnyt ja tilalla on vain ilmoitus jossain on
tapahtunut virhe, en pääse siitä nyt selvyyteen. 😟 Kaikenlaista sitä tapahtuu. 😟

Hei, Mihin pyrit!

Toivottavasti teet uuden hakemuksen! 🙂👍

JP

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 10.04.2018 klo 10:28

Hei JP.
Nyt pääsisin hakemaan vain lasten ja nuortenohjaajaksi, lähihoitajaksi. 😟
Olisin halunnut vanhustenhoivapalveluun, lähihoitajaksi. 😟
Onhan se ihan eri asia, 😟 en oikein tunne kutsumusta lapsiin ja nuoriin. 😟

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.04.2018 klo 20:19

Hei, Mihin pyrit!

Olisiko mahdollista, että ensin kouluttautuisit lasten ja nuorten lähihoitajaksi ja sen jälkeen hankkisit pätevyyden vanhusten puolelle?😐

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 11.04.2018 klo 07:29

Hei.
Laitoin hakemuksen kuitenkin uudestaan, nyt syksyllä alkavaan koulutukseen. 😟
Olihan se aika hankalaa löytää hakemus yleensä. 😟

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 11.04.2018 klo 17:30

Hei.
Päivä kului ja nyt on ilta. 😟 Pelasin tänään pasianssia, pitkästä aikaa. 😟
En ole ottanut Tarot-kortteja esiin puoleen vuoteen, olen aika hyvä ennustamaan. 😟
Laitan juuri Karibian-pataa, se on kohta valmista. 😟

Käyttäjä mihin pyrit? kirjoittanut 12.04.2018 klo 15:40

Hei.
Ajattelin parvekelaattojen ostamista parvekkeelle, juteltuani naapurini kanssa asiasta. 😟
Puhuimme kukkien ostamisesta parvekkeelle, ja hän kertoi katsoneensa tori.fistä pavekelaattoja parvekkeellensa. 😟

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.04.2018 klo 08:03

Hei, Mihin pyrit☺️❤️

Mitä kuuluu tänään? Oletko sinä säilynyt terveenä? Mulla oli hetken aikaa parempi olo, mutta nyt alkoi taas heikottaa... Turhauttavaa...

Onko joku syy, miksi et ole tarot-kortteihin koskenut? Mä jotenkin arastelen ennustamista. Ehkä pelkäänkin. Se ei oikein tunnu turvalliselta.

Mukavaa päivää sinulle!