NonBeing Elämää – Osa II

NonBeing Elämää - Osa II

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.12.2019 klo 00:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 00:00

Hei,
Kirjoitin tänne joskus alkoholisoituneena jotain, kunnes lopetin. Diagnoosina puolihulluus (psykoosipiirteinen ph) vaikka alkoholin selätin 5kk sitten. Kaikkea sitä on mennyt läpi 2018-2019. Kämpässä tapahtui vesivahinko 2019 alussa, joten menin kuuntelemaan mutsin nalkutusta vanhaan tuttuun kellariin 5kk ajaksi :/ Outoa kyllä, kovin tutulta se ei enää tuntunut. Siinä olikin sitten ongelmina 1. vaikea alkoholismi 2. limerenssi (fantasisoi turhaan jostain ihmisestä kuin se olisi joku Jumala) 3. satunnainen huumeidenkäyttö (ganja, LSD 1x, amfetamiinit 2x tuolloin) ja 4. mutsin nalkutus. Joten päätin siinä kohtaa pistää kohdan 2. irti elämästäni. Likka oli kristitty, ja lopulta kun tarpeeksi luin piilonarsismista (covert narcissism enkuksi), niin tajusin mistä on kyse about. Vaikea selittää kovin nopeasti, mutta limerenssi perustuu… riippuvuuteen sanotaanko. Jos sanot vaikka, että rakastat jotain ihmistä, niin pitää ensin varmistaa, että pitääkö se paikkansa. Limerenssi = fantasiakuva jostain, jota rakastat. Ei todellisuus siis niinkään. Arvioin lopulta, että kyseessä oli tappavan paha narsistinen hyväksikäyttö + varmaan oma psykoottisuus combona. Tuon takia lähinnä aloitin juomaankin, mutta se piti mennä läpi jossain kohtaa eniveis. Harmi vaan, että nyt 5kk raittiina tuntuu siltä, että maksa tulee tuosta kyljestä läpi. Menin aika rikki tuosta. Kun narsisti tajuaa kristinuskon, olet kusessa. Helvetti ja taivas – 2 ääripään konseptia. Mietin hetken noita… Onko niissä oikeesti mitään järkeä? Ei minulle ainakaan :/ Mutta sinne tyttö minut lähetti, vielä kun olin suggestioherkkä. Narsistinen hyväksikäyttö luo kognitiivista dissonanssia, eli narsistin uskomukset menee sekaisin sinun omiisi. Täten, narsisti luo hulluutta, vaikka ”mielenvikainen” on jo valmiiksi tarpeeksi pahasti täynnä sitä. Narcissist nurses, the-rapists and psychopathrists :/ Kyseenalaista kaikki, niin kaikki näyttää jotenkin… huvittavalta. Skitsotyyppinen persoona on ehkä ”outo” joo, mutta ei aina väärässäkään. Joskus mietin, että mitä ihmeen skitsoja eli Jessen aikoihin, jotka kirjoitti raamatunkin? Nääs siihen aikaan ei ainakaan neuroleptejä ollut, vaan ihmeitä, joita kaikki näki :/ Noh, veljenikin on hieman skitso ja kristitty, vaikkei myöntäisikään sitä. Se kävi tuossa visiitillä pari viikkoa sitten ja olen nykyään setä hänen tyttärelleen. Veljentytär aina katsoo minua hämmentyen, mutta ei nyt pahalla. Ehkä hän näkee minut vaan mysteerisenä? En viitsi palvoa tai hemmotella kakaraa pilalle ainakaan, muut tekee jo sitä varsin hyvin.
Musiikkia on tullut tehtyä ja pilvessä pelattua pelejä. Nyt en ole polttanut 2kk kukkaa, mutta huomenna ostan aika ison satsin. Saatan tosin joutua lainaamaan rahaa diilerille, että saan, mutta hei, jotain hyötyä siis minustakin on :/ Eläkerahat hyvään käyttöön ja näin. Lokakuun lopulla tuli käymään myös viikoksi 1 tyyppi, johon tutustuin redditissä. Belgialainen kaveri, eli hyvinvointivaltiosta. Vedettiin linjoja joku viikko putkeen, piriä siis, eli amfetamiinia. Ei ole minun juttuni oikein, koska olen skitso, joten no thanks jatkossa :/ Mutta majoitin viikon ajaksi, kun nyt niin halusi. Sanoi että minun kaupunkini näyttää kuolleelta. Jep, niin näyttää. Joku helvetti tämä on ja minun silmissäni kukka on 1 ainoista sen lohduista. Ja Twin Peaks sarjan katsominen <3 Skitsosarja joo, mutta paras pitkään kaikista sarjoista mitä nähnyt. Sanoisin että pidän siitä enemmän tai vähintään yhtä paljon, kuin Better Call Saul nykyajan sarjoista, jos puhutaan. Twin Peaks on myös paljon pelottavia juttuja, joihin samaistun omassa elämässäni.
https://www.youtube.com/watch?v=Hg9SBjfmyLk
Aloitin myös juttelemaan tässä kuolleessa kaupungissa yhdelle kassamyyjälle, joka näyttää yllä olevan linkissä olevan bändin laulajalta, kun oli vielä nuori. Cocteau Twins siis. Ekalla kerralla meni peenis otsaan aika pahasti, koska ajattelin häntä aika pitkään. Uusi limerenssin kohde? Voi v*ttu :/ Ajattelin pyytää kahville silti, jos tulee sopiva tilaisuus, niin saan paremman tuntuman. Vähän painostavaa hänelle ehkä, toisaalta imartelevaa, mutta on se servannut minua sen 300 kertaa.

Käyttäjä kirjoittanut 03.03.2020 klo 23:30

23:17

Budia ei ole tullut, koska tänään on ollut vähän sellainen päivä taas. Ihan hyvä päivä tosin sen jälkeen kun soittelin kriisipuhelimeen. Pelit sujui, ja sain kaverin (1 huippupelaaja) pelin toimimaan, kun vähän googletin ongelmaa. Hän naurahti kun totesi ongelman ratkenneen. Yleensä näihin ongelmiin löytää fiksin, kun itse ongelman vaan jaksaa googlata. Viikon hyvä teko sitten tehty :/ Tärkeää olikin saada tämä kaveri takaisin pelaamaan. Yeah.

Noniin, sitten odotan budia seuraavat 12-16 tuntia ainakin. Jos ei onnistu, niin rahat takaisin. Sen verran sanoinkin tyypille, että on vaan huominen aikaa hankkia. Jotain säätöä nytkin on, mutta kaikki kuulemman sanoi, että menee huomiselle

Öitä :/

Käyttäjä kirjoittanut 04.03.2020 klo 02:08

https://www.youtube.com/watch?v=msoy3Elf1_E
<h1 class="title style-scope ytd-video-primary-info-renderer">Albert Swarm - Things Fold Into Themselves OFFICIAL VIDEO</h1>

Fiboja ....  - ?

Käyttäjä kirjoittanut 04.03.2020 klo 12:51

Yleensä en kuuntele elektronista, mutta sattumalta bongasin tuon.

Käyttäjä kirjoittanut 04.03.2020 klo 15:53

Ulkona oli loskakeli ja tuuli ihan pirusti. Kädet jäätyi ja hohti punaisena, kun pääsin n. 3km kauppa- ja apteekkireissun jälkeen kotiin. Sitten laitoin naapurin kaverin 30e budireissulle. Taino 40e, josta hän lainaa 10e, taas. Sanoin että otan setelinä tällä kertaa, en budina :/ Tuolla on sen verran apska sää, että jos ei saa kyytiä, on vähän syytäkin lainata.

Naapuria ei näemmä kiinnosta, että sähköt menee poikki taas. En voi tehdä asialle mitään sitten, jos niin käy. Jos ei halua kiiremerkintää, niin voi voi.

keskustelua kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=msoy3Elf1_E
<h1 class="title style-scope ytd-video-primary-info-renderer">Albert Swarm - Things Fold Into Themselves OFFICIAL VIDEO</h1>

Fiboja ....  - ?
<ul id="bbp-topic-revision-log-285597" class="bbp-topic-revision-log">
<li id="bbp-topic-revision-log-285597-item-285598" class="bbp-topic-revision-log-item">Muokattu kirjoittajan toimesta 13 tuntia, 31 minuuttia sitten. Syy: kysyin

Ihan hyvä. Videoon panostettu. Melodisesti ei ihan minulle, mutta ainakin eeppistä. Tuo on aika transsimaista, ehkä enemmän downtempo suuntaan.

https://open.spotify.com/album/4lLkx3V7EbwaZ04VelDaWZ

^ Tuosta voi kuunnella albumin, jossa tuo kappale on.

keskustelua kirjoitti:
Yleensä en kuuntele elektronista, mutta sattumalta bongasin tuon.

Kyllä. En minäkään paljon uutta musiikkia jaksa kuunnella. Joskus keräilen jotain kokoelmaani, mutta mitään vinyylejä en todellakaan osta. Latailen vaan laittomasti :/

Kiitos käynnistä.

Käyttäjä kirjoittanut 04.03.2020 klo 19:07

Budipäissä. Koitan saada 2 samantyylistä pelaajaa vastakkain. Eli toinen on se, jonka pelin korjasin. Hänen tyyliään alkoi käyttämään 1 toinen pelaaja, jota useimmat piti alempitasoisena. Kuitenkin vaikka näin pitäisi olla, niin tämä "alempitasoinen" aina rökitti minua pahemmin. Eli inspiraation lähde ja erottuva huippupelaaja vs. kovatasoinen savantti. Voisi olla kiva saada järjestettyä joku virallinenkin matsi näiden kahden välillä? :/

PS. Kyllä minä hymyilen oikeassa elämässä... Tosin tiedän, että psykoottisena virnuilen yksin jatkuvasti peilin edessä ym. mitä en ajattele jälkikäteen. Kuuluu tautiin. Tosin niin kuuluu paranemiseenkin tuollaisen puuhan vähentäminen. Jostain syystä katson paljon omia silmiäni, mutta en tosiaan tiedä miksi? Oikeissa tilanteissa en katso ihmisiä tahallaan oudosti, ellen koe jotain fight-or-flight reaktiota. Joskus on tullut fight-reaktio, usein myös flight. L-teaniini jos toimii, niin varmasti vähentää flight-or-flight tilanteiden kamaluutta. Tai pystyy välttää kokonaan. Tosin tuossahan oli juuri tämäkin. Ei paljon neuvotteluvaraa :/

Käyttäjä kirjoittanut 05.03.2020 klo 16:01

Tässä nyt on fyysinen puoli enemmän huolena, kuin psyykkinen. Tosiaan kun nuo mahahapot juuttui kiinni sen 1 epäonnisen kebabin jälkeen ruokatorveen, niin... On ollut vähän ongelmia. Kurkusta tuli eilen verta 1 melko tuoreen, mutta silti kovan patongin palan syömisen jälkeen. Se kebabin syöminen ja Somacin unohtamisen tuottama happokylpy ruokatorvessa teki varmasti damagea. Kurkku on myös vähän punainen, mutta kuumetta ei ole. Naapurihan oli kipeä tuossa hetki sitten, mutta en usko, että liittyy siihen mitenkään. Ajattelen nyt tässä kohtaa, että kaiken polttamisen lopettaminen olisi hyvä askel eteenpäin. "Tai ainakin vähentäminen" Kohdallani psykiatriset lääkkeet on tupakkaakin vaikeampi lopettaa, mutta ne on tarpeellisempiakin. Tupakka oikeesti kuitenkin tappaa lopulta.

Tässä nyt mietin sitä sitten, että budipäissä olotilat vaihtelee koko aika. Loppupeleissä se kokemus on aika sekava ja mielipidekin täten budista aika " :/ ?!?" Mutta jos polttaa budia normivälineistöllä, niin on pakko polttaa myös röökiä. Vaping-laitteet olisi varmaan parhaimpia kohdallani, Jos jatkan budin polttoa. Meinaa rööki + budi + refluksi + uniapnea + lääkkeet, niin tuosta kun ottaa muutaman pois, on jo vähemmän lamaava meininki. Nyt olisi vaan hyvä tarkistaa, ettei minulla ole syöpä? :/

Rukoukset on tehty. Samaa settiä. Valoa minun suuntaan ja ihmisille, jotka on minulle tärkeitä. Sään puolella valoa on jo näkyvissä ihan hyvä määrä.

Käyttäjä kirjoittanut 06.03.2020 klo 15:09

Noniin, selvinpäin. Heräsin melatoniinin ansiosta jo klo 13. Olin saanut viestejä vähän kaikilta. Naapurin frendi, joka on velkaa sen 20e nyt, pyysi sisälle. Jotain tuossa yöllä tohtori typaalinen oli laittanut hämärämpää settiä. Hänen sähköpostiosoite ja salasana siihen, että saan jotain ilmaiseksi? En tykkää tuosta, että tohtori typaalinen laittaa jotain ilmaiseksi randomilla. Vieläkin on luottamusongelmia, kun hän jotenkin tuntuu odottavan enemmän? En jotenkin usko tuohon hyväntekevän ihmisen ilmaisuuteen, tai jotain... Toki olen saanut jo narsistin lahjankin elämässä ainakin kerran, että juu onko ihme. Tohtori typaalinen toi kerran piriä viikoksi, josta meninkin vähän sekaisin, vaikken psykoosiin, mutta hän myös suositteli teaniinin aloittamisen. Outo, arvaamaton tyyppi. En vastaa hänen lahjaviestiin kyllä mitään, aika painostavana koen.

Lounasta (kalaa, perunoita, pinaattia ym.) ostin lihatiskiltä 300 grammaa, jota syön juuri nyt (mmh...  mahtavaa 👌) sitten -30% Kokkikartanon einestä, Red Bull ja 2 hyvää jogurttia. Kyllä kyllä. Opamoxit myös hain ennen tätä ja apteekissa näkyi 1 viehättävä farmaseutti. Ainoa vaan, että hänkin on jotain 50-60v. Aika chillin oloinen tosin, jännä katsekontakti ja hymy? :/

Käyttäjä kirjoittanut 06.03.2020 klo 22:59

NonBeing kirjoitti:
.....laittanut hämärämpää settiä. Hänen sähköpostiosoite ja salasana siihen, että saan jotain ilmaiseksi? En tykkää tuosta, että tohtori typaalinen laittaa jotain ilmaiseksi randomilla. .....meninkin vähän sekaisin, vaikken psykoosiin, mutta hän myös suositteli teaniinin aloittamisen. Outo, arvaamaton tyyppi. En vastaa hänen lahjaviestiin kyllä mitään, aika painostavana koen.....

 

Ei ihme, jos koet painostavana, jokainen kai niin, kun jos kokee vaaraa....tai uhkaa. Eikös se Troijan hevonenkin ollut aikamoinen syötti?

Meitä ihmisiä kalastetaan monenlaisiin verkkoihin. Hyvin vaistot sulla vaikuttavat pelaavan. Usein jos joutuu miettimään mahdollisia taka-ajatuksia, ne yleensä paljastuvat vastapuolen tahon etuajatuksiksi, itsestään on syytä pitää kiinni. Jokainen on ihmisenä arvokas. Se arvo on mittaamaton. Sekottajien toimet ei koskaan pyri kohteitten elämää pelastamaan, vaan pyrkivät saamaan kaiken hyödyn mitä saatavissaan on.

Kun kerrot selvänä olemisesta, se kuulostaa lupaavalta tieltä pois jostain minne et olisi halunnut joutua mutta tulit johdetuksi.

Valoa = voimia = Rohkeutta pitää pääsi niitä vastaan jotka koittavat ainekoukuillaan sinusta voimat viedä.

 

Käyttäjä kirjoittanut 07.03.2020 klo 16:22

keskustelua kirjoitti:

NonBeing kirjoitti:
.....laittanut hämärämpää settiä. Hänen sähköpostiosoite ja salasana siihen, että saan jotain ilmaiseksi? En tykkää tuosta, että tohtori typaalinen laittaa jotain ilmaiseksi randomilla. .....meninkin vähän sekaisin, vaikken psykoosiin, mutta hän myös suositteli teaniinin aloittamisen. Outo, arvaamaton tyyppi. En vastaa hänen lahjaviestiin kyllä mitään, aika painostavana koen.....

 

Ei ihme, jos koet painostavana, jokainen kai niin, kun jos kokee vaaraa....tai uhkaa. Eikös se Troijan hevonenkin ollut aikamoinen syötti?

Meitä ihmisiä kalastetaan monenlaisiin verkkoihin. Hyvin vaistot sulla vaikuttavat pelaavan. Usein jos joutuu miettimään mahdollisia taka-ajatuksia, ne yleensä paljastuvat vastapuolen tahon etuajatuksiksi, itsestään on syytä pitää kiinni. Jokainen on ihmisenä arvokas. Se arvo on mittaamaton. Sekottajien toimet ei koskaan pyri kohteitten elämää pelastamaan, vaan pyrkivät saamaan kaiken hyödyn mitä saatavissaan on.

Kun kerrot selvänä olemisesta, se kuulostaa lupaavalta tieltä pois jostain minne et olisi halunnut joutua mutta tulit johdetuksi.

Valoa = voimia = Rohkeutta pitää pääsi niitä vastaan jotka koittavat ainekoukuillaan sinusta voimat viedä.

 

Juu eli siis tohtori typaalinen majoittui luokseni viikoksi viime vuoden lokakuun lopusta marraskuun alkuun. Ei vaatinut päihteistä mitään, en vaatinut majoittamisesta sitten. En vaan usko, että mitä tuo nyt tekee, on ihan oikein. Hän ei vaan ota "ei" vastaukseksi kovin helpolla. Mielummin vaan chattaan niitä näitä, kun koitan hyötyä jotain hänestä ilmaiseksi (epäselvää tämän tilanteen suhteen) Voi toki olla, että hän koittaa tehdä jotain hyvää, koska tuon teaniininkin mainitsi. Mutta tuollainen toiminta, että antaa s-postinsa ja antaa salasanan, jossa on minun nimeni tavallaan siinä vielä, niin eh... Aika hämärää. Tulen maailmasta, missä mikään ei ole ilmaista. Tiedän tämän siitä, että minulla ei ole melkein mitään. En ole uhrautuja ja olen liian kiltti, enkä kaikista karismaattisin persoona livenä. En ole varakaskaan, joten ei minua kukaan nai rahojenkaan perässä :/ Minun on vaikea nyt riidaa, että miksi tohtori typaalinen tekee mitä tekee. Hänellä on näemmä ainakin vaikeuksia ymmärtää, että mitä hän tekee, on vähintään kyseenalaista.

Naapurin PA kaveri kysyi haluanko budia juuri kun heräsin stupor tilastani, eli kun en löydä motivaatiota liikuttaa raajojani. Tai jotenkin ei vaan edes pysty, koska se tuntuu niin pahalta. Kieltäydyin, koska hän on vieläkin velkaa ja jos tämäkin diili menee päin mäntyä, hän jäisi entistä enemmän velkaa. Plus en halua polttaa nyt budia, että juu :/ Eilen oli väsymystä ja lihakset aika velttona. Vein myös roskat ulos ja naapuri kysyi jos voisin lainata rahaa. No can do sir :/ En viitsi lainailla rahaa, jos on jo porukka velkaa. Itsehän toki vaan Otan rahaa perheeltä, en edes lainaile. Aika kovin nuo yrittää lainailla, kun tässä kirjoittelen, mutta tiedän ettei siitä mitään hyvää minulle seuraa. Ei tarkoittaa ei :/

Käyttäjä kirjoittanut 07.03.2020 klo 20:11

NonBeing kirjoitti:

Ei tarkoittaa ei :/

^ Tosin en ole niin absoluuttinen. Nyt naapuri/kaveri on velkaa 40e. Ensin tuli tekstiviestejä, kun sukuloin jonkun pari tuntia. Kun pääsin kotiin, niin naapuri varmasti kuuli sen ja kysyi voiko käydä kylässä. Noh, nyt on aivan absoluuttisesti katto tullut vastaan. Vähintään 40e takaisin ja puolestani voi olla maksimikin, mutta saa olla enemmänkin. Vähän aikaa kuitenkin selitin mitä kaikkea olen tarjonnut tähän asti naapurille, niin hän varmasti keskusteli tästä myös kaverilleenkin, joka tuli vastaan kadulla. Veikkaan että kuului suunnitelmaankin törmätä, kun sanoin että menen nostamaan rahat lähikaupasta tuosta.

Sukulointi meni niin, että veli vei lenkille, joka oli aika raskasta itselle, kun en paljon nykyään kävele. Vähän väänsin trollinaamoja veljentyttärelle, että saisi viihdettä. "Uudestaan" hän sanoi. Lenkin jälkeen veli olisi varmaan halunnut puhua uskonasioista tai jostain, kun pyysi "rauhallisempaa paikkaa" jossa puhua. Hänellä on omat pulmansa nyt elämässä työelämän ja terveyden suhteen, mutta rahan puolesta ei ole mitään ongelmaa. Uskonasioista en tykkää puhua kenenkään kanssa, en veljen. Hänkin seuraa jotain hengellistä isää, joka "kokee ihmeitä joka päivä". Muistan että tämä tyyppi taisi olla aika radikaali, oliko äidin vai kenenkä mielestä. Samapa tuo, ei mitään tekemistä minun kanssa. L oli ihan riittävä kokemus minulle hihhulista. Jotenkin pelkään, etten edes näkisi hihhulilla ja "normiuskovaisella" eroa, jos tarpeeksi syvällisesti keskustelee. Kristinusko perustuu useimpien mielestä ehtoihin. Ehtoihin joita en varmasti täytä. Se on iso klubi, johon minä en kuulu.

Vituttaa kun lainasin, mutta nyt on hyvä syy olla diilaamatta kenenkään kanssa. Karkkihammastakin kyllä kolottaa, että pienet älyt (älyämpäri/gravity bong) saatan pummata tuosta. Nyt naapuri ja hänen kaveri oli paljon vastaanottavaisimpia. Itse olin vaan " :/ mm " -perusilmeelläni. Selvinpäinkin voisi olla ihan hyvin. Yleensä jos poltan, niin alan perseilemään. Kattilaan paloi spagetit viimeksi pohjalle, täten jauheliha meni hukkaan. Kahvi oli tulilla 1,5-2h ym. Juutun kiinni tuoliin, enkä pääse välttämättä edes sänkyyn asti. Myös kaikki mitä teen koneella, menee yleensä päin persettä.

Käyttäjä kirjoittanut 07.03.2020 klo 23:06

Jep, katsotaan miten nyt pärjään. Eli 40e takaisin, otin jo 2 maistiaiset, joista käytin 1. Tämä naapuri homma untuu ikuiselta prosessilta, ennen kuin luo sääntöjä. Heikkotahtoisuus taitaa olla ongelmana. Ja se varmaan tulee tekemään aika tiukkaa minun hermoille ja väleille naapurin ja hänen kaverinsa kanssa, jos he eivät pysy sanassaan. Aika paljon meinaa nöyristelikin, ennen kuin suostuin lainaamaan. Puhui kuitenkin vähän samalla tavalla tuosta "investointina" kuin minun 1 ystävä. En paljon ole tekemisissä hänen kanssaan, mutta olen käynyt moikkaamassa häntä töissä. Tavallaan muistutus hänelle se on, että on ollut hyvä minua kohtaan.

Valoa keskustelua käyttäjälle. Vaikea sanoa traumataustaisena varmaan, koska ei voi tietää ketä on kyseessä. Mutta olet ollut jo pitkään täällä, että on ihan kiva kun käyt 👍

:/ ->

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2020 klo 23:19

Ei mitenkään erikoinen päivä. Ihan ok. Heräsin klo 14, otin lääkkeet, tein salaatin, pelasin ja kuolin, söin Thai Cube, pelasin uudestaan ja kuolin uudestaan, naapurille teen tupakkia 3-4h välein 2x, mutsi tarjosi myös pizzan ja sanoi että veljentytär kysyi eilen, että mihin menin. Noh, menin kotiin kun en halunnut syödä perinteistä lauantaihin kuuluvaa makkaraperunoita. Vatsa ei diggaa ei yhtään. Niin ja poltin myös pilveä, kun naapurin kaveri meni ostamaan sitä sitten minun rahoilla. Pelastin heidän illan sitten, että jippii. Uskon kyllä että maksavat takaisin. Yöhön asti pelasin kavereiden kanssa ja koitan järjestää kavereiden välillä virallisen matsin jossain kohtaa. En jaksa itse pelaaja vs. pelaaja juttuja nyt tosissaan vääntää. On ollut huonoja kokemuksia niistä viime aikoina.

Käyttäjä kirjoittanut 09.03.2020 klo 08:29

Huomenta vaan sulle NonBeing. Veikkaan tosin, tuskin jnknlaista traumaa kokematonta ihmistä on olemassakaan. Jokaisen elämässä omat draaman kaavat. Missä iässä sun elämä alkoi näiden huumeaineiden kanssa?jos haluat vastata vaikket tunnekaan. Buenoa päivää.

Käyttäjä kirjoittanut 09.03.2020 klo 14:01

keskustelua kirjoitti:
Huomenta vaan sulle NonBeing. Veikkaan tosin, tuskin jnknlaista traumaa kokematonta ihmistä on olemassakaan. Jokaisen elämässä omat draaman kaavat. Missä iässä sun elämä alkoi näiden huumeaineiden kanssa?jos haluat vastata vaikket tunnekaan. Buenoa päivää.

 

^ Samoin.

2015 (arviolta) - nykyhetkeen psykiatriset lääkkeet

2008-2019 alkoholi

2018 - nykyhetkeen budi

2018 - 2019 huumekokeiluja

2018 - nykyhetkeen tupakka on-off, nyt ollut on aika pitkään

Käyttäjä kirjoittanut 10.03.2020 klo 08:29

Huomenta.

Minkä lajin lääkitys sulla on? itse olen litiumin tasaama eli bipolaarinen. Kaikenmoista koettuna, mutta pääpiirteittäin olen aina ollut itsestä huolehtiva, lääkärin arvion mukaan olisin ~ 79% bipo, prosentit jos oikein muistan. Lievällä annostuksella mennyt kohta läpi koko elämän, on sitten ollut kyse mistä vaivasta tahansa. Vierastan kaikkea kemiallista, solmut ei ole auenneet kemiaan turvaamisella. Lito aiheuttanut ja aiheuttaa muutoksia kilpirauhasen toimintaan, siksi sen vajaatoiminnan takia aamukemiaa lisänä loppuun asti.