NonBeing Elämää – Osa II

NonBeing Elämää - Osa II

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.12.2019 klo 00:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.12.2019 klo 00:00

Hei,
Kirjoitin tänne joskus alkoholisoituneena jotain, kunnes lopetin. Diagnoosina puolihulluus (psykoosipiirteinen ph) vaikka alkoholin selätin 5kk sitten. Kaikkea sitä on mennyt läpi 2018-2019. Kämpässä tapahtui vesivahinko 2019 alussa, joten menin kuuntelemaan mutsin nalkutusta vanhaan tuttuun kellariin 5kk ajaksi :/ Outoa kyllä, kovin tutulta se ei enää tuntunut. Siinä olikin sitten ongelmina 1. vaikea alkoholismi 2. limerenssi (fantasisoi turhaan jostain ihmisestä kuin se olisi joku Jumala) 3. satunnainen huumeidenkäyttö (ganja, LSD 1x, amfetamiinit 2x tuolloin) ja 4. mutsin nalkutus. Joten päätin siinä kohtaa pistää kohdan 2. irti elämästäni. Likka oli kristitty, ja lopulta kun tarpeeksi luin piilonarsismista (covert narcissism enkuksi), niin tajusin mistä on kyse about. Vaikea selittää kovin nopeasti, mutta limerenssi perustuu… riippuvuuteen sanotaanko. Jos sanot vaikka, että rakastat jotain ihmistä, niin pitää ensin varmistaa, että pitääkö se paikkansa. Limerenssi = fantasiakuva jostain, jota rakastat. Ei todellisuus siis niinkään. Arvioin lopulta, että kyseessä oli tappavan paha narsistinen hyväksikäyttö + varmaan oma psykoottisuus combona. Tuon takia lähinnä aloitin juomaankin, mutta se piti mennä läpi jossain kohtaa eniveis. Harmi vaan, että nyt 5kk raittiina tuntuu siltä, että maksa tulee tuosta kyljestä läpi. Menin aika rikki tuosta. Kun narsisti tajuaa kristinuskon, olet kusessa. Helvetti ja taivas – 2 ääripään konseptia. Mietin hetken noita… Onko niissä oikeesti mitään järkeä? Ei minulle ainakaan :/ Mutta sinne tyttö minut lähetti, vielä kun olin suggestioherkkä. Narsistinen hyväksikäyttö luo kognitiivista dissonanssia, eli narsistin uskomukset menee sekaisin sinun omiisi. Täten, narsisti luo hulluutta, vaikka ”mielenvikainen” on jo valmiiksi tarpeeksi pahasti täynnä sitä. Narcissist nurses, the-rapists and psychopathrists :/ Kyseenalaista kaikki, niin kaikki näyttää jotenkin… huvittavalta. Skitsotyyppinen persoona on ehkä ”outo” joo, mutta ei aina väärässäkään. Joskus mietin, että mitä ihmeen skitsoja eli Jessen aikoihin, jotka kirjoitti raamatunkin? Nääs siihen aikaan ei ainakaan neuroleptejä ollut, vaan ihmeitä, joita kaikki näki :/ Noh, veljenikin on hieman skitso ja kristitty, vaikkei myöntäisikään sitä. Se kävi tuossa visiitillä pari viikkoa sitten ja olen nykyään setä hänen tyttärelleen. Veljentytär aina katsoo minua hämmentyen, mutta ei nyt pahalla. Ehkä hän näkee minut vaan mysteerisenä? En viitsi palvoa tai hemmotella kakaraa pilalle ainakaan, muut tekee jo sitä varsin hyvin.
Musiikkia on tullut tehtyä ja pilvessä pelattua pelejä. Nyt en ole polttanut 2kk kukkaa, mutta huomenna ostan aika ison satsin. Saatan tosin joutua lainaamaan rahaa diilerille, että saan, mutta hei, jotain hyötyä siis minustakin on :/ Eläkerahat hyvään käyttöön ja näin. Lokakuun lopulla tuli käymään myös viikoksi 1 tyyppi, johon tutustuin redditissä. Belgialainen kaveri, eli hyvinvointivaltiosta. Vedettiin linjoja joku viikko putkeen, piriä siis, eli amfetamiinia. Ei ole minun juttuni oikein, koska olen skitso, joten no thanks jatkossa :/ Mutta majoitin viikon ajaksi, kun nyt niin halusi. Sanoi että minun kaupunkini näyttää kuolleelta. Jep, niin näyttää. Joku helvetti tämä on ja minun silmissäni kukka on 1 ainoista sen lohduista. Ja Twin Peaks sarjan katsominen <3 Skitsosarja joo, mutta paras pitkään kaikista sarjoista mitä nähnyt. Sanoisin että pidän siitä enemmän tai vähintään yhtä paljon, kuin Better Call Saul nykyajan sarjoista, jos puhutaan. Twin Peaks on myös paljon pelottavia juttuja, joihin samaistun omassa elämässäni.
https://www.youtube.com/watch?v=Hg9SBjfmyLk
Aloitin myös juttelemaan tässä kuolleessa kaupungissa yhdelle kassamyyjälle, joka näyttää yllä olevan linkissä olevan bändin laulajalta, kun oli vielä nuori. Cocteau Twins siis. Ekalla kerralla meni peenis otsaan aika pahasti, koska ajattelin häntä aika pitkään. Uusi limerenssin kohde? Voi v*ttu :/ Ajattelin pyytää kahville silti, jos tulee sopiva tilaisuus, niin saan paremman tuntuman. Vähän painostavaa hänelle ehkä, toisaalta imartelevaa, mutta on se servannut minua sen 300 kertaa.

Käyttäjä kirjoittanut 10.03.2020 klo 08:46

Anteeksi, 2005 - nykyhetkeen psykiatriset lääkkeet. Olen 30v kieppeillä :/

Koitan hankkia pössyä tälle päivälle. Autoin taas naapuria ostosten kanssa, kun sanoin että haluan ykösen pössyä. Hän jäi 20c velkaa ostoksista, joka on sama kuin ei mitään. Joku 0.75-0.8g olisi hyvä seuraavaksi 12-16h. Alkoi särkemään päätä ja ahdistamaan JA KAIKKI. Otin Opamoxia

Masturbaatiota tuli myös harrasteltua myös 2 kertaa. Minulla on niin voimakkaat seksuaaliset mielikuvat, että tuntuu melkein, kuin ne tapahtuisi oikeasti. Jotain ongelmia tulee aseksuaalin piirteillä ja riippuvaisen ph:n ja skitsotyypin combolla. Ei vaan yksinkertaisesti "ole" mitään tarvetta, mutta kuriositeetti on ollut joskus loputon.

https://vocaroo.com/god7A1tpr0a << a pointless apology on kappaleen nimi. Eli turha anteeksipyyntö. Japania ja sana on "Gomen'nasai" eli pahoittelut. Kuulostaa aika paljon L, joten varmaan alunperin jotenkin siksi valitsinkin tuon näytteen. L:n puhetyyli oli söpö, puoleensavetävä, hurmaava, mutta hänellä oli ihan selvän narsistin tahto. L on lainkuuliais-paha. Eli "minun laki = koko laki". Tai tavallaan "Jumalan laki = tottele tai joudut helvettiin". Se on peliä koko homma saada toisen uskomusjärjestelmä tuhottua omallaan. Piilonarsistit tosiaan käyttää raamattua hyväkseen, mutta niille ei riitä mikään loppupeleissä. Hihhuleille. Tässä on kohtaus, mistä otin kuvauksen "mieli kuin timantista tehty". Windom Earle oli huonosti toteutettu konna, mutta tuo oli melko hyvä kohtaus kuvaamaan L:n mieltä. Kylmä, kova ja savanttimaisella tavalla taiturimainen. Tiedän miksi L:n kaikki suhteet päättyy huonosti. Hän on erinomainen vetämään puoleensa, jopa kontrolloimaan ja tuhoamaan ihmisen tahdon, mutta kun tämän ymmärtää, se on pakko jättää taakse. Siitä sitten seuraa mustamaalaus-kampanjat ym. varmasti. Tämä on takana, mutta joskus osaan kuvitella hänen todelliset kasvot, jotka hymyilee pirullisesti. L vaan katsoi kun sekosin, ja pahensi tilannetta tahallaan, vaikka siihen asti että kuolen. Se oli lähellä. Olen varma, että jos olisin kuollut ryyppyputkeeni, ja hän olisi tullut sen kerran visiitille kuolinpedilleni, hän olisi vaan lähettänyt helvettiin, kuten aina oli tarkoitus. Kukaan ei leiki sieluni kanssa tuolla tavalla enää.

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 1 kuukausi sitten.
Käyttäjä kirjoittanut 12.03.2020 klo 02:51

Tein synth poppia/downtempoa koko illan ja yön 9 tuntia putkeen. Olen tyytyväinen tuloksiin mitä tähän asti saanut aikaan. Pilvessä voi oikeesti tulla parempia melodioita, mutta selvinpäin on parempi korjailla biisiä, kun tajuaa jostain jotain.

Piti herätä päihdeohjaajan käyntiä varten ja heräsin kipeänä, väsyneenä, mutta sain puhelimen valmiiksi käteen koomaisenakin. Vastasin kun hän soitti. Meni vartti 1. kakoa ymv. vessaan 2. ottaa lääkkeet 3. tehdä rööki ja laittaa nikotiinipurkkaa suuhun 4. juoda vettä nesteytystä varten 5. pukea päällensä ja 6. laittaa hajuvettä. Siitä sitten kaupungille ostamaan unilääkkeet. Vähän kaalikääryleitä ja kermaperunoita lihatiskin valmisaterioilta. Olisipa taas ollut sitä kalaa, mutta ei ollut. Maukasta joka tapauksessa.

Kävin vielä kaupassa kerran hakemassa muffineja ja limsaa. Matkalla sinne joku huusi takaa jotain "hei puliukko/juoppo" ja kun käännyin ja katsoin, niin ensin luulin, että hän oli 1 ystävä, joka vaan joukkaili. Olikin kaupungin 1 kovimpia alkoholisteja/sekakäyttäjiä. Kaukaa niillä on vähän samaa lookkia, vaikka tämä käyttäjä on ihan eri leveleissä. Olen joskus antanut tuolle tyypille rahaa viinaan. Hän sanoi, etten saisi olla niin vakava ja että kuulemman ajattelen, että hän on ihmisroska tai jotain. En myöntänyt tätä, mutta se on tavallaan ihan totta, että jos vaan juo itsensä kuolemankielille, niin ei ketään jaksa sitä katsoa Suomessa. En jaksa tosin jotain tuollaisia narsistisia raivareita julkisilla paikoilla. Itse olen myös aika hieno mies, kieltämättä, mutta en tee tuollaista. Täällä se juominen alkoholisminkin tasolla tosin on vaan valinta, niin ilman oikeita tukiverkostoja, jos niilläkään, siihen joko kuolee tai vaan yrittää kuolla. Ja sitten selviää, kuten minä ainakin. Kieltämättä kylmä bisse voisi mais... ei :/ ... Ei. :/

Kun tulin kaupasta, niin tämä ystävä, jonka hetken tämän hc (hardcore) käyttäjän luulin olevan, tulikin vastaan. Sain 1 bentson häneltä sitten randomilla, ok. Mikäs siinä, ehdotin jos tulisin taas miittaamaan häntä töissä joskus. Pitää katsoa.

keskustelua kirjoitti:
Huomenta.

Minkä lajin lääkitys sulla on? itse olen litiumin tasaama eli bipolaarinen. Kaikenmoista koettuna, mutta pääpiirteittäin olen aina ollut itsestä huolehtiva, lääkärin arvion mukaan olisin ~ 79% bipo, prosentit jos oikein muistan. Lievällä annostuksella mennyt kohta läpi koko elämän, on sitten ollut kyse mistä vaivasta tahansa. Vierastan kaikkea kemiallista, solmut ei ole auenneet kemiaan turvaamisella. Lito aiheuttanut ja aiheuttaa muutoksia kilpirauhasen toimintaan, siksi sen vajaatoiminnan takia aamukemiaa lisänä loppuun asti.

Voi keskustelua, vaikka mikä :/ Sertralin, rauhoittavana oksatsepaami, tsopikloni joka yölle, Somac ettei närästä, topiramaatti painonhallintaan, ketiapiini että voin koomailla illasta + tasaa aggressioita ehkä jopa ja propranololi jos sydän tykyttää liikoja. Paras lääkitys tähän astisista, vaikkei paranna täysin. Sitten l-teaniini ja kukka self-prescribed.

Jaa jaa. Enpä tiedä lasketaanko niitä normaalisti ihan prosentteina, että mitä diagnoosia edustaa kuinkakin paljon, mutta ok. Varmaan joku mututuntumalla heitetty arvio? Onko sinulla siis jotain hormoonihoitoa, vai mitä tarkoitat aamukemioilla? Jaksamisia.

Käyttäjä kirjoittanut 13.03.2020 klo 08:47

Koronavirus on sitten levinnyt kaikkialle, eli on odotettavissa, että joku lähipiiristä saa tai itse saan tartunnan. Aika hankkia wc-paperia, ehkä ruokaa? Siitä tuo on apska tauti, että se vissiin voi mutatoitua ja leviää pirun helposti.

Heräsin aamulla melatoniinin ansiosta ja tänään tulee kaveri. Budiin on tullut toleranssi, eli se ei enää oikein vaikuta huomattavilla annostuksilla. Pitänee saada taukoa. Diilerikin tuossa jo hälytti, että kohta saa, jonkun yli kuukauden tauon jälkeen. En jaksaisi kävellä sinne enää varmaan.

Pitänee käydä kaupungilla, vielä kun kaupat on auki.

Käyttäjä kirjoittanut 13.03.2020 klo 13:12

Hei, ei ole hormonihoitoa, tarkoitin tyroksiinia joka otettava aamulla kilpirauhasen vajaatoimintaan. Tosin tyroksiinihan on hormonia, mutta samaa mitä meissä luontaisesti on.

Joo, tiettyjä muutoksia tulee arkeen jos virus saa vallotettua suurempia määriä ihmisiä. Käsien pesu .... jne

Hyvää viikonloppua kaikesta huolimatta. Nautitaan levosta ja vapaista 🍉🍊🍇🍌🍎

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2020 klo 01:10

keskustelua kirjoitti:
Hei, ei ole hormonihoitoa, tarkoitin tyroksiinia joka otettava aamulla kilpirauhasen vajaatoimintaan. Tosin tyroksiinihan on hormonia, mutta samaa mitä meissä luontaisesti on.

Ok. Eli lääkinnällistä hormonihoitoa tmv.

Joo, tiettyjä muutoksia tulee arkeen jos virus saa vallotettua suurempia määriä ihmisiä. Käsien pesu .... jne

Kaveri tuli juuri ulkomailta alueelta, jossa se oli yleinen. Sitten tuli tänne, mutta 2 viikkoa piti olla mennyt jo. Sanoi että on ollut kurkku kipeä ja yskää, ei kuumetta.

Hyvää viikonloppua kaikesta huolimatta. Nautitaan levosta ja vapaista 🍉🍊🍇🍌🍎

Kiitos samoin. Muuta minulla ei olekaan, kuin levättävää melkein. Musiikki aktivoi vähäksi aikaa. Tein tätä (tuttu vocaroo sivusto) pari kolme päivää, lähinnä pilvessä. Fiksailin selvinpäin, mitä olen hyvin vähän ehtinyt olemaan. Tiedostoista on poistettu tiedot, jos niilläkään mitään väliä on myöskään, mutta tuolta ei tosiaan tarvitse ladata mitään. Alkuperäinen sävellys saattaa olla parempi, mutta jotenkin vakuutuin, että se oli viallinen. Jotenkin pidän sitten tuon... a mind like a diamond.

 

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2020 klo 16:07

Kehtasin pyytää mutsilta rahaa ja sitten ostin vaan budia. Paha lipsahdus. Just shoot me now. Tietty kehtaan pyytää isältä vielä sen jälkeen 20e. Finanssipuolen suhteen olen aina ollut neuroottinen, mutta nykyään kun polttaa, niin tekee asioita, joista ei ole niin ylpeä. Eniveis kaikki loppui nyt taas jo. Merkkejä liiallisesta toleranssista on tarpeeksi. Ja taipumus viedä olot ääripäihin, kunnes sekin vaan laskee jonkun 20min kuluttua... eh

Nyt on tehtävä silleen, että odotan naapurilta maanantaina bäkkiin. Tässä on ollut taas vähän häslinkiä. Puhelinlaskun hoitaisin mielellään heti myös, jos on varaa ostaa 10-40e väliltä budiakin koko aika :/ Eli minun pitäisi saada 40-50e takaisin 2 eri ihmiseltä yhteensä ja vähän kukkaa päälle (fuck :/) ja isältä varmaan parikymppiä.

Iso juttu on kuitenkin maanantain hoitoneuvottelu. Ne voisi hyvin olla 1,5 tuntisiakin. Toivottavasti saan varmaan avauduttua paremmin tällä kertaa. Light guide me. Maanantaina myös naapurin pitäisi heittää rahat takaisin ja tosiaan lisää kukkaa. Ehkä sitä erää voisi pitää vieroitusannoksena? Haha joo.

:/ ->

Käyttäjä kirjoittanut 15.03.2020 klo 00:02

Hyvin pitkä päivä... Kenties omatunnon pohdintoja? :/ 23:50 ja olen vaan pelannut. Syönyt kai ihan ok, mutta budiakin ostin. Eilisestä asti ollut jatkuvassa pilvessä. Pitää katsoa maanantaina, että mikä on vointi. Sillon on hoitoneuvottelukin. Pitää tasata tilanne, ennen kun oikeesti lipsahtaa pahasti. Toleranssia on aika jäätävästi, että pikkumäärät ei enää riitä pitkäksi aikaa. Ja olen aika kipeä, ärtyisä ym. kun ei polta. Ok :/ Noh, ainakaan en ole sekaisin tällä hetkellä. Prekele kun huomenna on vasta sunnuntai.

Käyttäjä kirjoittanut 15.03.2020 klo 23:58

No ei se mitään. Sunnuntai meni ihan ok. Kaunis päivä vietetty sisällä. Kaupassa oli huomattavasti vähemmän tuotteita, kuten ruokaa, mutta niiden pitäisi olla vielä auki ihan hyvin. Faija laittoi myös fyrkkaa tilille, eli pitäisi olla joku 300e loppukuuksi yhteensä, kunhan saan velat takaisin. Huomenna pitäisi saada 1 osa veloista. Naapuri jo vähän turhaantui, kun kyselen niistä liki päivittäin. Heitin sille tänäänkin röökiä + se heitti ihan pienet älykkäät (älyämpärit) Huomaakohan muut naapurit tuota rapussa ramppailua? Tuskin niitä kovin paljon kiinnostaa.

Ketipinor 300mg alas kurkusta, 30mg Opamox ja myöhemmin 7,5mg Zopinox.

Lapsuudenystävä tuossa kävi ööö perjantaina joo. Sanoi, että ei ole ehkä minun hyväksi se, että saan koko ajan budia näin läheltä. No se voi olla juu. Kunhan saan olla turvassa ja voida hyvin. Huomenna on hoitoneuvottelu, ellei psykiatrilla ole korona tmv. apskaa.

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2020 klo 16:43

Hoitoneuvottelussa päädyttiin pysyvään eläkkeeseen, joka tarkoittaa mahdollisesti pidempää käsittelyä. Psykiatri oli etänä videochatissa. Rahaongelmia on siis mahdollisesti tiedossa, jos hakemuksen käsittelyssä kestää monta kuukautta. Hyvin se miitti meni eniveis. Hoitaja vähän syyllisti miten hyväksikäytän ihmisiä, vaikkei niin vakavissaan ollut. Kieltämättä totta, että koitan hyötyä ihmisistä, mutta ihan hyväksikäyttää en pyri. Varastaa, kusettaa, kiristää, pahoinpidellä ym. Naapurin kanssa koitan pitää diilit siinä 50/50. Sanoin vaan suoraan, että mitä boheemi niinkuin minä miettii tulevaisuuden suhteen. Ei paljon mitään, surullista kyllä. Psykiatrikin on muuten Rick & Morty fani, jonka huomasin muutamasta jutusta. Aijai. Injektio oli myös tänään, ja tällä kertaa se tekee kipeää, varmaan pari päivää, eli Buranaa siihen sitten. Onneksi se sentään auttaa tuohon vaivaan hyvin.

Loppukuun budjetti on aika nihkeä, mutta vointi ei ole mitenkään karmea. Maksimissaan joku 13-14e per päivä. Eli ei paljon budia. Alan syömään säästeliäämmin, enemmän noita pinaattilettuja. Välillä verilettuja. Ja nyt kun korona riehuu tuolla, niin toivottavasti saa joskus taas jauhelihaa. 2 kaupasta mistä olen etsinyt jauhelihaa, niin on loppu. Kassalla myös joku osti tietenkin 2 pakettia wc-paperia. Koronapaniikit päällä varmaankin. Ostin lihatiskiltä valmiiksi pakatun yli 4e "possua ja kermaperunoita", josta söin puolet. Vähän kurkkua ja raejuustoa päälle. Parempaa kuin joku nihkeä rotanlihakebab. Hyviäkin kebumestoja on täällä, mutta oikeesti syön vaan mielummin joskus, silloin tällöin. Ne annokset on liian isoja ja saa usein yökkimään.

Light guide you 👍

Käyttäjä kirjoittanut 17.03.2020 klo 16:22

Noniin, budjetti on 20e yhteensä ennen perjantaita. Pakko pummia veljeltä vähän vielä. Pakko. I'm a bastard :/ 1 on vielä velkaa ainakin 20e, mutta naapuri sentään heitti 20e + puolet mitä lupasi budista takaisin, eli jäi auki vieläkin. Veli palauttaa teaniinin loput, en tiedä onko siitä paljon jäljellä, mutta hänelle se ei tehnyt mitään. Noh, kokeiltu on. Isälle se toimii ihan hyvin, vaikka hän saattoi käyttää sitä jo ennen kun ehdotin.

Löysin aika kallista 17% jauhelihaa kaupasta, mutta saa siitä syötyä jotain velttohyppelystä 2-3x. Ei ole suurta herkkua kun itse laitan. Sitten on ohukaisia, valkosipulia, puolukkahilloa, raejuustoa ja kurkkua hmm, kananmunia... ja mitä IHMEEN jääkokkareita tuossa juuri putosi taas selkäni takana? Mistä tuo ääni tulee? En tiedä, mutta se ei kuulosta hyvältä. Joskus kuulen tuota.

Eli nyt on sitten edessä koronan tuottamat ongelmat, eli rajoitukset. Tässä tartuntariski jo itsellänikin, ainakin jos alan liikaa seikkailemaan. Hassua miten luulin asuvani sellaisella alueella, missä mitään ei tapahdu, mutta koronaa näemmä kiinnostaa tämäkin rotankolo :/ Eniten huolestuttaa se, että äiti saa tartunnan, eikä selviä. Astma, ylipaino ja korkea verenpaine. Noh, koronan lisäksi sitten on nuo eläkehakemukset, joissa voi kestää pari kuukautta ainakin. Neuroosit päälle, psykoosit vähemmälle. En maininnut psykiatrille verioksenteluista, mutta olisi varmaan pitänyt? Mutta kun hän on Rick & Morty fani, niin ehkä häntä kiinnostaa suunnilleen yhtä paljon, kuin Rick Sanchezia?

Käyttäjä kirjoittanut 20.03.2020 klo 08:30

Eilinen meni päin ebrsettä. Pelissä aloitin päätehtävän ja kuolin n. 8 tunnin valmistautumisen jälkeen melkein heti. Masennuin tästä niin, että otin Ketipinoria ja koomailin klo 15 asti sängyssä. Pelkäsin että tulee joku kramppi tuosta määrästä, mutta ei sentään.

Rahaa on 60c, huomenna tulee takuueläke ja sillä on pärjättävä loppukuu. Toivottavasti saan ainakin sen velan takaisin vielä. Naapurin frendi odottaa liittorahoja. En tiedä mitä tehdä. Vedin ykrpän otsaan aika pahasti eilisestä, ja ihan syystäkin. Laitan liikaa paineita tietyissä jutuissa itselleni. Joissakin taas, en ollenkaan :/

Olen kuunnellut Steve Roachin musiikkia. Oikein hyvä artisti. Tässä toinen. Tätä toista kuulemman Steve Roach kuuli (kommenttien mukaan) ennen kuin melkein kuoli jossain pyöräonnettomuudessa. Lähti toteuttamaan mitä kuuli parhaansa mukaan. Hän sai vielä huhun mukaan viestejä muilta ihmisiltä liki kuolemaan johtaneessa kokemuksissa, että ovat kuulleet juuri tuota. Mielenkiintoista... Mitähän se sitten tarkoittaa...

:/ ->

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 1 kuukausi sitten.
Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2020 klo 15:25

Eilen pidin pössypäivän. Sain taas liian vähän, mutta aika sopivan köntin. Pelasin huippupelaajaa vastaan aika tasaisesti, ehkä hävisin ihan muutaman matsin enemmän. Hän sanoi että pelasi about niin hyvin, kuin pystyi. Itse olin vähän jäljessä omasta maksimisuorituksesta. Nyt taas pari päivää taukoa pössystä.

Hain l-teaniinia tänään, johon mutsi antoi rahaa. Aika reilusti tehty, ottaen huomioon miten olen elänyt tämän kuun. Ja sitten kaupasta pikkuisen ruokaa. Ja pizzan kebumestasta, kun kiinalainen oli vissiin suljettu. Säästi rahaa, vaikka pizza ei ole kummoista. Tuli vastaan 1 minuun aiemmin kyllästynyt ihminen. Ei moikattu.

Better Call Saul on alkanut taas. 1 parhaimpia sarjoja mitä TV:stä tulee.

Käyttäjä kirjoittanut 22.03.2020 klo 02:46

Ääh... yli puolet päivästä on mennyt pahoinvoinnin kanssa. Tupakka + lääkeviekkarit veikkaan. Ainiin ja se pizza vaikutti, ihan varmasti. Soitin frendille illalla. Otin 1 imon tällä kertaa tuskaisuuteen, jonka jälkeen pelailin onnistuneesti (jätkä pelaa unilääkkeissä :/) sitten aloin tärisemään ja oksensin mitä nyt sormet kurkussa yritin ainakin. Juomat on loppu, ruokaa on jonkin verran. Ostan jotain pakaste-eineksiä, mehua ja vichya ym. huomenna varmaan. Finduksen makkarapyttis ei ole hassumpaa. Laitoin sitä pannulle kakomisen jälkeen. Sekaan valkosipulia. Nuo ählämipizzat tuosta paikasta on hygieniariski, joten saattaa olla, etten käy siellä enää. Ainoastaan muutamasta hyvästä paikasta haettuna voisin syödä. Tasoero aika selvä. Liha ei ole mitään rotankylkeä.

Päässä pyörii se kassamyyjää. Se on kyllä taideteos. Kuvittelen jotain keskusteluja päässäni sen kanssa välillä, kunnes hokaan, ettei niin kuulu tehdä. Ei ole obsessiota, minulla vaan tulee... aika random ajatuksia päähän. Joissakin niissä ei ole mitään järkeä ylipäänsäkkään. Voi olla traumaperäisiä, voi olla jotain tapahtuneita tilanteita, joita yrittää korjata mielessä tai joskus päinvastoin, pilata toisen kustannuksella joku juttu, oman kustannuksen sijaan. Mutta oikeesti mitään ei tapahdu. Ei ainakaan ennen kuin tapahtuu. Tulevia tilanteita ei voi suunnitella. Skitsotyypeillä on usein varsin huono kyky toimia hetkessä oikein oman edun mukaisesti. Kognitiiviset puutteet nääs nääs.

Ei muuta :/ ->

Käyttäjä kirjoittanut 23.03.2020 klo 10:02

Viisautta valintoihin 💓

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2020 klo 01:46

Heräsin ihan ok päivään klo 14. Kävin kaupassa pari kertaa, veli heitti rahaa, mutta nostin 10e budiin. Damn *cough cough* this is some gud shit. No oikeastaan poltin ne jo lopuun, niin kirjoitan lääkepöllyssä plus budilaskujen alussa. Labrassa pitäisi käydä tällä viikolla, mutta en koskaan meinaa muistaa, ettei pidä syödä. Jos huomenna menen aamusta, niin olen syönyt 9 tuntia, eli suositeltu paastomäärä ei täyttyisi. Joku sivusto näytti 8-12 tuntiakin. Itse diggailen tuosta 9-10h max. Noh, katsotaan. Labroja ehtii seuraamaan myöhemminkin ja yleensä niissä ei ole mitään hälyttävää. Olisi kiva jos joku hoitaja ehtisi viemään minut sinne, joku päivä. Korona kuitenkin todennäköisesti estää tämänkin, että jee :/ Tällä viikolla tuo olisi hyvä saada hoidettua silti. Jooh.

keskustelua kirjoitti:
Viisautta valintoihin 💓

Jep samoin. Oot muuten varmaan nainen? :/