Miten sen kertoisin…

Miten sen kertoisin...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 28.10.2016 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.10.2016 klo 18:23

Saan kaikenlaisia älyväläyksiä, suuret tunteet ja suuret luulot, pienet tunteet ja suuret luulot,
mielialan muutokset ja mielipiteen muutokset. Miksi ne kulkisivat käsi kädessä oikeassa elämässä? Miksi kaikki olisi noin yksinkertaisen helppoa? Jos tuntuu hyvältä, miksi olisi
rakastunut? Jos tuntuu pahalta miksi olisi pettynyt? Miksi ei voisi ajatella etteivät kaikki
kohtaa elämässään samoja asioita? Joka toinen ei tule onnelliseksi sen tähden että on
kohdannut elämänsä rakkauden? Moni kaipaa taloudellista hyvinvointia, ja elämäänsä
muuta sisältöä kuin rakkaus, silloinko rakkaus ei riitä tekemään ihmistä onnelliseksi?
Itse en ole paljoa perustanut koko rakkaudesta, mutta olen kuullut että silloin kuin antaa
toiselle ihmiselle merkityksen elämään on tehnyt rakkauden teon. Kaikkea sitä ajattelee.
Onko muilla ajatuksia rakkaudesta? Millaisia?☺️❤️☺️

Käyttäjä Joie kirjoittanut 30.12.2016 klo 11:24

Kylläpä sä luet paljon... mitkä on parhaita kirjoja mitä oot lukenu?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.12.2016 klo 19:36

En minä paljoa lue muutakun silloin kuin ei ole mitään tekemistä.
Olen aina tykännyt tästä kirjasta jota nyt luen, Paholaisrakastaja, victoria Holt.
Tänään unohdin mennä saunaan, nukuin sohvallani saunavuoroni ohitse.
Nyt täytyy mennä suihkuun...😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.12.2016 klo 10:21

Hyvää uutta vuotta 2017 kaikille.
Ostin pullon vodkaa ja raketteja.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.01.2017 klo 11:03

Tänään on sitten uusi vuosi 2017 tammikuun eka päivä.
Minun pitäisi mennä tänään leffaan kaverini kanssa, siis jos hän nyt lähtee leffaan.

Muuten olen ollut vähän hermostunut viime päivät. En ole jaksanut lukea enää samalla lailla kuin aiemmin, tietokoneen verkon kanssa on ollut ongelmia, joten en ole päässyt nettiinkään aina kuin oisin halunnut.
Sain eilen palovamman kuin lähettelin raketteja, minulla on vesirakkula peukalossa, hyvä ettei sattunut pahempaa. Hyvää ja mielekästä uutta vuotta.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.01.2017 klo 09:40

Tänään tulee hoitajani kotikäynnille tarkastamaan että olen siivonnut, mutta en taida jaksaa siivota.☺️❤️

Käyttäjä Joie kirjoittanut 04.01.2017 klo 10:02

jaana6 kirjoitti 1.1.2017 11:3

Sain eilen palovamman kuin lähettelin raketteja, minulla on vesirakkula peukalossa, hyvä ettei sattunut pahempaa. Hyvää ja mielekästä uutta vuotta.😍

Oho. 😮 Toivottavasti vuodenvaihteen juhlinta meni muuten hyvin. 🙂

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.01.2017 klo 10:14

Nyt on loppiainen jo mennyt.
Pidän kahvin keitintä päällä jos tekisi mieli kahvia, ei siinä ole kuin vettä koska juon murukahvia, niin se voi olla päällä vaikka koko ajan.
En ole saanut siivottua, jostain syystä minua ei huvita kuin lukea, ja välillä ei sitäkään,
mutta en saa siivottua, ei täällä tosin ole kovin paljoa sotkua, eikä pölyä.
Hoitaja kävi pari päivää sitten kylässä, seuraava kerta ens kuun alussa.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.01.2017 klo 07:13

Tänään menen taas mielenterveyskuntoutujien päivätoimintaan.😍

Käyttäjä Joie kirjoittanut 10.01.2017 klo 09:12

Hauskaa päivää sulle! Mitä teette siellä?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 13.01.2017 klo 15:08

Käyn 2 kertaa viikossa mielenterveyskuntoutujien päivätoiminnassa, tiistaisin ja torstaisin,
siellä ollessa on osallistuttava päivätoimintaan joka on ruuanlaittoa, siivoamista ja kaupassa
käymistä, joka kerta työt jaetaan ja merkataan ylös, jottei käy niin että jotkin tekevät työt,
ja muut lepäävät.
Muina päivinä käyn syömässä ja ruuanhaussa hyväntekeväisyys paikassa, paitsi viikonloppuisin olen kotona.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.01.2017 klo 20:57

Sain kirjan loppuun luettua, nyt yritän kyllä etten aloita uutta kirjaa ennenkuin huomenna.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 18.01.2017 klo 15:39

Täytyy tänään käydä tuolla moniäänisten live-ryhmässä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 19.01.2017 klo 18:37

Minä otin tämän päivän vapaata ja kävin pizzalla ja kirpputorilla, kaupassa.
Huomenna on sauna, täytyy käydä ostamassa vichy vettä.
Veljeni lähtee vaimonsa kanssa malagaan lauantaina, 10 päiväksi.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 20.01.2017 klo 15:10

On kauhea nuha, nenä vuotaa kokoajan. Parin tunnin kuluttua ois saunavuoro, pitää löytää
vielä nenäliinoja joita vois käyttää saunassa, ja puhtaat vaatteet.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 20.01.2017 klo 16:13

Kuulostaa ihan kivalta sun vapaapäivä! Millaisesta pizzasta tykkäät?

Mä mietin äsken töistä lähtiessä että olisi mielessä vaikka minkälaisia asioita, joista voisi soimata itseään. Mutta en taida jaksaa, kun siitä tulee vaan paha mieli. Ja sitä paitsi nyt alkaa viikonloppu, ja lähden kohta matkaamaan poikakaverin luo 🙂

Hyvää saunavuoroa!