Miten sen kertoisin…

Miten sen kertoisin...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 28.10.2016 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.10.2016 klo 18:23

Saan kaikenlaisia älyväläyksiä, suuret tunteet ja suuret luulot, pienet tunteet ja suuret luulot,
mielialan muutokset ja mielipiteen muutokset. Miksi ne kulkisivat käsi kädessä oikeassa elämässä? Miksi kaikki olisi noin yksinkertaisen helppoa? Jos tuntuu hyvältä, miksi olisi
rakastunut? Jos tuntuu pahalta miksi olisi pettynyt? Miksi ei voisi ajatella etteivät kaikki
kohtaa elämässään samoja asioita? Joka toinen ei tule onnelliseksi sen tähden että on
kohdannut elämänsä rakkauden? Moni kaipaa taloudellista hyvinvointia, ja elämäänsä
muuta sisältöä kuin rakkaus, silloinko rakkaus ei riitä tekemään ihmistä onnelliseksi?
Itse en ole paljoa perustanut koko rakkaudesta, mutta olen kuullut että silloin kuin antaa
toiselle ihmiselle merkityksen elämään on tehnyt rakkauden teon. Kaikkea sitä ajattelee.
Onko muilla ajatuksia rakkaudesta? Millaisia?☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.11.2016 klo 17:51

Seksuaalinen elämäni on ollut pitkän aikaa paketissa, en ole saanut, enkä antanut mitään.
En liioin ole kaivannut mitään, enää pitkään aikaan.
Miksi on näin. Olen pitkän elämäni aikana hurjastellut seksuaalisien kumppaneiden haun huumassa, ja olen saanut siitä tarpeekseni, nyt kuin kukaan ei enää yllytä minua tekoihin.
Nyt saan vihdoikin valita itse haluanko minä seksuaalista seuraa vaiko en. Ja niin minä
valitsen etten halua, enää ei äitini vetoa minun hormooneihini.
Olen harkinnut mies seuralaista, ja tietoisesti hainkin sellaista, mutta en osannut tyytyä
siihen mihin minulla oli mahdollisuuksia, vaan olisin halunnut jotain muuta. Sama toistui
tarpeeksi monta kertaa ja minä lopetin koko homman.
Voisin aloittaa taas alusta, mutta ilman seksuaalista kanssakäymistä minulla ei olisi mitään
mahdollisuuksiakaan niillä markkinoilla, siellä haetaan vain seksuaalista kontaktia, ja sitä
ei juuri siellä saisikaan hakea. Kielto on monien mielestä pikemminkin pyyntö.
Nuoruudessani tapasin paljon sellaisia miehiä, jotka eivät tainneet ymmärtää mitä se oikein
tarkoittaa ettei nuoren naisen tee mieli miestä. Nyt vanhempana se tuntuu olevan ihan samanlaista kuin silloin nuoruudessani oli, ikää vain on tullut lisää muutama vuosikymmen.
☺️❤️☺️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.11.2016 klo 08:23

Jaana6, Kirjoitat rohkeasta aiheeesta! Mulla on kokemusta miehistä aika vähän. Muutamia totaalisia ihastumisia tai rakastumisia... Turha avioero turhan ihastumisen takia. Nyt miessuhde etänä. Saan elää omannäköistä ja omaa elämääni.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.11.2016 klo 16:41

Vapaan ihmisen vapaa tahto siinä vain on ollut näkyvissä. Mitä tuota piilottelemaan.
😍 Muuten olen ollut hyvin pinnallinen suhteissani vastakkaiseen sukupuoleen.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.11.2016 klo 11:28

Pitäisi siivota mutta en saa aloitetuksi, kohta lähden pesulaan pesemään pyykkiä, pitäisi
pestä 2 mattoa mutta en tiedä jaksanko.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.11.2016 klo 16:29

Olin tänään mielenterveys kuntoutujien päivätoiminnassa mukana koko päivän, sisältää aamiaisen, lounaan, ja kahvin. Näitä paikkoja on täälläpäin aika paljon, bussimatkan
päässä. Itse kuljen 2 bussilla perille, ja takaisin. Liikennejärjestelyt muuttuvat vuodenvaihteessa ja sitten on hankalampaa mennä bussilla.😳

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 07.11.2016 klo 20:52

Hoi jaana, miten kävi matonpesun kanssa? Mä en ees muista milloin oon viimeksi pessyt mattoja. Jotain x vuotta sitten, kuka niitä laskemaan 😀

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.11.2016 klo 11:11

Sain 2 mattoa pestyä koneessa kuin olivat niin pieniä 60/120cm, mutta yksi iso matto pitäisi pestä vielä, en tiedä voiko sen laittaa koneeseen, puhdasta tulee kuin laittaa koneeseen vanishia mitällisen mattoa kohti, isoa mattoa kohti pitäisi laittaa 2 mitallista. No, ehtiihän tuo vielä pestä.🤨

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.11.2016 klo 08:04

Tänään tulee vieraita, olen varannut kahvia ja leipää tarjottavaksi. Tuskin ovat kovin nälkäisiä, mutta kuitenkin matka on pitkä ja aikaisin liikkeellä.

Taas sataa lunta ulkona. Lunta kertyy sen verran ettei alaovi mene kiinni, joten rapussa
on kylmä. Joka talvi sama juttu, se oli varmaan joku suunnittelu virhe kuin ne ton alaoven laittoivat noin paikalleen, Se on liian avoin ja lähellä maan pintaa, talvella kaikki lumi jää siihen.🤨

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.11.2016 klo 08:34

Mä löysin pestyjä. pieniä, mattoja sängynaluslaatikosta. Otan ne käyttöön kunhan saan paikat järjestykseen ja lattiat pestyä.

Viime kesänä en käynyt mattopyykillä. Olin niin väsynyt koko kesän. Nyt en tiedä, missä pestä mattoja. Olkoot tuollaisina... Voihan niitä joskus tuulettaa...

Täälläkin pyryttää lunta. Ollaankohan samoilla seuduilla?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.11.2016 klo 10:42

Saatetaan ollakin samoilla seuduilla. Tosin sadepilvi on iso, ja monessa paikassa sataa lunta, etelä suomessa.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.11.2016 klo 15:22

Minulla kävi sukulaisia kylässä, se oli ihan mukavaa, käyvät harvoin, juotiin kahvia ja
syötiin heidän tuomaa pullaa ja minun tekemiä voileipiä, sain orgidean lahjaksi.

Nyt odottelen iltaa kuin illalla on moniäänisten chat-ryhmä, jos vaikka osallistuisin taas kerran siihen, en ole varma viittinkö! Olen osallistunut jo 2 kertaa moniäänisten chat-ryhmiin, mutta ei niitä ole enää kuin 2 chat-ryhmää.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.11.2016 klo 16:55

me ei oltu tänä kesänä mattopyykillä, mut äiti on pesutuvalla pessyt lattialla mattoja. Siellä ei saa mattoja koneessa pestä, menee konet rikki. Katotaan, jos ensi kesänä jaksan mennä täällä olevalle matonpesupaikalle. Sinne täytyy pyörällä kuljettaa matot ja pyörällä takas, jollen saa siskoani kuskiksi.

Täällä on koko päivän pyryttänyt. Lunta on ihan kivasti, mut isä sano et ensi viikolla sataa jo vettä. Tiedä sit.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.11.2016 klo 17:52

Saattaa tulla vähän lämpimämpää, mutta sitten tulee taas kylmempää.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.11.2016 klo 10:06

Tänään ei ollut ankkuri auki kuin menin käymään, Jotenka en saanut aamiaistakaan sieltä.
Koko päivä pitää saada jotenkin kulumaan. Mitähän sitä keksisi?☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.11.2016 klo 14:05

Mulla tuli oikea polvi kipeäksi, kävin terveyskeskuksessa ja sain ajan kuukauden kuluttua.
Saapa nähdä onko polvi silloin vielä kipeä. Sen jälkeen tulin kotiin ja lähdin sitten kauppaan
neste oillle K-kauppaan. Sieltä kun kotiuduin naapurit oli saaneet huollolta lumilapion ja harjan ja olivat saaneet pihan pois lumesta. Nyt kelpaa taas kulkea.