Miten sen kertoisin…

Miten sen kertoisin...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 28.10.2016 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.10.2016 klo 18:23

Saan kaikenlaisia älyväläyksiä, suuret tunteet ja suuret luulot, pienet tunteet ja suuret luulot,
mielialan muutokset ja mielipiteen muutokset. Miksi ne kulkisivat käsi kädessä oikeassa elämässä? Miksi kaikki olisi noin yksinkertaisen helppoa? Jos tuntuu hyvältä, miksi olisi
rakastunut? Jos tuntuu pahalta miksi olisi pettynyt? Miksi ei voisi ajatella etteivät kaikki
kohtaa elämässään samoja asioita? Joka toinen ei tule onnelliseksi sen tähden että on
kohdannut elämänsä rakkauden? Moni kaipaa taloudellista hyvinvointia, ja elämäänsä
muuta sisältöä kuin rakkaus, silloinko rakkaus ei riitä tekemään ihmistä onnelliseksi?
Itse en ole paljoa perustanut koko rakkaudesta, mutta olen kuullut että silloin kuin antaa
toiselle ihmiselle merkityksen elämään on tehnyt rakkauden teon. Kaikkea sitä ajattelee.
Onko muilla ajatuksia rakkaudesta? Millaisia?☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.05.2017 klo 11:42

Kevät antaa odottaa itseään, taas meinaa tulla takatalvi.
Eilen kävi taas toimintaterapeuttini kotikäynnillä, sain sitten imuroitua.
Laiskuus on pahin haasteeni, en koti konsteilla voi sille mitään.
Pitää tänään käydä kaupassa, kuin en eilen viitsinytkään lähteä kauppaan.
Hyvää jatkoa kaikille.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.05.2017 klo 08:40

Aurinko paistaa taas, tuleeko nyt kevät.
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.05.2017 klo 19:40

Nyt on äitienpäivä mennyt menojaan. Omasta äidistäni on aika jättänyt, mutta onhan näitä
läheisiä äitejä vielä ystäväpiirissä. Minulla on yksi ystävä joka ei enää vastaa puhelimeen ja
ei avaa oveaan, hänellä saattaa olla mielenterveys ongelmia. Eikä hänen poikansa jaksa enää välittää hänestä.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.05.2017 klo 19:16

Kävinpä tänään kampaajalla lyhentämässä hiuksiani, teki hyvää.
Huomena pitäisi pestä ikkunoita, kävin tänään ostamassa ikkunoiden pesuainetta.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 17.05.2017 klo 06:47

Hei jaana, täälläkin on keväistä. Pitkästä aikaa 🙂🌻

Kävin äitienpäivänä kotosalla, ja oli kiva äitienpäivä. Joskin harmitti ettei veli päässyt paikalle. Muistitko niitä lähipiirin äitejä jotenkin?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.06.2017 klo 11:48

Hei. Juhannus meni menojaan, ja kävin talliinan päiväristeilyllä, oli ihan kivaa.
Maanantaina tullessani ruuanhausta kaaduin pahasti ja minulta meni nivelsiteet vasemmasta nilkasta, ja sain osuman myös oikeaan polveeni. jouduin pyykille, kuin takkini likaantui törmäyksessä pahasti. Onneksi ei tullut murtumia, kävin röntgenissä sen tähden, ja lääkärissä.
Eilen sitten odottelin soittoa terveyskeskuksesta.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 28.06.2017 klo 18:33

Hei jaana,
Ikävää että kaaduit, toivottavasti ei oo jalka kovin kipeä. Mun juhannus meni mökillä vanhempien ja veljen kanssa (tällä kertaa poikaystävästä ei ollut muutamaa viestiä lukuunottamatta tietoakaan).

Käyttäjä Joie kirjoittanut 29.06.2017 klo 08:22

Voi ei jaana6! Hyvä tietty, ettei tullu murtumia, mutta ikävää silti että sattui. Parane pian! 🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.06.2017 klo 20:17

Hei soroppi.
Oletko kadoittanut poikakaverisi?
Jalkani alkaa olla käveltävässä kunnossa, mutta turvoksissa vielä ja vähän kipeä.

Joie.
Mitä sinulle kuuluu?

Käyttäjä Joie kirjoittanut 30.06.2017 klo 09:17

Okei, no hyvä et on parantunut nopeasti. Saitko takkisi puhtaaksi?

Mulle kuuluu nyt ihan iloista. Olen nauttinut kesästä. Tuttavallani on mökki tässä lähellä. Eilen kävin siellä puutarhahommissa ja sitten saunassa ja uimassa. Vesikään ei ollut enää ihan hirveän kylmää, vain kylmää. Kesälomaa mulla on vaan muutama päivä, mutta toisaalta iltapäivät ja illat on vapaita, kun teen n.5h työpäivää. Odotan reissua Keski-Suomeen parin viikon päästä. Olen kaivannu seuraa kovasti, olen aika yksinäinen ja sitten yks tuttavaperhe kutsui heidän vuokramökille mukaan. Jee! Pääsen viideksi päiväksi, kun otan kolme päivää vapaata töistä.

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 01.07.2017 klo 11:08

Hei Joie!Kiva,että pääset mökkeilemään toisten kanssa ja varmaan nautit siitä. Olet varmaan hyvä tyyppi,kun kutsuivat mukaan. Ei se aina ole itsestään selvyys,että kutsutaan vierailulle pitkäksi aikaa ja nämä ihmiset pitävät sinusta ihan aidosti.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.07.2017 klo 20:21

hei joie
Takki tuli puhtaaksi pesukoneessa kuin käytin vanishia. Kivaa mökkeilyä sinulle.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 02.07.2017 klo 17:07

Joien mökkisuunnitelmat kuulostaa kivalta. Mitä meinaatte tehdä siellä mökillä?

Jaana, on edelleen tallessa mun poikakaveri. 🙂 Oltiin vaan juhannus tällä kertaa kumpikin oman perheemme kanssa. Kävin siellä taas viime viikolla olemassa, ja tulin myöhään eilen illalla kotiin. Tänään en ookaan oikein saanut vielä päivävaatteita päälle, mut on ollut ihan leppoisaa, olen saanut vähän siivottua ja tiskattua. Ehkä mä saan vielä aikaiseksi lähteä ulos tänään, viimeistään sit kun tulee nälkä. Lupasin itselleni että tänään saa käydä pitsalla, kun eilen meni matkustaessa syömiset niin kummasti.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.07.2017 klo 21:12

Hei soroppi.
Kävithän pizzalla? On se vaan kivaa jos on mökki minne voi mennä.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 04.07.2017 klo 12:37

soroppi kirjoitti 2.7.2017 17:7

Joien mökkisuunnitelmat kuulostaa kivalta. Mitä meinaatte tehdä siellä mökillä?

Paikkakunnalla on samaan aikaan yhdet hengelliset kesäjuhlat jonne tää tuttavaperhe on menossa. Kyl mäki varmaan joissain tilaisuuksissa käyn, mut ensisijaisesti ajattelin keskittyä ulkoiluun ja muihin lomapuuhiin. Sillai tulee sitä sosiaalisuuttakin sopiva annostus, kun saa olla välillä itekseen. Viis päivää 24h yhdessäoloa olis mulle liikaa, varsinkin jos vielä käy jossain kokouksissa missä on tuhansia ihmisiä. Silti parasta on se, kun saa olla yhdessä toisten kanssa.

Kiitos rohkaisevista sanoista Mollyan! ☺️❤️ Oikeen jäin miettiin et vitsi ehkä toi on totta. 😀 Odotan tätä kyllä kovasti. Yksinäisyys painoi kovin viime kuussa, olin ihan maassa. Sitten tuli kumminkin monenlaista kivaa tekemistä ja yhdessäoloakin ja oon ollu iloinen.

Mites jaana6:n kesä noin muuten sujuu?