Miten sen kertoisin…

Miten sen kertoisin...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 28.10.2016 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.10.2016 klo 18:23

Saan kaikenlaisia älyväläyksiä, suuret tunteet ja suuret luulot, pienet tunteet ja suuret luulot,
mielialan muutokset ja mielipiteen muutokset. Miksi ne kulkisivat käsi kädessä oikeassa elämässä? Miksi kaikki olisi noin yksinkertaisen helppoa? Jos tuntuu hyvältä, miksi olisi
rakastunut? Jos tuntuu pahalta miksi olisi pettynyt? Miksi ei voisi ajatella etteivät kaikki
kohtaa elämässään samoja asioita? Joka toinen ei tule onnelliseksi sen tähden että on
kohdannut elämänsä rakkauden? Moni kaipaa taloudellista hyvinvointia, ja elämäänsä
muuta sisältöä kuin rakkaus, silloinko rakkaus ei riitä tekemään ihmistä onnelliseksi?
Itse en ole paljoa perustanut koko rakkaudesta, mutta olen kuullut että silloin kuin antaa
toiselle ihmiselle merkityksen elämään on tehnyt rakkauden teon. Kaikkea sitä ajattelee.
Onko muilla ajatuksia rakkaudesta? Millaisia?☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.04.2017 klo 18:05

Onpa aika taas vierähtänyt, ja kevät on tullut. Olen tässä huomannut ettei minussa ole mitään potenttiaalista. Tehtyäni hiukan muistiipanoja tulin siihen tulokseen että olen vain
nainen, jolla on omat ongelmansa.🌻🙂🌻

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 08.04.2017 klo 20:35

🙂 Mistä olet sellaiseen johtopäätökseen tullut? Potentiaalista viis, oot kuule jaana hyvä juuri sellaisena kuin oot.

Miten on muuten sun kevät mennyt?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 12.04.2017 klo 10:53

Olen saanut eilen kahvia päälleni ja pesen tänään puseroani, nyt se on likoomassa vanishissa, kaikki pesula vuorot oli tälle päivälle varattuja, on pyykkipäiväni.

Minun toimintaterapeuttini on sairaslomalla, ja edunvalvontani on lomalla, tulevat töihin
vissiin parin viikon kuluttua, en saa tietoa heidän tekemistään töistä ennenkuin he ovat
töissä. Minun piti muuttaa operaattoria. Kivaa kuin on aikaa taas.😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.04.2017 klo 06:50

Hei, Jaana6!☺️❤️☺️ Meillä on ollut tämän viikon pyykkivuorot vain harvoin käytössä. Yleensä on varauskirjassa ollut täydempää. Mietin pesisinkö pellavamekon, mutta se on kyllä ollut käytössäää vasta niin vähän, etten taida vielä sitä laittaa koneeseen.

Teen tänään sossuun hakemusta toimeentulotuesta. Liitteiden toimittaminen on vain hankalaa. Joudun ehkä postittamaan ne, tai jos saisin ne vietyä ensi viikolla...? Ainakaan ennen pääsiäistä en niitä saa liikkeelle.

Koetko raha-asioiden hoitamisen mutkikkaaksi, kun niistä vastaava henkilö on lomalla?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.04.2017 klo 16:22

Hei, raha-asiaiden hoito on mutkikasta, nytkin huomasin taas etten voisi maksaa omia laskujani, vaikka edunvalvontani on lomalla, se ei toimi. Pitää lähettää laskut edunvalvontaan
jos meinaa että ne tulee maksettua.

Minulle kävi taas tässä yks päivä niin että menin ulos tupakalle ja unohdin avaimet sisään,
jouduin menemään naapuriin pyytämään että saan soittaa huoltomiehen paikalle.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.04.2017 klo 11:43

Hei kaikki mitä kuuluu?

Käyttäjä Joie kirjoittanut 16.04.2017 klo 13:30

jaana6 kirjoitti 14.4.2017 16:22
Minulle kävi taas tässä yks päivä niin että menin ulos tupakalle ja unohdin avaimet sisään,
jouduin menemään naapuriin pyytämään että saan soittaa huoltomiehen paikalle.

Oho, toivottavasti et jäätynyt ulos. Tuliks huoltomies nopeasti?

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 16.04.2017 klo 18:17

jaana6 kirjoitti 16.4.2017 11:43

Hei kaikki mitä kuuluu?

Hei jaana,
Mulla kuuluu ihan hyvää. Olen kerrankin pitkän viikonlopun ihan vaan kotona. Tuntuu ihan hassulta ettei vielä huomennakaan tartte mennä töihin. Eilen pidin pyjamapäivän, tänään piti sentään käydä taimienkastelu-reissulla, eli pikkuisen ulkona. Tänään on nukuttanut päivällä kovasti, kun jäi viime yönä unet vähiin. Tein peruna-sipuli-sekoituksesta ja hernerouheesta kiusausta ruoaksi.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 17.04.2017 klo 11:47

Mukavaa päivää kaikille.
Olen viettänyt pääsiäistä hiljaa kotonani, välillä ulkona käyden, ajatuksien möly ei vain ole hiljentynyt. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.04.2017 klo 06:37

Eilen täällä oli aurinkoinen, mutta kylmä sää. Luvanneet kylmyyttä vielä vappuun asti. Ei kiva!

Mitä sinulle kuuluu?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.04.2017 klo 19:58

Minä voin ihan hyvin, ja olen ollut taas ulkona koko päivän.
Tekemistä tuntui tänään piisaavan, sain imuroitua, ja laitoin ruokaa, ja söin, kuin puhelin
soi ja pääsin lähtemään ulos, siellä meni koko päivä, tulin juuri kotiin.😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.04.2017 klo 09:05

Kuulostaa mukavalta ja aikaansaavalta! Onnittelut! 🙂 Mua taitaa vähän ahdistaa...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 24.04.2017 klo 17:10

Hei. Olen lähdössä ulos, syntymäpäiville, jonne tulee paljon väkeä.☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.04.2017 klo 09:47

Ne synttärit ei mulla oikein onnistuneet, lähdin pois kesken kaiken.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.05.2017 klo 07:29

Kävin vappuna tallinnan risteilyllä ystävieni kanssa.
Söimme aamulla aamiaista laivalla eri aikaan. Söin niin paljon lohta että meinasin oksentaa.