Miten sen kertoisin…

Miten sen kertoisin...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 28.10.2016 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.10.2016 klo 18:23

Saan kaikenlaisia älyväläyksiä, suuret tunteet ja suuret luulot, pienet tunteet ja suuret luulot,
mielialan muutokset ja mielipiteen muutokset. Miksi ne kulkisivat käsi kädessä oikeassa elämässä? Miksi kaikki olisi noin yksinkertaisen helppoa? Jos tuntuu hyvältä, miksi olisi
rakastunut? Jos tuntuu pahalta miksi olisi pettynyt? Miksi ei voisi ajatella etteivät kaikki
kohtaa elämässään samoja asioita? Joka toinen ei tule onnelliseksi sen tähden että on
kohdannut elämänsä rakkauden? Moni kaipaa taloudellista hyvinvointia, ja elämäänsä
muuta sisältöä kuin rakkaus, silloinko rakkaus ei riitä tekemään ihmistä onnelliseksi?
Itse en ole paljoa perustanut koko rakkaudesta, mutta olen kuullut että silloin kuin antaa
toiselle ihmiselle merkityksen elämään on tehnyt rakkauden teon. Kaikkea sitä ajattelee.
Onko muilla ajatuksia rakkaudesta? Millaisia?☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.02.2017 klo 14:51

Haluaisin matkustella ympäriinsä ja käydä monissa eri paikoissa ulkomailla. Nyt ei tarvitsisi kuin voittaa lotossa tai vikinglotossa sen verran rahaa että pääsisin lähtemään.
Normaalissa rytmissä elämäni kuulostaa tupakkatauolta. Enpä paljoa muuta saa tehdyksi kuin tupakalla ravaaminen, ulos ja tupakka, sisään.
Olen yrittänyt keskittyä lukemiseen, mutta aihe on vähän epälooginen, jouni on hieman härski. Luen noita Diana Gabaldon, Lordi John kirjoja, joissa ilmenee jounessa hienoisia viitteitä homoseksuaalisuudesta 1758 luvulla. Kuinka Lordi John haaveilee tai unelmoi, homoseksuaalisesta suhteesta.
Omat suhteet siinä tulevat esiin kuin katselisi Lordi Johnin silmin maailmaansa 2017 luvulla.
Vaikka ei minusta homoseksuaalisuudessa ole mitään pahaa, kunhan se jättää minut suhteen ulkopuolelle, mielummin koskemattakaan. En enää taida haluta seksuaalista suhdetta elämääni, edes vastakkaisen sukupuolen kanssa. Et sillain...😍
Matkustella minä kyllä haluaisin.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 27.02.2017 klo 13:06

jaana6 kirjoitti 26.2.2017 14:51

Haluaisin matkustella ympäriinsä ja käydä monissa eri paikoissa ulkomailla. Nyt ei tarvitsisi kuin voittaa lotossa tai vikinglotossa sen verran rahaa että pääsisin lähtemään.

Niin niin 😀 Ei sit muuta ku täyttelemään kuponkeja. Vai olisko siinä kannustinta tupakinpolton vähentämiseen, että laittais säästyneet rahat matkakassaan? 😉 Sohvasurffaajathan matkustaa edullisesti, mutta mä en kyllä tykkäis majailla tuntemattoman kodissa. Ja kyllähän hostelleissakin yöpyy aika halvalla, ainakin jos matkustaa semmoseen maahan, jossa ei oo kallista. Mihin erityisesti haluaisit mennä?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.02.2017 klo 15:20

Joie kirjoitti 27.2.2017

Niin niin 😀 Ei sit muuta ku täyttelemään kuponkeja. Vai olisko siinä kannustinta tupakinpolton vähentämiseen, että laittais säästyneet rahat matkakassaan? 😉 Sohvasurffaajathan matkustaa edullisesti, mutta mä en kyllä tykkäis majailla tuntemattoman kodissa. Ja kyllähän hostelleissakin yöpyy aika halvalla, ainakin jos matkustaa semmoseen maahan, jossa ei oo kallista. Mihin erityisesti haluaisit mennä?

Haluaisin matkustaa Marokkoon, käydä katsomassa monta kaupunkia siellä, ratsastella kamelilla saharassa lopuksi. Taitaa olla valmis matkat vähän tiukoilla siellä, enpä usko että
saisin ihan mieleistäni matkaa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 27.02.2017 klo 15:30

Uskaltaisitko matkustaa reppureissaajana? hakisit halpoja junamatkoja ja hostelleja ja sen sellaista.
Minä säästelen nyt Australian matkaa varten ja lähen sinne kolmen vuoden päästä. Työssä saan matkustella ns. kylmissä maissa, siksi joskus haluan käydä jossain vähän erilaisessa maassa.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.02.2017 klo 15:51

Enpä minä ole kovin omatoiminen matkaaja, ja kielitaitokin on aika huonoa.
Saisinkohan minä edes itselleni ruokaa joskus, jos minun pitäisi sitä paikanpäällä ruveta hommaamaan minun kielitaidollani, ja kaikki ne hotellit, mitähän siitäkin tulis.😯🗯️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.03.2017 klo 08:05

Lähden kavereiden kanssa tallinan risteilylle, ennen vappua, mutta eipä tuo paljoa lohduta minua, kuin tekee mieli pitkälle ja kauaksi aikaa.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.03.2017 klo 10:42

Olen tänään soittanut monta puhelua, kuin piti hoitaa operaattorin vaihtoa, ja aina unohtui jotain pientä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.03.2017 klo 09:21

Lääkärini psyk.pol.lla antoi minulle viikoksi uutta lääkettä kokeiltavaksi, sen jälkeen pitää mennä uudestaan lääkärille.
Olen taas aloittanut kirjoittamisen, mutta nyt aihe loppuu kesken.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.03.2017 klo 10:34

Tänään pitäisi mennä kuntosalille, siitä onkin jo viikko kuin viimeksi olin kuntosalilla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.03.2017 klo 12:38

hienoa että oot jaksanut käydä salilla. Mä en jaksa käydä aina ees kaupassa enää.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.03.2017 klo 17:22

Mistä tämän kaiken täytyy johtua, minulla on ollut muutaman päivän tosiaan hyvä olo.
Minulla vaihetaan lääkitystä juuri parhaillaan.😍

Käyttäjä Joie kirjoittanut 09.03.2017 klo 09:07

jaana6 kirjoitti 8.3.2017 17:22

Mistä tämän kaiken täytyy johtua, minulla on ollut muutaman päivän tosiaan hyvä olo.

Hieno juttu. 🙂👍 Jeejee. 😀

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.03.2017 klo 12:03

🙂👍 hyvälle ololle. Toivottavasti se antaa jatkossakin hyvää oloa ja sopii.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.04.2017 klo 11:24

Hei taas kaikki.
Minulla on tiedossa kodin hoitoa, olen tehnyt lista jota nyt yritän toteuttaa, vähän huonolla menestyksellä, mutta eiköhän tuo ajan kanssa onnistu minultakin. Olen myös päättänyt
raitistua. Ei minulla muuta kuin hyvät jatkot teille kaikille.🌻🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 02.04.2017 klo 16:45

Hei jaana. Onnea raitistumiseen.