Minun omat aiheet…

Minun omat aiheet...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:01

Asun ja elän.

Minä uudistun. Heitän vanhan minän pois ja uudistun. Olen kaksitahoinen nimimerkki. Minulla on piilo minä joka toipuu nyt rauhassa. Toivon turhaan että voisin olla entinen itseni, vaikka vain vähän aikaa. Kaikki muistot olen tuhonnut, ja aloittanut ihan kokonaan alusta. Olen myös treffisivuilla näin, vaikka siellä esittelen itseni tarpeenvaatiessa, ja kerron osoitteeni ja puhelinnumeroni. Täällä sitä ei taida voida tehdä. Haluaisin voida puhua itselleni, ja muille, siitä miltä minusta tuntuu kuin minulla on nämä edellytykset olla ihmisten kanssa tekemisessä, ja vähän muustakin.

Käyttäjä kirjoittanut 18.06.2019 klo 20:44

Illalla

Kissi ilmestyi jostain vain taas näkyvii, oli ollut koko päivän jossain vain näkymättömissä. 😃

Onneksi ei tarvitse odotella enää kauaa niitä mattojansa, huomenna tulevat päivällä. Saa nähdä olenko huomenna aamusta ruuanhaussa ja aamiaisella. 😃 Sitten on taas aika huomenna laittaa tupakat pois, ja lopettaa tupakointi kokonaan, saa nähdä nytkö onnistuisi paremmin. 😃

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 10 kuukautta sitten. Syy: Tunnistetieto
Käyttäjä kirjoittanut 19.06.2019 klo 08:07

Aamusta

Saa nähdä tuoko tuo kaikki matot kerralla, kuin kuitissa on vain 4 mattoa, ja niitä oli 6 mattoa. Siitäkään en saanut sanottua. 😃

Olen luottavaisella mielellä. 😃 Nyt ruuanhakuun ja aamiaiselle. 😃

Käyttäjä kirjoittanut 19.06.2019 klo 16:25

Toi matot ja laskun joka oli sellainen ettei jäänyt kuin 4e ja joku sentti ylimääräistä. En ollut varautunut sellaiseen laskuun mutta maksoin sen kuitenkin, Saan sitten perjantaina 30e.

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2019 klo 09:02

Aamusta

Kävin suihkussa ja söin aamupalaa.

Istuin koneelle ja kirjoitin mutta unohdin lähettää sen. Toistin saman toisella kertaa. En saanut vain tähän niitä kirjoituksia.

Minun pitää säästää syksyksi rahaa, syksyllä alkaa koulu 12.8 on ensimmäinen koulupäiväni. Saa nähdä mitä siitä tulee. Ehkä saan käytyä koulun loppuun asti.

 

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2019 klo 18:33

Illalla

Olen viettänyt kivan päivän kotona. vastaillen facebookiin. ja leväten, pesin illalla pyykkiä. Söin 3 jäätelötuuttia tänään ja eilen söin 3 jäätelötuuttia. Olen ottanut rennosti, ja kuluttanut vähän. Tein havainnon että huomenna pitää ostaa WCpaperia, murukahvia, maitoa, kissan ruokaa(Latz). Täytyy muistaa ostaa sekä kuiva että märkäruokaa kissalle, puolenpäivän jälkeen kuin saan perjantain rahat (30e), pääsen kauppaan. Toivottavasti kaikki käy parhain päin, ja en usko että ostan tupakkaa.

Tänä iltana yritän tehdä vielä vähän itsetutkiskelua, jos siitä nyt tulee edes mitään. Päivä kerrallaan, kuin ei voi elää kahta päivää yhtenä päivänäkään. Jos voisi olisin jo elänyt koko juhannuksen pois. Nyt täytyy vain tyytyä elämään se silloin kuin se on ajankohtaista.

Koti on kivassa kunnossa muuten mutta kissanvessa pitää vielä tyhjentää ja laittaa uudestaan puhtaat hiekat. Sen voisin tehdä nyt illalla. Ennenkuin menen nukkumaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.06.2019 klo 20:24

Hei, Pikemiten! Kiva, kun pääsit kouluun! Oikein tuntee sen ilon, mitä koet!

Tarvitseeko sinun valmistautua koulun alkuun jotenkin?

Olin jo unohtanut, että sinulla on kissa... Onko se sisäkissa? En oikein tiedä, kuinka suhtautua vapaana kulkeviin kissoihin. Meillä on pihassa yksi vapaasti ulkoileva kissa. Sen omistaja asuu samassa rapussa kuin minä. Kissa kulkee ovesta muiden liikkuessa sisään tai ulos. Se on ihan kesy. Kaipaa paijausta ja kehrää.

Taisinpa sinulle jo hyvät juhannukset toivottaa, mutta tässä ne uudestaan!

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2019 klo 21:21

Kävin kaupassa illalla kuin rahat olivat tulleet ja osittain jopa menneet, kuin oli vielä rahaa tilillä.

Käyttäjä kirjoittanut 21.06.2019 klo 05:39

Aamusta

Heräsin ja nousin ylös, söin aamupalan, ja istuin tietokoneen ääreen. Kissani kävi juomassa vettä, eilen laitoin sille ruokaa mutta ei se jaksa paljoa syödä, kuin on niin kuuma. Avaan aina parvekkeen oven aamusta kuin nousen ylös, jos kissa haluaa parvekkeelle (lasitetut). Olen tyytyväinen kotiini, elämääni, voisin saada voittoja kaikissa peleissä joihin osallistun.

Käyttäjä kirjoittanut 21.06.2019 klo 10:13

Kiitos JP.

En tee enää mitään kouluni eteen ennenkuin menen sinne syksyllä, olen jo ilmoittautunut sinne. Nyt on vasta kesäkuu. sitten tulee koko heinäkuu, ja sen jälkeen vasta elokuu, jonka puolenvälin tienoilla koulu alkaa. Sinne on iäisyys aikaa. 😃

 

Käyttäjä kirjoittanut 22.06.2019 klo 08:54

Aamulla

Aloitin päiväni kirjoittamalla. Söin aamupalan ja päivitin koneeni. Aloin taas eilen tupakoimaan, ostettuani askin tupakkaa. Kauhean vaikeata yrittää keskittyä itseensä. Tekee mieli jäätelöä, ottaisinko yhden tuutin.

Käyttäjä kirjoittanut 22.06.2019 klo 17:56

Illalla

Juhannuspäivä on mennyt potien kipeytynyttä kurkkua. Leväten ja juoden kuumaa juomaa. 😃 Olen tehnyt havainnon etten olekaan sinut menneisyyteni kanssa. 😃 Jotkin asiat vaivaavat vielä mieltäni, kuten se etten tehnyt koskaan lapsia, eikä minulla ollut onnea rakkaudessa. 😃 Nyt haen seuraa treffipalstalla, ja laajensin hakuani ulottumaan myös naisiin, saa nähdä mitä siitäkin tulee. 😃

Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2019 klo 06:09

Aamulla

Näin unta äidistä ja minusta, asuimme talossa joka purettaisiin kohta ja meidän piti muuttaa muualle mutta äiti ei todella halunnut muuttaa muulle ja lykkäsi päätöstämme muuttaa pois, kunnes asuimme talossa jota purettiin jo. Heräsin. Nyt pitää laittaa aamupalaa ja nauttia se. Ehkäpä ei tarvitse mennä vielä tänään kauppaan, sen näkee sitten päivemmällä. 😃😄

Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2019 klo 09:30

Kävin R-kioskilla ostamassa tupakkaa.

Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2019 klo 19:49

Illalla

Päivä on taas mennyt menojaan. Mitään en saanut aikasiksi. Otin päikkärit. Ja kävin ulkona tupakalla. 😃 Huomenna on taas uusi päivä. Minulla on raittiuteni kunniaksi juhlat, 1 vuotta.

Käyttäjä kirjoittanut 24.06.2019 klo 08:11

Aamulla

Heräsin ja kävin suihkussa ja pesin itseni ja hiukseni. Aamupalaa, mitä oli vielä jäljellä. 😃

Nyt odottelen puoleen päivään ja käyn kaupassa. 😃 Olo on vähän nihkeä, illalla on nämä raittius juhlat seurakunnassa. Hieman jännittää, " mitä osaan sanoa tästä raittiista vuodesta."