Minun omat aiheet…

Minun omat aiheet...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:01

Asun ja elän.

Minä uudistun. Heitän vanhan minän pois ja uudistun. Olen kaksitahoinen nimimerkki. Minulla on piilo minä joka toipuu nyt rauhassa. Toivon turhaan että voisin olla entinen itseni, vaikka vain vähän aikaa. Kaikki muistot olen tuhonnut, ja aloittanut ihan kokonaan alusta. Olen myös treffisivuilla näin, vaikka siellä esittelen itseni tarpeenvaatiessa, ja kerron osoitteeni ja puhelinnumeroni. Täällä sitä ei taida voida tehdä. Haluaisin voida puhua itselleni, ja muille, siitä miltä minusta tuntuu kuin minulla on nämä edellytykset olla ihmisten kanssa tekemisessä, ja vähän muustakin.

Käyttäjä kirjoittanut 25.06.2019 klo 11:33

Päivällä

Kävin aamiaisella ja kaupassa, ostin mäntysuopaa ja kloriittia. Olen lähdössä maton pesuun. Minulla on kyyti matonpesupaikalle. Eiliset juhlat menivät hyvin, sain paljon kukkia. 😃

Käyttäjä kirjoittanut 25.06.2019 klo 19:09

Illalla

Sain maton pestyä, se oli iso työ, matto kokoa 120/200cm, persialainen villamatto. Nyt se kuivuu parvekkeellani.

Ostin monta pussikeittopakettia kuin kävin eilen kaupassa, kuumalla ilmalla ruokahalut ovat mitättömät. Ja ruisleipää.

Käyttäjä kirjoittanut 26.06.2019 klo 11:02

Aamupäivällä

Kävin aamiaisella ja ruuanhaussa, sain janssoninkiusausta. Tulin kotiin ja mietin viitsisinkö sulattaa jääkaappipakastimeni, ja laitoin sen sulamaan. Odottelen tässä lähihoitajaani jonka piti tulla käymään. 😃

Illalla on taas ryhmään meno. 😃

Käyttäjä kirjoittanut 26.06.2019 klo 13:08

Iltapäivällä

Nyt on keittiö siivottu.

Käyttäjä kirjoittanut 27.06.2019 klo 10:41

Aamulla

Aamupalaa nauttiessani huomasin maidon hapantuneen. Piti ottaa uusi kahvi annos. 😀😁 Kissani on osoittanut kiintymistänsä koko kesän, mietin miten meidän käy kuin syksyllä menen kouluun. 😀😁 Osallistun edelleen arvontoihin, mutta en uskalla toivoa voittavani mitään. 😀😁 Aina tulee näitä uusia viestejä, osallistu siihen arvontaan. 😀😁 Palkinnot ovat yleensä roskaposti kansiossa. 😀😁

Käyttäjä kirjoittanut 27.06.2019 klo 19:29

Kävin laittamassa Lotto ja Viking Lotto pelit käyntiin ensikierrokselle. Ihana päivä tänään. 😀 Olen nauttinut tästä päivästä. Tein jopa Ehdotuksen Ukkoselle. 😀 Kivaa. Tuulee vähän. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2019 klo 08:22

Aamusta

Aurinko paistaa. Kaikki on selkeää, jopa se ettei hallitus ole opposition suosiossa. Tänään menen aamiaiselle ja ruuanhakuun aamulla pyörällä, ja yritän saada viikonlopuksi ruokaa.

Pitäisi kyetä säästämään vähän rahaa. Pitää harkita tupakkalakkoa taas. 😀😁

Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2019 klo 13:41

Iltapäivällä

Mietin laittainko ruokaa vai menisinkö suihkuun ensin. Ei ole helppoa päättää tätä asiaa. Toisaalta hiki tulee ruokaa tehdessä, joten sen voin tehdä ensin. 😀😁

Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2019 klo 16:59

Illalla

Olen lähdössä ystävieni kanssa kylään ystäväni luokse. Luvassa on kahvia ja jäätelöä. Olen syönyt tänään kamalasti, olen ihan täynnä, saa nähdä mahtuuko minuun vielä kahvia ja jäätelöä paljon.

Käyttäjä kirjoittanut 29.06.2019 klo 09:34

Aamulla

Mietin miksi on taas noin pilvistä! Aivankuin taivas olisi joku hautausmaa, jossa kaikki irralliset sielut leijuisivat vailla ruumiillista painoansa! Ja taivaassa nautitaan auringosta, silloinkin kuin maanpäällä on vain pilvistä!

Käyttäjä kirjoittanut 29.06.2019 klo 16:13

Iltapäivällä

On ollut kiva ja mielenkiintoinen päivä. Otin päikkärit ja paljon jäi kokematta. Taivas on edelleen pilvinen, mutta ei aivan niin kuin aamulla. Pilvet liikkuvat taivaalla, välillä paistaa aurinko pilven lomasta vähän aikaa. Muutin sähköpostini tausta kuvan pilviseksi taivaaksi.

Käyttäjä kirjoittanut 30.06.2019 klo 08:44

Aamulla

Mietin herätessäni mikä päivä tänään on...maanantai...sunnuntai...todella todellista. 😀😁

Käyttäjä kirjoittanut 30.06.2019 klo 09:52

Minulla oli 5 oikein ja 4 oikein kenossa. Saan vähän rahaa takaisin siitä määrästä minkä olen veikkaukselle tunkenut.

Käyttäjä kirjoittanut 30.06.2019 klo 16:54

Pelasin tänään Pore nimistä veikkauksen peliä, ja hävisin monta kertaa, en suosittele, se koukuttaa. Kenoa pelaan taas mielelläni, koska siinä en aina häviä. Nyt pidän taas taukoa veikkauksen rahapeleistä, vaikka on minulla siellä potit vetämässä ensi viikolla. 😀😁😂

Käyttäjä kirjoittanut 01.07.2019 klo 07:36

Aamulla

Eikö 5 oikein kenossa saa kuin 50 senttii. Ei ole oikein kunnolliset voitot. Aamuni alkoi aikaisin suihkuun menolla ja hiusten pesulla. Pesin hampaat myös. Ja aamupalalla. 😀 Kohta lähden oikealle aamiaiselle ja ruuanhakuun. 😀