Miksi ihmiset ovat niin ilkeitä?
Olen todella kyllästynyt ihmisiin. En kaikkiin,mutta suurimpaan osaan. Kannan katkeruutta sisälläni joka päivä ja aina yhä enemmän. Samoin tunnen niin paljon vihaa että joskus se vielä ryöppyää yli.
Olen herkkä ihminen, olen masentunut, pukeudun vaatteisiin joita ei näe ihan joka ihmisellä sekä olen hieman ylipainoinen. Saan kuulla kaupungilla ollessani kommentteja ulkonäöstäni todella usein. Olinpa sitten läski, ruma tai muuten vaan friikki. Kyllästyttää ja vihastuttaa jatkuva ihmisten arvostelu. Koulussa ollessani sain osakseni syrjimistä, nimittelyä ja selän takana puhumista. Olen nyt nuori aikuinen ja tuollainen samanlainen naljailu (varsin lievä sana) mitä sai kestää ala-asteelta lukioon, jatkuu vieläkin. Tosin vieraiden ihmisten toimesta. Tuntuu siltä, että en ole minkään arvoinen, koska näytän siltä miltä näytän. Asun vielä melko suurella paikkakunnalla, niin luulisi ettei täällä nyt ole ihan sellainen meininki kuin jossain pikkukaupungissa.
Se että, kuulen ulkonäöstäni kommentteja, on johtanut siihen että olen alkanut mökkiytyä kämppääni. Ja silloin kun kaupungille on pakko mennä, en viihdy siellä ollenkaan. alan panikoida ja stressaan.
Haluaisin olla iloinen ja sosiaalinen ihminen. Ihminen, joka ei välitä mitä muut itsestä ajattelevat, mutta ei. En pysty siihen…jokainen kommentti sattuu niin helvetisti.
Olen miettinyt, että saavatko nämä ihmiset jotain sairasta nautintoa siitä, kun tietävät että heidän arvostelunsa loukkaa? Miksi he vaivautuvat, aikuiset ihmiset?
Mikä mussa on vikana? 😑❓