NA, *hali*
Mä en sit pääse huolista millään eroon. Ihan kun olen mangeetti, joka vetää itteensä huolia ja pahaa oloa. Jos luulee että yksi asia olis reilassa, ni jo tulee kovaa vauhtia toinen asia, missä saa olla huolissaan ja vaivata päätään.
Nyt huolta aiheuttaa isän koira, joka on mullakin hoidossa ollut/on. Yritän ettiä netistä miksi sen kivekset on niin kummalliset. Toinen kives kaikonnut ja toinen n. 2-3x isompi. Tiedän ettei se ole normaali.
5 päivä syömättömyyttä alkoi. Olo on senkin näköinen. Ainut mitä tämä tekee mulle tähän asti, on että olen käynyt suihkussa useammin. Ehkä se johtuu siitä että olen pirun jäässä koko ajan ja luulen että lämmin vesi auttaa ja laittaa lämpimäksi. Voisin istua suihkussa kuinka kauan vaan.
Olen myös miettinyt, tekeekö tämä lääkitys (injektio) mulle hallaa. JOhtuuko tästä lääkkeestä se, että mahani on 3 viikkoa kuukaudessa ihan vesiripulilla. Mutta se, miten kerron lääkärille ajatukseni, onkin kysymys. Mun on kai pakko nyt seuraavalla piikillä kertoo hänelle jotenkin epäilyksiä, koska heti ku aloin saamaan (kesäkuu) tota lääkettä, meni maha huonompaan kuntoon.
Mutta sit tässä on se, että mikä lääkitys mulle sitten laitetaan? Suun kautta mulle ei ehkä voida mitään laittaa.
Onko sit enää keinona sähköhoito?
Mut koittelehan sä NA, siellä pärjätä ja jaksella... Mukavaa syyspäivää sulle.