Miksi aina kadun?

Miksi aina kadun?

Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 11.07.2011 klo 20:08 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 11.07.2011 klo 20:08

Olen jo kauan miettinyt otsikkoa tälle ketjulle ja nyt se valkeni.
Siis miksi aina kadun asioita?
Tällä hetkellä kadun että ylipäätään menen keskustelemaan ihmisten kanssa kun aina saan takkiin kuitenkin.
Kaksi tuntia kesäillasta tuhlaan siihen että saan turpiini henkisesti. En osannut pitää päätöstäni pysyä pois sieltä missä minua ei kaivata ja kaduttaa niin sairaasti, kirjaimellisesti.
Mitä muuta voi tehdä katumukselle kuin lyödä päätä seinään kun se ei saa aikaiseksi kuin pahemman päänsäryn? … tehtyä ei saa tekemättömäksi mutta viimein taisin tajuta.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 07.10.2015 klo 19:55

Ihanaa että muistit minua ja kirjoitit. Anteeksi etten ole vastannut mutta en ole juurikaan enää käynyt täällä kun on erittäin turhautunut olo.
Hammaskiven poisto sujui oikein hyvin ja nyt on taas siistit hampaat ja parempi tuoksu 😉
Saatiin myös nuhalääkettä ja sekin tuntuu helpottavan.

Tässä on hassua kun ei näe viestiä johon vastaa joten en muista mistä muusta puhuit.

On niin kamalaa myös kun on niin kylmä ja julma talvi tulee.
Kissatkaan ei tykkää mennä itsekseen ulos vaikka minulla pääsee terassille ja aitaukseen saunan ikkunasta missä on kissanluukku.

En oikein löydä valopilkkuja nyt mistään.
Maan ja maailmantilanne pelottaa ja ahdistaa 😭

Terkkuja kissoillesi ja jaksamista sinulle 🙂🌻

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 09.10.2015 klo 21:38

Minä jo ajattelin, ettei minun katit selviä ollenkaan, kun olivat vielä illalla aivan tokkurassa hammasputsin jälkeen. Nuorenmalla ei juurikaan ollut hammaskiveä, mutta pieni tulehdus ikenessä. Saatiin antibioottipiikki. Vanhenmalla oli hammaskiveä ja sai antibiottipiikin myös. Näytin hänen rähmivää silmää ja siihen saatiin viikon silmätippakuuri. Tehosi. Minä jännitän aina ihan kauheasti eläinlääkärireissuja. Minulla ei ole ketään muutakaan.
Minua huolestuuttaa tämä maailmanmeno kovasti. Kun se meinaa vyöryä meidän kyläänkin. Kun täällä on asiat tarpeeksi retuperällä jo valmiiksi.
Huomaa taas, että syksy on tullut. Ikkunoiden alla hallassa näkyy selkeästi jonkun seisoskelleen katselemassa sisälle ja tupakantumppeja. Joka syksy sama ongelma.
En ole vieläkään saanut toimivia proteeseja ja taidan luovuttaa koko asian kanssa. En ole tyytyväinen jumppariinkaan, joka heinäkuussa vaihtui.
Vihaan ajatusta, että talvi lähestyy.
Suukkosia kateille ja valoa sinulle päiviisi.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 12.10.2015 klo 16:46

Minä säikähdin kans kun eräänä iltana kissat tuli vauhkoiksi ja tuijottivat terassille silmät pyöreinä ja luimuilivat. Meni aikaa kun uskalsin mennä katsomaan mutta en nähnyt ketään.
Tässä alkaa tulla pelokkaaksi 😞 Ainakin osaavat varoittaa minua kun oikea tilanne tulee eteen.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 12.10.2015 klo 16:58

Oletko varma, ettei ollut revontulia taivaalla? Kissat vaistoaa nekin meitä helpommin. Ah ja täysikuu...se meillä kyllä huomioidaan ilman kalenteriin katsomatta. Minä pelkään oikeasti pimeää ja kun aamulla näkee hallaruohon olevan poljettuna ikkunoiden kohdalla. Ja tupakantumppeja. Minä kun en polta.
olen miettinyt, että jos hankkisi kunnon hälytyssysteemin taloon. Kallista, mutta jos se toisi turvaa.
Suukkoja miukuille, sinulle ryttyynrutistus😍

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 17.10.2015 klo 19:49

Dahliakukka, kiitos suukoista miukuille ja rutistuksesta ☺️❤️

En ole nähnyt revontulia mikä oikeesti harmittaa minua koska olen nähnyt niitä vain kerran livenä.
Täällä on ollut viime aikoina hiippareita pihoilla ja naapurin ovella oli käyty pummimassa. Joten nykyisin pidän ovet lukossa päivisinkin. Onneksi kissat ainakin siis huomaa ennen kuin itse välttämättä. Vahtikissoja 😀

Halit myös sinne ja kisuillesi rapsutuksia.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 18.10.2015 klo 17:12

Minäkin pidän aina ovet lukossa. Tässä ihan lähellä iski aamupäivällä hit and run kopla. Olivat rauhassa saaneet valita korut, jota varastivat ja hyvin oli tiedossa koska omistajat olivat poissa kotoa. Näillä kujilla sentään talot aika lähellä toisiaan. Mutta ei ihmiset välitä naapureista, kaikki katsoo omaan napaansa.
Olisi se kauheaa palata asioilta kotiin, johon olisi isketty. Ekaksi minulle iskisi huoli kateista. Jos joku heitä vahingoittaisi. Maailma on hirvittävän paha paikka elää. Annapas miukuille suukkoja. Halitus Nymph😍

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 20.10.2015 klo 14:03

Sananvapausviikko... kunpa se vaan toteutuisikin. Sananvapauden saamiseksi on tehty paljon työtä ja siitä saavutuksesta ei saa luopua.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 20.10.2015 klo 14:34

Ei kyllä minun elinaikana toteudu tuo sananvapaus. Aina tulee joku joka haluaa mykistää minun ääneni. Mutta huudan minä kiusallani.
Älä Nymph hukkaa sydämesi ääntä.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 30.10.2015 klo 13:58

Hyvää Pyhäinpäivää Nymph murunen ja katit.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 04.11.2015 klo 19:30

Myöhästyneet kiitokset 😉
En ole taas muistanut koko Tukinettiä. On ollut kiirettä pihatöissä ja muutenkin tuntuu että tunnit ei riitä vuorokaudessa ja olisi hienoa edes yksi päivä että ei olisi mitään kuin laiskottelua.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 04.11.2015 klo 19:36

Minua ärsyttää naapuri joka kommentoi erään toisen naapurin mielenterveyttä ilkeästi. Sama naisihmineen joka kommentoi, on eläkkeellä oleva sairaahoitaja joka mielestäni tekee kommentoinnin ja heittelyn mielenterveydestä vielä ilkeämmäksi ja sopimattomammaksi. Ammatti-ihmisen pitäisi ymmärtää eikä kuittailla.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 05.11.2015 klo 14:50

Mikä onkaan tietäväisempi kuin naapuri ja vielä entinen terveydenhuollon ammattilainen. Tuntuu, ettei enää ole olemassa sellaista kuin vaitiolovelvollisuus? Olisi niin ihanaa asua kattien kanssa korvessa, jossa postipoika olisi ainut joka käy ja roskakuski. Suukkoja kisuille.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 18.12.2015 klo 16:39

Kukkuu Nymph, ollaan kattien kanssa kaipailtu sinua.😎