NA, Myöhästyneet super onnittelut 🙂🎂
Ootko kokeillut lämmintä siihen niskaan? lämmin suihku tai kääre? Mulla menee välillä olkapää kipeeksi (kuulemma vissiin jänne alkaa hankamaan) ja siihen auttaa lämpö välillä. Tai ainakin se auttaa mua rauhottuu.
AUTS... nyt alko vetää päästä niin penteleesti.
Ulkona on kylmentynyt ihan älyttömän nopeesti, tai sit mä olen vaan ollu hidas. Lehet putoilee ja iltaisin saa laittaa kynttilöitä parvekkeelle palamaan. Eilen sain sätkyn, ku alkoi palaneelta haisee. En sit löytänyt täältä siihen syytä, ja mihinkään ei tullu paloautoo, mut se haju oli tosiaan sellainen että nyt joku roihuu ja makeesti.
Mun vanhemmat lähti ostaa tytölle sade/tuulen kestävää pukuu. Yks kaupassa on tarjous menossa ja he meni kattoo, vieläkö siellä niit on. On sit tytölläkin kivempaa mennä ulkona, kun on vettä hylkäävä puku päällä.
Viikonloppuna tiskasin kaikki tiskini ja pitäisi tässä siivota tä kämppä, mut kun ei sitä ajatusta ole mistä aloittaa. Langat pyörii jaloissa ja puikot pitkin sohvaa ja saa pelätä koska istuu niiden päällä. Mut kaipa se tässä menee, ku ei valita.
Torstaina on taas kokeilu, miten käy kurssin kanssa. Halu olisi niin mennä, mut pelko että joudun lähtee sieltä sit taas pois on niin iso. Onneksi se loppuu joulukuun alussa jo, mut haluis sitä tosiaan käydä siellä.