Miehisyys/Alfauros
Olen tälle palstalle ennenkin kirjoitellut erilaisista asioista liittyen naisasioihin, miehisyyteen, jne.
Eli olen edelleen 22-vuotias ja tilanne on paljon pahempi kuin se aikoinaan oli. Kirjoitin silloin siitä, ettei minulla ollut naisystävää, koska en ole naisten mieleen. Edelleenkään ei ole samasta syystä. Minulta puuttuu fiksuutta, älykkyyttä, ulkonäköä, jne. Ja kun niitä ei ole, niin ei löydy kuin samankaltaisia naisia, joista en ole millään muotoa kiinnostunut.
Nuo seikat eivät ole vain omia päätelmiäni, vaan ihan yleisellä tasolla tullut ihmisten suusta, mielipiteistä, suhtautumisista, jne. Koulussa, ammattikoulussa, töissä, armeijassa, kaveri ja tuttavapiirissä, jne. Eli ei mitään omia kuvitelmia. Olen noita asioita itsekkin jo pitkään miettinyt ja viimeisen vuoden aikana on selkiytynyt monia asioita. Päättelemiskykyni, hahmotuskykyni, jne. ovat aika heikkoja ja siitä johtuukin esim. se, etten kykene huolehtimaan itsestäni tai tavaroistani kunnolla.
Sitten tulee eräs itselleni todella kova ja ahdistava asia, joka on inttikaverini. Hän on pitkä, naisten mielestä todella komea ja fiksu, varakas, aikuinen ja miehinen mies, tyylikäs, jne. Kaikkea sitä mitä naiset arvostavat miehessä. Ja senpä takia tällä miehellä niitä naisia riittää vaikka muille jakaisi. Hän on siis todellinen alfauros. Hänellä on ihmissuhteita äärimmäisen paljon, hän on ikäisekseen todella kypsä aikuinen (senpä takia myös vanhemmatkin naiset ovat kiinnostuneita tästä miehestä), hän osaa tehdä ja korjata kaikenlaista, jne. En oikeastaan koskaan ole nähnyt tuollaista henkilöä.
Itseäni masentaa, ahdistaa ja tuo todella kovaa kateutta ja katkeruutta se, että hän saa olla tuollainen ja itselläni on vaikka minkälaisia puutteita. Totta kai hänelläkin on omat vikansa, mutta olemme kuitenkin täysin erilaisia. Olen jo pitkään kadehtinut hänen elämäänsä ja olen siitä katkera, koska olen itse joutunut kestämään kaikenlaista paskaa.
Naiset eivät ole kiinnostuneita, koska fiksuudessa ja ulkonäössä on puutteita. Olen todella lapsenkasvoinen. Sanotaan että ulkonäöllä ei pärjää, jos ei ole pään sisällä myös jotain. Mutta entäs sitten jos mies on sekä todella komea että todella fiksu? Päälle varakkuus, pituus, miehisyys, jne. Itselläni on äärettömän vähän miehisiä ominaisuuksia tähän mieheen verrattuna ja se näkyy ihan kaikessa. Myös siinä ulkonäössä.
Harvat naiset pitävät mistään pikkupojan ulkonäön omaavasta miehestä, jolla on vielä huono hahmotuskyky päättelykyky, joutuu jatkuviin vaikeuksiin tyhmyytensä takia, eli ei omaa sitä fiksuuttakaan, ei ole miehinen, jne.
Kun tuota miestä katsoo, niin ei todellakaan ole epäselvää, miksi niitä kauniita ja fiksuja naisia riittää vaikka kuinka paljon. Naiset vain kuolaavat tämän miehen perään. 30-vuotiaatkin ovat tämän miehen seurassa kuin sulaa vahaa. Eli ei katso ikää.
Onhan se selvää, että kun tuollainen mies tulee naisten näköpiiriin, niin kiinnostus alkaa heti. Olen nähnyt tuon omin silmin. Silloin kaltaiseni paska ei ole mitään tämän miehen rinnalla.
Omalla kohdallani saattaisin saada naisen, joka on kaltaiseni. Ei omaa ulkonäköä, ei ole fiksu, on sellainen syrjitty hylkiömäinen nainen, jota ei miehet liiemmin huoli. Tämä mies taas saa niitä laatunaisia vaikka kuinka ja paljon. Tämä mies saa niitä naisia, joita itsekkin haluaisin.
Itse olen todella katkera ja kateellinen siitä, että itse olen joutunut tällaiseen heikkoon asemaan ja toiset pääsee tekemään suurinpiirtein mitä vain.
Turha on myöskään sanoa, että esim. ulkonäköä voisi niin paljoa parantaa. Ei voi. Kasvonpiirteet ovat ne mitkä ovat, ja ne miehiset ominaisuudet ovat synnynnäisiä. Joku on joskus ehdottanut jotain tyylikkäitä vaatteita, mutta eihän se niin mene. Ne vaatteet vain täydentävät sitä kokonaisuutta, ja kun tämäkin mies laittaa niitä tyylikkäitä vaatteita päälle, niin hän näyttää naisten silmissä entistäkin komeammalta, kun omaa ulkonäköä ja karismaa jo muutenkin.
Vaikka kuinka yrittäisin parantaa eri juttuja, niin en koskaan pääse sille alfaurosasteelle. Ikinä minusta ei tule niin fiksua, komeaa, pitkää, naisten haluttua miestä, kuin hänestä.
Olen asunut äitini kanssa kahdestaan 12-vuotiaaksi asti ilman oikeastaan mitään muuta ihmissuhdetta. Kuin kaksi vanhaa mummoa. Se kehitys on jäänyt omalla kohdallani niin paljon jälkeen muista. Ikinä en tule pääsemään sille tasolle kuin haluan, koska se edellyttää synnynnäisiä ominaisuuksia, joita itselläni ei ole.
Miksi minulla ei ole samoja mahdollisuuksia kuin hänellä? Miksi en voisi olla hänen kaltaisensa? Hän on minua vuoden nuorempi ja vie oman ikäisiäänkin 100-0 lähes kaikessa. Kokemusta on naisistakin enemmän kuin oli omalla inttijoukkueella yhteensä. Haluan samanlaiseksi itse, haluan samat mahdollisuudet. Haluan pois tästä omasta huonoudestani kokonaan.