Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 23.04.2018 klo 08:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.04.2018 klo 08:52

Moi!

Ajattelin nyt perustaa tänne tällaisen ryhmän, missä saa purkaa kaiken pahanolon. Saa sanoa esim. suoraan että mikä tässä elämässä on niin perseestä välillä. Toki saa sanoa positiivisiakin asioita, mutta eritoten, jos haluaa purkaa pahaa mieltä, niin kirjoita tänne. Yritetään sitten yhdessä selvittää solmut…

Käyttäjä Nyyti78 kirjoittanut 30.04.2018 klo 20:01

Hei Tyttönen vaan,

kai siihen psykoosiin luisuessa voi olla erilaisia vaiheita eli joissa vielä on osin täällä. Itse kärsin dissosiaatista ja olen tavallaan aina monessa paikassa samaan aikaan. Mutta koska sulla on tosi vahvana noi, että hahmot tekee pahaa, pakottaa tai estää, niin sinuna kyllä soittaisin lääkärille enkä odottelisi tuota terapiakäyntiä, johon näyttää olevan aika pitkä aika. Ei ole kiva sinnitellä yksin, kun varmaan tilanne sua huolettaa ja pelottaa. Rohkeasti vaan soitat hoitavalle psykiatrillesi.

Voimahali!

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 30.04.2018 klo 23:24

Nii se on melkein tehtävä, et lääkäriin ottaa yhteyttä piakkoin. Ei tästä tuu mitään, ku on noita hahmoja ja sit pelkotilojakin..

Mulla auttaa taas tuo atarax ahistukseen ja rytmihäiriöihin.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 01.05.2018 klo 14:13

Ei oikein pysty enää lähtee uloskaan, ku pelottaa nii paljon ja jos apua soitettas, nii kokisin ne auttajat uhkana..

Käyttäjä kirjoittanut 01.05.2018 klo 20:23

Mulla meni jo hyvin, helmikuusta asti mieliala oli hyvä, jaksoin käydä hiihtämässä ja sain siitä iloa ja mielihyvää kuten vanhaan hyvään aikaan. Nyt on huhtikuusta asti ollut vaikeaa, väsyttää enkä saa itseäni liikkeelle liikuntaa harrastamaan, kun mikään ei huvita. Mulla on ihan toivoton olo, etten mä jaksakaan ja inhoan itseäni, kun olen tällainen saamaton laiska. Mulla ei ole ollut ruokahalua pitkään aikaan ja ruoka ällöttääkin. Paitsi, kun syön toisten seurassa, silloin se maistuu paremmalle. Yleensä vaan en syö, koska asun yksin.

Mä tiedän, että nyt pitäisi aktivoida itsensä, aloittaa se masennuksen omahoito, etten taas putoa sinne masennuksen puolelle uudestaan. Mutta kun ei kiinnosta auttaa itseään. Mä toivon, että tää johtuu vaan siitä, kun mun terapiaa harvennettiin, niin jotenkin se muutos aikaansaa tämän. Mut enhän mä nyt loppuelämääni halua terapiassa käydä, joten itsestä sen olisi lähdettävä, ei kukaan mua tule täältä nostamaan, ellen tee itse niin. Mutta en silti saa tehtyä sitä. Töissä käyn, mutta juuri muuta en sitten teekään. Mutta ehkä tää tästä, kun kesä tulee...😋

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 01.05.2018 klo 23:09

Mä en pysty oikein enää syömään muitten seurassa ton sosiaalisten tilanteiden pelon kanssa. Tulee nii pahoinvoiva olo, et ruoka tyssää siihen paikkaan. Yksin on helpompi olla, mut sit taas masentuu entistä enemmän. Mulla on psykoosin ennakko-oireita jo, vielä tunnistan ne jotenkuten ite, mut koskaan ei tiiä millon tulee romahus..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 03.05.2018 klo 09:04

Sain terapeutillekin ylimääräsen ajan, ku olo on nii huono..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 03.05.2018 klo 14:04

Lääkärillekin sain ajan samalle päivälle, ku terapeutti. Et pääsen tapamaan psykiatria, katotaan mitä se sanoo.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 03.05.2018 klo 20:04

Suosittelen kaikille klassista musiikkia. Se voi pelastaa. Ihan oikeasti... 🙂

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 04.05.2018 klo 11:53

Mä en tykkää klassisesta, yleensä kuuntelen vaan radiota. Nää mun päivät käy vaan entistä hankalammaksi, ei taho mennä lääkkeet alas ja makaan vaan sängyssä.

Käyttäjä Auringonkukkanen kirjoittanut 04.05.2018 klo 12:50

Hei Tyttönen vaan! Hyvä, että sait ajan terapeutille ja psykiatrille. Mikä sun vointi nyt on?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 04.05.2018 klo 13:07

Auringonkukkanen kirjoitti 4.5.2018 12:50

Hei Tyttönen vaan! Hyvä, että sait ajan terapeutille ja psykiatrille. Mikä sun vointi nyt on?

Huono, ku ne hahmot on saanu mut valtaansa ja ovat lyöneet mua päähän, tänä aamupäivällä löivät..

Käyttäjä Auringonkukkanen kirjoittanut 04.05.2018 klo 13:28

Voi harmi. Toivottavasti sun vointi paranee. Tsemppiä!

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 04.05.2018 klo 13:43

Sitä parantumista ootellen, ehkä tää tästä joskus.. pelkään vaan noita hahmoja julmetusti..

Käyttäjä Auringonkukkanen kirjoittanut 04.05.2018 klo 16:27

Toivotaan, että saat vaikka uuden lääkkeen, mikä auttaisi sun vointiin!

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 04.05.2018 klo 16:43

Toivotaan nii et keksis jonkun uuen lääkkeen, ku ei tätä olotilaa kestä kyllä kauaa..