Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 23.04.2018 klo 08:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.04.2018 klo 08:52

Moi!

Ajattelin nyt perustaa tänne tällaisen ryhmän, missä saa purkaa kaiken pahanolon. Saa sanoa esim. suoraan että mikä tässä elämässä on niin perseestä välillä. Toki saa sanoa positiivisiakin asioita, mutta eritoten, jos haluaa purkaa pahaa mieltä, niin kirjoita tänne. Yritetään sitten yhdessä selvittää solmut…

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 25.04.2018 klo 11:32

Tänään oon todella huonossa kunnossa..

Käyttäjä Auringonkukkanen kirjoittanut 25.04.2018 klo 13:46

Itsekin voin vähän huonommin nyt...parisuhdeasiat painaa päälle. Ja oma olo on ihan uupunut. Mutta tsemppiä kaikille, kyllä asiat vielä muuttuu paremmiksi!

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 25.04.2018 klo 14:23

Toivotaan, että muuttuis ku nyt tilanne tuntuu epätoivoselta..

Käyttäjä Auringonkukkanen kirjoittanut 25.04.2018 klo 19:39

Moi Tyttönen vaan! Onko sulla joku tietty juttu joka pelottaa?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 26.04.2018 klo 09:23

Mua pelottaa ne hahmot, jotka ettii mua ja haluaa saada mut kii, sit ne vie pahaan paikkaan paholaisen luo, joka päättää mun kohtalosta

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 26.04.2018 klo 16:08

Moi.

Kuulostaa psykoosilta. Psykoosi on tila jossa todellisuuden taju hämärtyy ja harhat ottavat vallan. Yritä Tyttönen vaan pysyä rauhallisena. Ja jos psykoosi käy liian vakavaksi niin soita esim. ambulanssi. Psykoosi on todella paha jos siinä kadottaa otteensa todellisuuteen ja luule esim. että jotkin henget puhuvat yms.. Uskon että oikeanlaisella lääkityksellä sinunkin tila saataisiin paremmaksi. Nykyään psykiatreilla on paljon tietoa psyykelääkkeistä. Pidä toivoa yllä ja elämän halua. Kyllä olosi paranee kun saat lääkityksen ja hoidon kuntoon. Hyvää torstaita! 🙂

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 26.04.2018 klo 16:37

Mut on tässä yks ilonaihekin, synttärit on viikonloppuna ☺️

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 26.04.2018 klo 19:52

Huono olo. Synkkiä ajatuksia. Tää elämä on niin surullista kun joskus kuolee.😭 Olen ajatellut nyt että vanhempanikin ovat jo vanhoja ja itse kohta 30 v. Surullista tää vanheneminen. Elämä on muutenkin niin raskasta ja sitten vielä joskus kuolee, eikä jää kuin muisto vain. Nään maailmassa liikaa kuolemaa.😭 Jos ei ole Jumalaa tai taivasta, niin tämä elämä tuntuu täysin hyödyttömältä. En ymmärrä, että mikä tämän kaiken tarkoitus on kun koko ajan vaan ahdistaa ja surettaa..?😭 Tuntuu että kärsimystä on niin paljon. Ihmisellä on kova osa maailmassa...

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 26.04.2018 klo 19:56

`Tää maailma on ihan perseestä kun ihmiset ovat niin julmia.

Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2018 klo 21:45

Hei.
Voisiko joku vihjata minulle mistä siinä on kysymys, kuin en tajua. 😍
Ihmisillä tuntuu olevan aina "jotain vain minua vastaan" se ilmenee kuin
olen tekemisissä eri ihmisten kanssa, se liittyy siihen mitä en tule ajatelleeksi. 😍

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 26.04.2018 klo 23:20

Tää maailma on kyllä ihan hanurista, välillä ainakin..pystyn kuitenkin tekee asioita vaikka nuo hahmot kiusaakin mua, mut sitähän ei tiiä millon romahan niitten takia..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 27.04.2018 klo 10:16

Miks mun pitää olla olemassa, ku tää elämä tuntuu nii toivottomalta..

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 27.04.2018 klo 10:31

Tyttönenvaan, mä olen samaa mieltä minäitsen kanssa että noi hahmot kuulostaa psykoosilta. Sitä tarttee hoitaa lääkkeillä, olethan kertonut lääkäreille tai hoitajalle niistä hahmoista? Olen huolissani susta.

Minäitse, teit mielestäni tosi kivasti kun perustit tämän ketjun. Kiitos! Tuetaan toisiamme, sen mukaan miten itse kukin milloinkin jaksaa. Toivon valoisampia tai edes puolipilvisiä päiviä kaikille.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 27.04.2018 klo 10:53

Soroppi, oon kyllä kertonu mut viimeks terapeutti ei ottanu kantaa niihin. Välillä onnepätodellinen olo, ettei tiiä onko maanpinnalla vai missä, sit oon masentunu ja ahistustakin on sekä syrjäänvetäytymistä..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 27.04.2018 klo 10:54

Ja seuraava terapiakäynti on tosiaan vasta 14.5