Moi animani.
Mulla taas se on päinvastoin että haluaisin parisuhteen. En vain tiedä että kestäisinkö loppujen lopuksi sitä, kun mulla nyt on nämä omat ongelmani.
Olen jotenkin hirveän epäluuloinen välillä ja aika ajoin mietin että mitä tahansa voi sattua maailmassa. Ja minullekin voi sattua mitä tahansa. Se on se suurin ahdistuksen aiheuttaja, kun epäilee että kaiken näköistä voi sattua. Sitä sitten kyttää koko ajan toisia ja miettii että mitenkä tässä lopulta käy.
Minulle ideaali tilanne olisi että en tuntisi mitään kipuja, fyysisiä enkä psyykkisiä, enkä epäluuloa ja pystyisin vain esim. lukemaan koko loppu elämäni. Se ei tietenkään ole mahdollista.
Siitähän filosofitkin ovat puhuneet että kun aloittaa tekemään jotain niin heti tekee mieli tehdä jotain muuta. Kun aloittaa jonkun kirjan, niin sitten haluaakin heti katsoa tv:tä ja sitten kun katsoo tv:tä niin haluaakin tehdä taas jotain muuta. Tällaista palloilua koko ajan. Menen kirjastoon lukemaan, mutta sitten haluankin mennä takaisin kotiin. Sitten menee kaverin luokse ja haluaakin sitten taas kotiin.
Sitten sitä vain yrittää koko ajan nautiskella, vaikka pitäisi urheilla ja tehdä kotitöitä.
Oletteko huomanneet itsessänne sitä, mitä tässä nyt kuvailin? Että aina haluaisi tehdä jotain muuta, kuin mitä sillä hetkellä tekee...