Mulla aika samanlaista. Ei vain jaksaisi tätä elämän teurastuslaitosta. Ehkä sitten jos vointi olisi parempi ja pystyisin elämään aivan normaalia elämää, niin ehkä sitten tämä elämä tuntuisi edes jotenkin positiiviselta. Tai en tiedä.
En ymmärrä sitä, että ensin meidät synnytetään tänne hirveällä vaivalla ja vanhempamme tekevät kaikkensa usein meidän eteen. Mutta mikä on elämän lopputulos?
Ainakin useiden kohdalla olen nähnyt sen että kun ikää tulee, niin sitä rappeudutaan niin täysin että sääliksi käy.
Sääliksi käy ihmistä tässä maailmassa ja elämässä. Me kaikki olemme täällä tavalla tai toisella kärsimässä.
Ja minkä vapahduksemme saamme? Me luotamme että Jumala armahtaa meidät, mutta silloin kun itsekin olen rukoillut niin mitään vastausta en ole saanut. Joko rukoilen väärin, tai en ole tarpeeksi hyveellinen tai vanhurskas, tai sitten Jumalaa ei ole, tai sitten Jumala haluaa rangaista, tai hän ei välitä.
En voi toki elää kenenkään muun elämää. Tämä on minun elämäni ja minä saan tehdä sillä mitä huvittaa lain puitteissa.
Jotkut mässäilevät, toiset juovat viinaa ja käyttävät huumeita ja jotkut hirttävät itsensä. Näissäkö siis kolme vaihtoehtoa elää edes jotenkin tämän ahdistuksen keskellä, joka on välillä aivan valtava.
Kai sitä pitää vain yrittää ja teeskennellä että kaikki on hyvin. Ja hymyillä vastaantulijoille. Ei tässä prkl muukaan auta...