Mä en vaan jaksa enää.

Mä en vaan jaksa enää.

Käyttäjä SCIM aloittanut aikaan 12.07.2015 klo 19:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä SCIM kirjoittanut 12.07.2015 klo 19:09

Olen ollut psykiatrisella osastolla puoli vuotta. Mun on iha hemmetin vaikeaa koko ajan. Äänet ja mieli kertoo että mun pitää riehua koko ajan. Olen nyt kuukauden ollut eristyksessä ja mua pelottaa et ku pääsen täältä pois tuonne osaston puolelle, niin että alan riehumaan ku en vaan voi hallita välissä omaa käytöstä. On vain helppo ottaa tuolista kiinni ja nakata se ikkunaan, silloin olo helpottuu. Vähäksi aikaan. Mä oon niin väsynyt tähän taistelemiseen etten vaan jaksa enää, tuntuu et olisi vain helpompi jos olisin tuolla toisellapuolella, taivaassa.
Joutuin sairaalaan tossa pari yötä sitten kun mulla tuli Migreeni kohtaus. Muhun sattu ja en voinut olla paikoillani ku tuntu et pitää riehua, mä kävelin tippatelineen kans ees taas enkä voinut rauhoittua, tuntu et oli pakko.
Miten pääsen tästä riehumis tunteesta pois 😑❓ En oikeasti jaksa tätä enää, auttakaa. 😯🗯️

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 14.12.2015 klo 10:31

Välis on niin vaikeeta ettei vaan pysty olemaan.
Jossain vaiheessa se raja tulee vastaan.
Pitäs ottaa askeleita eteenpäin, mut ne askeleet on pirun raskaita.
Hetki kerrallaan minulle sanotaan, mut hetket tuntuu niin pitkiltä, raskailta, painavilta.
Olen vähän hukassa, mut onneksi mul on perhe ja ystävät jotka ohjaavat mut oikealle tielle.
Kiitos kaikille jotka ovat mun kansa joka tämä hetki.
Muuten olisin jossai tuolla, mut tukea antavat henkilöt tietävät et kyl mä selviin,
Mul on toivoa, en olekaan niin pohjalla mitä luulen. Kiitos oikeesti kaikille. Täältä mä nousen, se on teidän ansiota.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 14.12.2015 klo 16:18

Kyllä sä vielä selviät ja nouset takas sieltä pohjalta 🙂👍:

Tsemppiä 🙂👍

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 15.12.2015 klo 09:46

Kiitos Tyttönen vaan <3

Käyttäjä kirjoittanut 16.12.2015 klo 11:12

Kyl sä SCIM nouset myös ihan omasta ansiostas, koska sinähän se olit joka tänne tulit apua pyytämään 🙂 Vahvinta mitä ihminen voi tehdä on myöntää itselleen tarvitsevansa apua ja pyytää sitä. Ei sua vois tukea ellet pyytäis ja antais mahdollisuutta 🙂 Kiitos kuuluu siis myös sulle itselles.

🙂🌻

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 16.12.2015 klo 14:16

satoshi kirjoitti 16.12.2015 11:12

Kyl sä SCIM nouset myös ihan omasta ansiostas, koska sinähän se olit joka tänne tulit apua pyytämään 🙂 Vahvinta mitä ihminen voi tehdä on myöntää itselleen tarvitsevansa apua ja pyytää sitä. Ei sua vois tukea ellet pyytäis ja antais mahdollisuutta 🙂 Kiitos kuuluu siis myös sulle itselles.

🙂🌻

Hei satoshi ! ☺️❤️
Sait mut herätettyä. On totta et se on minä joka pyytää apua, ei kukaan muu. Paitsi silloin ku olin ottanu yliannostuksen, silloin en pyytäny apuu, silloin mulle muut pyysi.
Olet oikees mä tarvin apua ja tääl mä saan sitä, koko ajan, joka hetki, joka sekunti. Tarvitsen tukea. Sen turvin pääsen nousemaan ylöspäin.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.12.2015 klo 10:52

Hei, SCIM!☺️❤️☺️ Satoshi puhuii ihan asiaa. Suunnilleen noin minä ajattelin, kun luin sen sinun aiemman viestisi... Ja asiaa puhut sinäkin nyt!😉 Voimia sinulle sinne. Ja jotain hyvää jouluusi!

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 18.12.2015 klo 08:12

Jardin Prive kirjoitti 17.12.2015 10:52

Hei, SCIM!☺️❤️☺️ Satoshi puhuii ihan asiaa. Suunnilleen noin minä ajattelin, kun luin sen sinun aiemman viestisi... Ja asiaa puhut sinäkin nyt!😉 Voimia sinulle sinne. Ja jotain hyvää jouluusi!

Toivottavasti ois kiva joulu. Alle viikko jouluun ja mä oon erkas 😞

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2015 klo 13:28

SCIM 🙂🌻
Hyvä kun hoksaat olevasi ihan ensimmäinen ja olennainen osa ylösnousemustasi. Me voidaan vain vastata avunpyyntöihisi ja tarjota tukemme sillon kuin annat itseäsi tukea. Kiitos että saadaan olla sun tukena. Tuntuu hyvältä olla jollekin edes pieneksi avuksi. 🙂👍

Rauhallista joulua toivoen, Satoshi

Käyttäjä arka kirjoittanut 20.12.2015 klo 18:40

Hei
Sen vaan haluan sanoa että pidä lujasti ihmisoikeuksistasi kiini ja älä unohda ettäon olemassa potilasasiamiehet joiden tehtävänä on puuttua asioihin jos ne menevät ihan mahdottomiksi.

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 25.12.2015 klo 13:06

Kiva, kyllä, joulu erkas, onneksi saan osallistua ruokailuihin. Olen syönyt ja hirveesti.
Ollut välis vaikeeta, mut joutunu esittää hoitajille et menee hyvin jotta pääsisin ruokailuihin. Tupakillaki oon päässy käymää.
Joulurunoja paljon kirjoittanu. Tässä teille yks:

Tumma taivas joulu yössä
Pienet tontut juhla työssä
Kauniisti yössä tähdet tuikkii
Tontut ikkunoista sisään kurkkii
Joulu on iloa antaa ja toivoa toisille suo
Tule joulu kultainen kaikkien luo.
Vain yksi aatto päivä vuodessa on
Ilo tällöin on loputon
On joulu yhtä kiitoksen juhlaa
Kukaan ei tätä päivää tahdo tuhlaa
Kiitos kaikille kuuluu antaa
Joulu paljon iloa kantaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.12.2015 klo 18:45

Hieno runo! Voimia ja iloa sinun joulun jatkoosi!

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 02.01.2016 klo 18:45

Loistavaa, loistavaa, loistavaa, nyt hymyilyttää !!! ☺️
Olen päässyt lepareist ja erkast omahuone hoitoon. Oon niin onnelline. Tätä on odotettu yks ja puol kuukautta, nyt pääsee VIHDOIN omaan sänkyyn koisimaan 😎
Oon niiiiin HAPPY.

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2016 klo 11:03

Voi miten kiva kuulla susta pitkästä aikaa,
kuinka olet pärjännyt siellä? 🙂🌻

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 11.01.2016 klo 08:11

Hei satoshi !
Oon pärjänny tosi hyvin ! Eilen jopa selvisin koko päivän ilman tarvittavaa 🙂👍
Nyt oon päässy jopa käymään ulkoilemassa ja kaikkiin ruokailuihin pääsen. Aamuisin kaks tuntii osaston puolella ja näin. Eli tosi hyvin menee ☺️

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2016 klo 11:21

No mutta vautsi, hyvältä kuulostaa. Jospa sun solmut alkaa aueta? 🙂👍