Mä en vaan jaksa enää.

Mä en vaan jaksa enää.

Käyttäjä SCIM aloittanut aikaan 12.07.2015 klo 19:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä SCIM kirjoittanut 12.07.2015 klo 19:09

Olen ollut psykiatrisella osastolla puoli vuotta. Mun on iha hemmetin vaikeaa koko ajan. Äänet ja mieli kertoo että mun pitää riehua koko ajan. Olen nyt kuukauden ollut eristyksessä ja mua pelottaa et ku pääsen täältä pois tuonne osaston puolelle, niin että alan riehumaan ku en vaan voi hallita välissä omaa käytöstä. On vain helppo ottaa tuolista kiinni ja nakata se ikkunaan, silloin olo helpottuu. Vähäksi aikaan. Mä oon niin väsynyt tähän taistelemiseen etten vaan jaksa enää, tuntuu et olisi vain helpompi jos olisin tuolla toisellapuolella, taivaassa.
Joutuin sairaalaan tossa pari yötä sitten kun mulla tuli Migreeni kohtaus. Muhun sattu ja en voinut olla paikoillani ku tuntu et pitää riehua, mä kävelin tippatelineen kans ees taas enkä voinut rauhoittua, tuntu et oli pakko.
Miten pääsen tästä riehumis tunteesta pois 😑❓ En oikeasti jaksa tätä enää, auttakaa. 😯🗯️

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 22.06.2016 klo 08:58

Moi satoshi
☺️❤️☺️
Mä halaan sua takas täältä. Varmaan kaikki meni tosiaa liian nopeasti ? Ei voi tietää. Tahtoisin vain nauraa sydämen kyllyydestä ja olla ilman harhoja ja ääniä ja ahdistusta.
Saatana on mussa, siitä ei yli pääse. Ei se koko aikaa ole, mut aina kun voin huonosti, sekin on täällä. Eilen pääsin erkasta ja illalla jouduin uudestaan.
Kyl mä selviin. Iha varmasti. Hiljaa hyvä tulee. Kiitos tsempeistä. Voimia myös sulle. Miten sulla on menny ? ☺️❤️

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 22.06.2016 klo 13:08

Kyllä tuo lääkkeen nosto on rauhottanu mun oloo, vielä on kyllä harhoja ja ääniä. Mulle on sanottukin, et hoe just sitä, et ne harhat ja äänet ei oo totta. Koko ajan on se riskikin olemassa, et vahingoittaisin itseäni jollakin. Asuinpaikkakin löyty, mut se ois vähän kaukana, nii en tiiä otanko sitä paikkaa..

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 23.06.2016 klo 19:21

Tyttönen vaan kirjoitti 22.6.2016 13:8

Kyllä tuo lääkkeen nosto on rauhottanu mun oloo, vielä on kyllä harhoja ja ääniä. Mulle on sanottukin, et hoe just sitä, et ne harhat ja äänet ei oo totta. Koko ajan on se riskikin olemassa, et vahingoittaisin itseäni jollakin. Asuinpaikkakin löyty, mut se ois vähän kaukana, nii en tiiä otanko sitä paikkaa..

Hyvä et se on helpannut vähä sun oloa ! Ääniä ja harhoja on varmaan aina, mut niittenkaa on vaan opittava elämään.
Älä pliis tee itsellesi mitään, tääl on yks joka välittää susta. Pidä itsestäs huoli niin minäki pidän.
Kiva et löyty, mut mieti kaikki seikat ennenku muutat.
Voimia ☺️❤️☺️

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 25.06.2016 klo 20:45

Kiitos SCIM, tsemppiä sullekin 🙂 Toinen vaihtoehto on tietysti muuttaa sitten vanhempien luo, jos en ota tota paikkaa vastaan.. Aika hyvin oon nyt saanu avauduttua, jos on ollu paha olo..

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 03.07.2016 klo 06:39

Olen päässyt erkasta pois ! Ja tiiäkkö, mulle tulee keskiviikkona vieraita, äiti, isi, sisko ja sen tytöt. ☺️❤️
Hyvä et oot saanu pahaa oloo pois.
Miten nyt ?
Oot mulle hirveen tärkeä ☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 03.07.2016 klo 11:44

Moi SCIM 🙂🌻
Tosi hienoo että oot päässy erkasta pois ja vielä vieraitakin tulossa! Tosi upeesti oot toipumassa. Vaikkei se mörkö susta koskaan lähtisikään, niin näköjään sä voit saada sen rauhottumaan 🙂 Miten sä sen teet?

Anteeks kun oon ollut pitkään poissa täältä. Oon ollut jo yli kk kotona ja pärjänny hyvin. Hyvä että sulla on täällä muitakin tukijoita. Kyllä te tytösen kanssa myös vielä taistelunne voitatte <3.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 12.07.2016 klo 21:28

Mä nyt muutin kuitenkin tänne tuettuun asumispaikkaan, enimmäissyy oli siinä ku en taho ottaa lääkkeitä vaan ne pitää pakottaa. En tunne kuuluvani tänne edes joukkoon.

Hienoa SCIM, et sulla menee paremmin 🙂

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti 🌻🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 14.07.2016 klo 11:28

Hei SCIM
Miten on mahdollista että sinua on pidetty niin paljon eristyksessä?

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 18.07.2016 klo 13:18

Moi satoshi ☺️❤️
Mä oon vaan oppinu elää sen kans. Välil on tosi vaikeeta, mut mä oon vahva.

Kiva et oot pärjänny hyvin, hienoo työtä 🙂🌻

Kyl me voitetaa, aivan varmasti, helppoo se tie ei tule olemaan, mut me taistellaan.

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 18.07.2016 klo 13:19

Moi arka.
Täällä on mahdollista joutua vaikka joka päivä eristykseen jos on itselle tai muille vaaraksi.

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2016 klo 18:28

SCIM 😍
Tiijän että sä selviit voittajana tästä koittelemuksesta, vaikka vaikeeta se varmasti välillä onkin. Jos se olis helppoa niin sä olisit tehny sen jo.

Oon seurannu sun taistelua puolisen vuotta ja oot tosiaankin osoittanut taistelijaluonteesi. Mä tiedän, että sä selviit. 🙂 Etenette vaan kaikessa rauhassa ja omalla painollaan, pienin askelin ja pieni asia kerrallaan niin urakka tuntuu helpommalta. Keskity niihin asioihin, jotka sulla on jo hyvin ja jotka oot jo voittanu niin huomaat itekin olevas voittaja-ainesta 🙂

Olen todella kiitollinen siitä että oot täällä kuuntelemassa ja auttamassa meitä muitakin suossa tarpovia. Kiitos 🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.07.2016 klo 08:31

Hei, SCIM! Mitä sinulle kuuluu tätä nykyä? Oletko ollut osaston puolella vai eristyksessä? Ja paljonko sinulla on ollut harhoja? Toivon sinulle kaikkea hyvää!🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 27.07.2016 klo 20:08

Hei
Paljon kirjoittelin sulle mutta sensuuri iski, en tiedä mitä pitäis tehdä.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 14.08.2016 klo 18:48

Mitäköhän SCIM:lle kuuluu nykyään? Mä sain diagnoosiks omalla kohallani skitsofrenian, sen kaa on nyt vaan opeteltava elämään..

Käyttäjä kirjoittanut 15.08.2016 klo 09:09

Olis kiva kuulla SCIMistä, täs alkaa jo kaivata.. 😳

Uskon, että skitsofrenian ja minkä tahansa diagnoosin kanssa oppii elämään, kun löytää toimivat keinot ja oikean avun. Voimia sulle ja kaikille!