juu.. Hyvää joulua sinulle ja toisille täällä kävijöille. EI oikee pahemmin ole fiilistä eikä jaksuja kirjoitella tai kertoilla asioita. En tunne itteäni sellai masentuneeksi, ei tää sellaista mielen jaksamattomuutta ole muuta kun että olen aika epätoivoinen ja haluaisin vaan luovuttaa jo tän kudutuksen, jolta tä mun juttuni tuntuu menevän. Jaksaminen on vaan niin kortilla koko ajan. SIlloin kun jaksan jotain tehä, ni yritän tehä. Koitan tota käsitöitä tehä ja huomaan että kun nytkin tänään sain annettuu äitille 3 sukat niin äiti oli vissiin ihan iloinen siitä että olen saanut jotain tehtyy. Vaikka niissä on paljon virheitä ja juttuja. Jopa koiruus on näyttänyt että hänki tykkää että olen sukkia saanut tehtyy, sillä hän tykkäsi maata niiden päällä kun ne tossa sohvalla oli. Missäköhän hän nyt makoilee sit. Äiti kysy tänään että olenko tota yhtä lääkettä syönyt. Huomaa vissiin etten pahemmin ole voimia saanut tai mihinkään en oo ns. edistynyt tässä. Sanoin että olen kaikkia noita pillereitä syönyt, paitsi yhtä jota en uskalla ottaa. Kerroin äitille että miksi en ja äiti sano että ei kannata ottaa.
Uuden vuoden yönnä tyttö tuo koirulin vissiin hoitoon mulle. Saa nähä miten meillä sitten menee. Ehkä hyvin, ehkä huonosti. TYttö onneksi tietää että mä en voi koirulin kanssa mennä oikee ulos, ni hän ei voi kauan olla mulla hoidossa. TOssa se oli yks päivä mulla hoidossa ja puhelin koirulin kanssa yli tunnin ummet ja lammet. Koiruli tuli mun naaman eteen ja kuunteli ja kuunteli, hän ei lähtenyt ollenkaan pois. Sit hän lähti lopulta, mut siirtyi mun jalkojen viereen maate. Jotenki tuntui että hän ymmärsi mitä puheli ja jne.
Juu lahjojakin mulle tuotiin ja äiti käski avata ne. En oikee ollu halukas, mut pakko se oli kun äiti vieressä tytön kanssa vahti. Nyt on sit paha mieli kun sain lahjoja mitä en antsaitse ja kun en ite voinut antaa mitään.
Mut kaipa tässä pikku hiljaa vois mennä kattoo, mitä se äiti mulle toi. Jos koittais syä jotain. Eilinen joulupuuro syönti meni hiukan ongelmaksi ja hankalaksi. Alan olee epätoivonen.
Mut anteeksi tä runoilu. Olisin voinut omaanki laittaa, mut en jaksa alkaa kopioimaan ja liittämään tätä sinne.