Virallisesti hidas aamu, kun jo kertaalleen mikrossa lämitetty kahvi ehti jäähtyä kuppiin. Hyvä mieli, kun esihenkilöltä sain tänä aamuna muistutuksen ettei kipeänä tarvitse tehdä töitä (hän kysyi perutaanko tälle päivälle sovittu tapaaminen nähtyään että olin herätessä merkannut itseni sairaaksi työpaikalla käytössä olevaan someen).
Nukahtaminen kesti eilen illalla kesti pitkään (ehkä siksi että olin viettänyt niin päivällä niin paljon aikaa sängyssä lukien) mutta lepääminen tuntui kyllä niin hyvältä että tuli varmaan tarpeeseen. Katsoin eilen illalla elokuvan (Annette), joka paljastuikin musikaaliksi. Ahdistavaa, ajoitellen vähän liikaakin, mutta samalla halusin sen verran voimakkaasti tietää mitä seuraavaksi tapahtuu että tulin seuranneeksi ainakin puolella silmällä myös lopun iltapalaa/-ruokaa puuhaillessani. Olin sen verran kipeä ja väsynyt etten ryhtynyt kokkaamaan, söin vain pussinpohjat keitettyä makaronia ja voileipiä.
Nyt alkaa tuntua että olisin valmis aamupuurolle. Ehkä jaksan tehdä jonkinlaisen bolognesen kun tulin ostaneeksi jotain jauhelihan korviketta, tai keittää ruusukaalit lisäkkeeksi, jos olen parempivointinen kuin eilen.