Hyvää viikonloppua,
Ikävää JP, että jouduin yöksi osastolla, mutta toisaalta hyvä, että sait apua. Toivottavasti löydän keinoja selvitä kotona. Toivotan sinulle parempaa vointia ❤️
Tytöt lähtivät mökille, joten kävimme mielhen ja teinin kanssa elikuvissa ja hakemassa iltapalaa. Elokuva oli mieleinen, mutta minulla oli vaikeuksia keskittyä siihen. Mieleni oli jossain ihan muualla, vaikka elokuva ei ollut edes erityisen pitkä.
Isäni haki minut sähköhoidosta eilen. Hän kommentoi blogiani, jonka äitini oli hänelle jakanut. Hän sanoi, ettei ollut aavistanutkaan, mitä minun elämäni tämän sairauden kanssa on. Hän oli vaan ajatellut, että se on pelkkää masennusta. Minusta tuntuu hyvältä, että vanhempani nyt tietävät koko totuuden.
Sähköhoito taisi tosiaan katkaista hypomanian ja hyvä niin. Nyt olen rauhallinen. Tänään täytyy silti saada paljon aikaiseksi. Seuraava sähköhoito on vasta 2,5vkon päästä. Minua on alkanut huolestuttamaan nämä uudet oireet. Tosin niihin pitäisi auttaa sähköhoito ja kaksi psykoosilääkettä, mutta silti.... Ellei ne sitten kuulu uuden Risperidonin sivuvaikutuksiin. En kestä olla yksin kotona, kun luulen, että asunnossa on joku, joka haluaa minulle pahaa. Kuulen epämääräisiä ääniä ja näen hahmoja ja varjoja ja pelästyin kaikkia yhtäkkisiä ääniä ja varjoja niin, että menen melkein paniikkiin. Ihan hirveetä. Eilen mietin, että olisin soittanut poliklinikalle, mutta en sitten soittanutkaan. Katsotaan nyt ensin, miten uudessä kodissa sujuu. Muuttoon on enää tasan viikko! Huh, miten jännää!