Kaikesta maan ja taivaan välillä

Kaikesta maan ja taivaan välillä

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2021 klo 19:16 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2021 klo 19:16

Joka ilta iltarukouksessani kiitän raittiista päivästä, ja kaikista mahdollisista yöunista( joskus myös mahdottomista yöunista) ja kaikesta maan ja taivaan välisestä, sekä pyydän Jumalaa siunaamaan kaikkia ihmisiä( joskus myös eläimiä) Ja lopetan siihen. Olen nukkunut hyvin sen jälkeen kuin olen alkanut rukoilemaan joka ilta. Hyvää jatkoa.

Käyttäjä kirjoittanut 25.04.2021 klo 16:55

Kuinka tyhjältä tuntuukaan kevät ja kesän odotus, jotenkin kuin olisi tyhjä kaivo ilman raikasta vettä. Mielessä turha palo, jonnekin muualle, kuin odotus, että maailmani muuttuisi oleellisesti kunhan tulee kesä. Viime kesänä en viitsinyt mennä edes kilomertin päähän uimarannalle, vaikka olin odottanut kesää juuri sen tähden, että pääsen uimarannalle ottamaan aurinkoa. Kokoajan olin enemmän ja vähemmän sisällä, ja pohdin sitä kuin on niin kuuma. Minulla oli kotonani yli 30 astetta sisällä lämpöä kokoajan, viime kesänä. Sateisina ajan jaksoina oli alle 30 astetta sisällä lämmintä. Jouduin kastelemaan parvekekukat 2 kertaa päivässä, aamulla ja illalla, silti ne meinasivat kuolla kuumuuteen. Oli siinä olemista. Miksi en lähtenyt uimarannalle ottamaan aurinkoa? En viitsinyt.

Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2021 klo 18:08

Nyt ne kirjat lopulta tulivat postissa, mutta ovat paksuja ja täynnä tekstiä, ei ole kuvia. Mietin jaksanko keskittyä lukemiseen. Taitaa olla enimmäkseen kuivaa teologista kirjoitusta aiheesta joka saattaa kiinnostaa tai olla kiinnostamatta. En enää ymmärrä miksi tilaan kirjoja.

Käyttäjä kirjoittanut 27.04.2021 klo 08:28

Luen Paholaisen biografia - pahan olemus, historia ja tulevaisuus. 😃😆

Käyttäjä kirjoittanut 29.04.2021 klo 16:21

Yritän ymmärtää tätä kauheaa raamatullista opusta pahasta ja sen merkityksestä, mutta menee välillä yli hillinnän, ja mietin miksi ostin kokonaisen kirjan, vaikka tekijä on vakuuttava, mutta hänen hieno teologiansa ja kuulijaisuutensa raamatulle ja muille hengellisille arvoille tuntuvat välillä olevan este sille arviolle jonka hän joskus tekee.

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2021 klo 08:45

Teitkö simaa 🎈 vapuksi Pikemiten? no, onneksi sitä saa kaupastakin niin halutessaan.

Lapsuudessa äiti teki joksikin vapuksi hyvää simaa, ja siitä lähtien pyysimme aina niin että sitä oli vuosikaudet joka lauantai uutta simaa. Oli hyvää. Silloin taisi tulla juotua mun elämän määrä sitä. Omat lapset ei pitäneet simasta, vaikka juuri rusinat ja sitruuna teki siitä sen, maukkaan fariinisokereineen. Joskus kannattaa nähdä vaivaa hyvän olon eteen ja tehdä oma versio mistä onkaan milloinkin kysymys! Hauskaa 🎉✨Valpurinpäivää Pike!

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2021 klo 10:24

Mietin menenkö ostamaan simaa ja munkkeja kaupasta, Hyvää vappua.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 30.04.2021 klo 19:28

Hauskaa vappua!

Käyttäjä kirjoittanut 02.05.2021 klo 09:17

Nyt on toukokuu, alunperin minulla oli suunnitelmia toukokuun varalle, mutta jouduin perumaan ne. Nyt on vain odoteltava kesäkuun lääkäreiden aikoja, ja käytävä labrassa. Tämä kuukausi menee työharjoittelussa, 🚶 toivottavasti ihan mukavasti.

Käyttäjä kirjoittanut 02.05.2021 klo 18:00

Kun lähden laivalla matkalle, tulen samana päivänä takaisin. 😁🚶

Kun lähden lentokoneella matkalle, tulen viikon kuluttua takaisin.  😁🚶

Siinä on iso ero.  😁🚶

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2021 klo 08:03

Kissani suuttui taas minulle, koska en ymmärtänyt sitä.  🐈🐱 Mitähän kissan päässä tapahtui? 🐤🐥 Kissa luokitteli minut viholliseksi, jonka kimppuun piti hyökätä!  🐱🐈

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2021 klo 18:39

Ystäväni kävi tuomassa minulle rahaa, kuin olin maksanut meidän Tallinnan risteilymme, eikä minulle jäänyt paljoa rahaa sen jäljiltä.

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2021 klo 08:56

Minulla oli tapanani päättää kaikki tekeminen käymällä tupakalla, nyt olen lopettanut tupakoimisen ja minun täytyy kestää ilman tupakkaa kaikki päättämiset. En aio enää aloittaa tupakoimista sen tähden etten hyväksy tilannetta joka syntyy kuin päätän tekemistäni.  😁💫

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2021 klo 12:40

Mikä muu olis sinun kannalta kivalta tuntuva? en tiedä onko kivalta tuntuva, mutta jos ottaa lasillisen vettä - siitä keho vois olla kiitollinen. (Me juodaan yleensä liian vähän vettä elämän aikana, sitten ollaan korppukunnossa kuolinvuoteella.)  🤐

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2021 klo 19:55

Vesi kuulostaa hyvältä. Juon vettä janoon. En ehkä niin paljoa päivittäin kuin pitäisi juoda. 😂

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2021 klo 17:29

Sataa vettä, olen kotiutunut. Tänään unohdin vesipullon kotiin kuin lähdin työhön. Työpäivä tuntui taas vetyvän kohtuuttomasti. Aika suorastaan mateli. Nyt aika kulkee taas vikkelästi.  😂 Kävin ostamassa neste oillta makkaraperunoita, kuin oli nälkä, hyvää oli.