Kaikesta maan ja taivaan välillä

Kaikesta maan ja taivaan välillä

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2021 klo 19:16 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2021 klo 19:16

Joka ilta iltarukouksessani kiitän raittiista päivästä, ja kaikista mahdollisista yöunista( joskus myös mahdottomista yöunista) ja kaikesta maan ja taivaan välisestä, sekä pyydän Jumalaa siunaamaan kaikkia ihmisiä( joskus myös eläimiä) Ja lopetan siihen. Olen nukkunut hyvin sen jälkeen kuin olen alkanut rukoilemaan joka ilta. Hyvää jatkoa.

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2021 klo 19:24

Minulla on ongelmia, tilasin Deturilta lomamatkan mutta en päässyt maksamaan sitä vielä, siellä luki että se peruu itse itsensä jos sitä ei makseta. Ajattelin soittaa heti ekana arkipäivänä Deturille ja kysyä asiasta, se olisi kiva lomamatka ensitalvena.  🕴💓🚢✈

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2021 klo 09:58

Tänään satoi vettä kuin lähdin kävelemään huoltoasemalle kauppaan, minulla ei ollut sateenvarjoa, eikä sadevaatteita päälläni. Kastuin aika pahasti!

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2021 klo 12:26

Tämäkin menee ohi!

Täytyy odottaa huomiseen että saa hoidettua raha-asioitansa! Minun on soitettava edunvalvontaan kello 9-10 välisenä aikana, ja Deturille piti soittaa myös matkalahjakorttini.

Mahdollisesti käytävä edunvalvonnassa viemässä papereita, jos kerkii, muuten voin sopia maksavani laskun tililtäni, mutta tarvitsen rahaa.

Tänään ajattelin lepäillä, ja kerätä voimia, kuin viikko alkaa tällä tavalla, on vaikeuksia tiedossa. Toivottavasti kaikkinainen johdonmukaisuus löytää tiensä elämääni.

 

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2021 klo 18:11

Olen hermoillut koko päivän Deturin kanssa, huomenna pitää aamupäivällä soittaa ja sopia tuo matkavaraus josta tuli jo maksumuistutus. Minulla pitäisi olla matkatoimistossa raha sitä matkavaraustani varten, mutta en pääse siihen itse käsiksi, vaan joudun pyytämään henkilökuntaa etsimään sen rahan esille. Kamala tilanne, vaatii yhteydenottoa matkatoimistoon. 🕴🚢✈ Huomenna selvitän sen asian!

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2021 klo 20:34

Olen oikeastaan aika mutkaton ihminen. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä etten harrasta mitään monimutkaisia ja moniselitteisiä asioita. Kaikessa yksinkertaisuudessani olen vain tavallinen nainen, joka käsitetään väärin kaikenmaailman monimutkaisten ja moniselitteisten henkilökohtaisuuksien tähden. Nämä johtuvat ihmisten monimutkaisista ajatusmalleista joita esiintyy määrätynlaisissa ammateissa, jopa ammattinimikkeissä. Kaiken pitää olla jotenkin riippumatonta niistä henkilöistä, jotka eivät ole näissä ammateissa työskenteleviä henkilöitä.

Vapaa-ajan aikana voin olla henkilökohtaisesti vain sitä mieltä mikä pitää paikkaansa sillä hetkellä jota elän. En voi etukäteen olla sitä mieltä tai jälkikäteen tuota mieltä. Tämä rajoittaa ajatuksiani jo aika tavalla. Vapaa-ajan kuluminen on toinen seikka jossa mielipide saattaa olla olevinaan pitkästynyt, koska kärsivällisesti katson kelloa välillä joka 10 min. eikä kello näytä että 30 min. olisi jo kulunut. Ajan kuluminen on kärsivällisyyttä koettelevaa. Muita asioita on tekeminen vapaa-ajallansa, kuin ei ole pakko tehdä mitään.

jatkuu.

Käyttäjä kirjoittanut 06.04.2021 klo 09:02

jatkuu.

On vaikeata aloittaa tekeminen, jonka päätökseen saattaminen saattaa kestää, mutta joka tekisi mielialalleni hyvää, kuin näkisin että olen saanut sen tehtyä. Muuten vietän liian paljon aikaa tietokoneeni ääressä, ja laiminlyön kotitöitä.

Mistä aloittaisin! Ne ovat kaikki tekemättömiä töitä, joiden arvo mitataan mielerauhana, jota en koe minulla olevan enää kovinkaan paljon jäljellä. Aloittaisinko helpommasta hommasta. Voisin myös pitää hommat hallussa, ja tehdä niitä vähitellen pois, jolloin tekisin vähän tänään ja hieman lisää huomenna, tätä voisin jatkaa kunnes kaikki hommat olisi hoidettu. Miltä se kuulostaisi!

Käyttäjä kirjoittanut 06.04.2021 klo 13:21

Sain hoidettua edunvalvontaan papereita. 😁 Olen aika tyytyväinen, mutta odotan koska alkaa määrärahani tulemaan tililleni.

Sain hoidettua matkatoimiston kanssa matkavaraukseni maksun. 😁 Olen aika yllättynyt siitä kuinka hyvin asia lopulta järjestyi. Nyt minulla on joulukuussa maksettava matka varattuna Deturilta. Enköhän selviydy siitä kunnialla.

Minulle tulee tunnin kuluttua lähihoitaja avustamaan siivouksessa. 😁 Siitä pääsen alkuun, ja sitten vain kotitöitä tekemään. Niitä on nyt kerääntynyt jo aika tavalla.

Käyttäjä kirjoittanut 07.04.2021 klo 10:00

Jätin psykiatrilleni soittopyynnön, koska hän olisi halunnut vaihtaa pilleri lääkitykseni injektio lääkitykseksi, ja en ollut aiemmin suostuvainen tähän lääke muutokseen, mutta nyt olisin tämän lääke muutoksen kannalla. 🤓👻🚶⛅🌠📢 💤💥💦

 

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 07.04.2021 klo 10:33

Pikemiten kirjoitti:
Aloittaisinko helpommasta hommasta. Voisin myös pitää hommat hallussa, ja tehdä niitä vähitellen pois, jolloin tekisin vähän tänään ja hieman lisää huomenna, tätä voisin jatkaa kunnes kaikki hommat olisi hoidettu. Miltä se kuulostaisi!

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, aloittaa helpoimmasta ja tehdä vähän jotain joka päivä 🙂

Kivaa, että matkavarausasia selvisi - ja joulukuu kuulostaa siinä mielessä hyvältä ajankohdalta, että jos rokotukset ovat alkaneet vaikuttaa, matkustaminen saattaa olla turvallisempaa. Toivottavasti pääset reissuun!

Käyttäjä kirjoittanut 07.04.2021 klo 13:55

Matkustan tammikuun lopulla, mutta loput matkasta täytyy maksaa joulukuussa. 😀 Soroppi.

Käyttäjä kirjoittanut 08.04.2021 klo 09:18

Menen ystäväni kanssa tänään ostamaan multaa ja kukkasipuleita, sitten istutan ne, ja rupean odottamaan että ne kasvavat istutuksissansa, ja kukoistavat.  😍💓💓🌷🌼🌻🌺

Käyttäjä kirjoittanut 08.04.2021 klo 15:17

Kissani villiintyi ihan sen jälkeen kuin ystäväni kävi kahvilla ja antoi sille herkkutikkuja. 😁🐈

Kävimme kaupoissa mutta en ostanut multaa, saa vanha multa kelvata.  🌻🌼 Ostin Daalian mukuloita 2 laatua, ja laitoin ne kasvamaan.

Ostin kivoja nilkkasukkia joissa on kukkasia ja papukaijoja, ja sellaiset muoviset puutarha sandaalit, vaaleanpunaiset,  👟👟👣 joita voin käyttää kesällä.

Kävimme myös ruokakaupassa, ja tulimme minun luokseni kahville.  🍮🍮

Käyttäjä kirjoittanut 09.04.2021 klo 09:17

Kävin hakemassa huoltoasemalta kaupasta tupakkaa ja suklaalevyn, jonka sain ilmaiseksi, koska olen niin hyvä asiakas.

Tulin kotiin ja laitoin aamupalaa.  😁🍮🍣 Söin ja join, ja ihmettelin.

Kissani hermoili ja halusi ulos parvekkeelle, niinkuin aamulla aina on tapana. En päässyt suihkuun kuin huomasin taas parvekkeenoven olevan auki.  🐈💓👣👄🕴 Sitä ihmettelin hetken.

 

Käyttäjä kirjoittanut 09.04.2021 klo 16:57

Olin päiväunilla kuin heräsin kamalaan kolinaan, ja menin katsomaan mitä oli tapahtunut. Kukkaamppelini oli tippunut alas, oli ilmeisesti ollut liian painava pidikkeelleen. Kamala sotku, jonka siivosin heti, ja vein amppelin parvekkeelle, jossa se tippui käsistäni ja levisi parvekkeen lattialle, josta sitä siivosin pois, ja siirsin kukkapöydälle, johon se sitten jäi minulta. Siinä olivat daalian mukulat.

Käyttäjä kirjoittanut 11.04.2021 klo 10:29

Pitäisi tehdä vähän kotitöitä, kuin vain viitsisi aloittaa ja tehdä ne loppuun asti.

Ulkona on auringonpaistetta, ja luulen että voisin lähteä polkupyörä lenkille iltapäivällä.