Kaikesta maan ja taivaan välillä

Kaikesta maan ja taivaan välillä

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2021 klo 19:16 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2021 klo 19:16

Joka ilta iltarukouksessani kiitän raittiista päivästä, ja kaikista mahdollisista yöunista( joskus myös mahdottomista yöunista) ja kaikesta maan ja taivaan välisestä, sekä pyydän Jumalaa siunaamaan kaikkia ihmisiä( joskus myös eläimiä) Ja lopetan siihen. Olen nukkunut hyvin sen jälkeen kuin olen alkanut rukoilemaan joka ilta. Hyvää jatkoa.

Käyttäjä kirjoittanut 11.04.2021 klo 17:02

Kävin pyörälenkillä ystäväni luona, tuli jutusteltua ja katsottua kuvia, leikin kissan kanssa. Ihan kiva iltapäivä, sain 2 tomaatin tainta, ja lannoitetta.

Käyttäjä kirjoittanut 16.04.2021 klo 13:09

Laitan lihakeittoa viikonlopuksi. Minulla on jo kamala nälkä, olen syönyt aamulla pari voileipää kahvin kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 17.04.2021 klo 08:55

Laitoin mysliä ja jugurttia itselleni aamupalan jälkeiseksi välipalaksi koska minulla oli nälkä. Minun pitää kiinnittää huomiota ruokavaliooni, ja syödä riittävästi aamulla, että jaksan koko päivän. Ja iltapäivällä lisää ruokaa. Mielummin lämmin ateria.  Ja illalla vielä iltapala.  😴💤

On ollut hienoa sää eilen ja tänään pitäisi tulla yhtä hieno sää.  Tilasin sacrum oy 2 uskonnollista kirjaa. Tiedeusko ja todellisuuden rajat sekä Paholaisen biografia- Pahan olemus, historia ja tulevaisuus. Nämä tulevat postikonttoriin josta haen ne myöhemmin. Luvassa on antoisia lukuhetkiä.  💤👀💤

Käyttäjä kirjoittanut 17.04.2021 klo 20:36

On ollut kiva seurata vaiheitasi Pikemiten.

Nuo opukset mitkä olet tilannut, aikamoisen 'tuhtia' tekstiä. Itse yleensä luen mieltä keventäviä kirjoja, noista esim. tuota jälkimmäistä en jaksaisi lukea herkkyyteni vuoksi. Mutta makuasioita on monenlaisia.

Jossain sun textissä kerroit ottaneesi iltarukouksen jokailtaisena oloa keventämään. Hyvä unilääke! Kivaa lauantaiehtoota 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2021 klo 08:03

Minusta on hyvä olla erinlaista kirjallisuutta, pidän monenlaista lukemista kirjahyllyssäni, usein lähinnä sen tähden että voin todeta että sitä on, luen sitten kuin sillä on merkitystä, ja muistan mistä kirjasta oli kyse.

On totta että kerroin rukoilevani joka ilta, niinkuin teen joka ilta. 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2021 klo 11:04

Minulla on hengitykseen liittyen pari opusta hyllyssä. Niin simppeli asia ja samalla monimutkainen, kun haluaa haltuun sen.

Minna Martin: HENGITYS VIRTAA ja

Martin, Seppä, Lehtinen ja Törö: HENGITYS ITSESÄÄTELYN JA VUOROVAIKUTYKSEN TUKENA

Käyttäjä kirjoittanut 19.04.2021 klo 18:49

Soitin kummitädilleni, hän oli sitä mieltä että olen rohkea kuin luen sellaista kirjallisuutta, kuin kerroin hänelle millaisia kirjoja olin tilannut. Kiinnostukseni asiaan on alkanut laimentua, ja olen vain utelias, millaisia kirjoja minulle sieltä tulee, kunhan kauppa saa ne kirjat painosta varastoonsa huomenna, ne lähettää sitten niitä eteenpäin postissa. Voi olla että torstaina tulee perille.

Käyttäjä kirjoittanut 19.04.2021 klo 19:14

👍

... kuka se sanokaan

"lukeminen kannattaa aina"?

Tvssä oli mainos joskus...

Käyttäjä kirjoittanut 20.04.2021 klo 16:13

Sain lopulta rahin jolle voin nostaa jalkani lepäilessäni tv tuolissani, tosin näyttää siltä ettei kissani anna minun käyttää sitä, se ihastu rahiin ja kävi siihen nukkumaan. Joka tapauksessa ystäväni toi sen rahin minulle kierrätyskeskuksesta, jossa olen työssä harjoittelijana, josta otin yhteyttä te-toimistoon ja sain tietää etten kuulu heidän avustuksensa piiriin, koska olen ammattikoulussa. Nyt olen ystävälleni velkaa rahista 5 € ja minun pitää maksaa se kuin tapaamme seuraavan kerran.

Se rahi on ollut toiveissani jo jonkin aikaa, kuin en ole saanut jalkojani leppuutella missään. Ja olen sitä haaveillut ostavani jo muutamia vuosia. Ajattelin että nyt kuin minulla on tv tuoli, siihen on kiva laittaa rahi jaloille katsoessaan tv-ohjelmia tai lukiessa kirjallisuutta.  Ja voin siirtää rahin myös parvekkeelle kuin alan nauttimaan ulkoilmasta siellä kesällä. Hyvää kevättä ja aurinkoisia päiviä.

Käyttäjä kirjoittanut 21.04.2021 klo 08:22

Tänään on aurinkoista, mutta huomenna pilvistä, viikonloppuksi on luvattu sadetta. En taida päästä kissan kanssa ulos viikonloppuna niin kuin kissalle lupailin. 😀🐱🐈

Saa nähdä koska postipakettini tulee postiin. Haluaisin jo katselemaan niitä kirjojani.  😀💥

Käyttäjä kirjoittanut 22.04.2021 klo 08:09

Oikeastaan kaikki menee mutkikkaaksi kuin on kyse siitä käyttääkö rahaa ja kuinka paljon sitä käyttää. En käytä paljoa rahaa. Nyt vielä vähemmän kuin olen edunvalvonnan varassa.

Käyttäjä kirjoittanut 22.04.2021 klo 14:05

Jonkinlaisten mutkien kautta ylitsepääsemättömät asiat ovat alkaneet selvitä kuin itsestään. Olen tullut seesteiselle maaperälle, josta äitini ei pitänyt aikanaan ollenkaan, koska silloin 😁🕴🚶👫🕴mielenmalttini kehittyy kestävämmäksi, eivätkä asiat saa minua hermostumaan niin helposti, enkä ole ympäristöni ohjailtavana noin helposti, 🌞🛫🛬⚡ odottelen rauhassa sään kehittymistä.

Käyttäjä kirjoittanut 23.04.2021 klo 08:16

Nyt tiedä että on satanut  🛫🛬🛩❄ lunta yöllä. Ja etten lähde liikkeelle polkupyörällä.

Käyttäjä kirjoittanut 24.04.2021 klo 13:34

Pikemiten kirjoitti:  Tilasin sacrum oy 2 uskonnollista kirjaa. Tiedeusko ja todellisuuden rajat sekä Paholaisen biografia- Pahan olemus, historia ja tulevaisuus. Nämä tulevat postikonttoriin josta haen ne myöhemmin. Luvassa on antoisia lukuhetkiä.  💤👀💤

Ne eivät tulleet postissa, ja lähden maanantaina käymään siellä. Laitoin jo sähköpostia että haluan rahat takaisin. Saa nähdä tulevatko rahat takaisin ennenkuin minä menen perille. 😁

Käyttäjä kirjoittanut 25.04.2021 klo 09:20

En lähdekään sinne kauppaan itse vielä huomenna. Annan sille aikaa uudistua ja menettää tämän paholaisen otteen tilanteen etenemiseen. Ehdin käydä siellä myöhemminkin.  😁