Ei jaksa enää

Ei jaksa enää

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 08.11.2017 klo 16:51 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 08.11.2017 klo 16:51

Sairastan skitsofreniaa ja nyt on voimat ihan loppu. Aattelen im päivittäin ja itsetuhosuuttakin on. Osastolla olin 3 pv, mut ois pitäny olla pitempään vaan. Mutta mut laitettiin kotia, ku oon vissiin liian terve tapaus. En tiiä enää mitä tehä..😭

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 04.02.2018 klo 21:19

Tänään on ollut toivoton olo, äänet voi johtua kuulemma siitä, ku on tulrhus päällänsä.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 05.02.2018 klo 14:10

Edelleen oon osastolla..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 05.02.2018 klo 20:37

Nyt musta tuntuu, et oon vaaraks itelleni..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 06.02.2018 klo 17:52

Ne hahmot lyö ja raapii mua, en tiiä mitä tässä tekee, et käykö kohta oma käytös vaaralliseks..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 09.02.2018 klo 14:02

Mä pääsin kotia, meni viikko sairaalassa tällä kertaa..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 10.02.2018 klo 11:58

On vaan nii toivoton olo taas, et saa nähä miten tässä pärjää..

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 10.02.2018 klo 12:16

Hei tyttönenvaan, millaista on olla kotona? Oletko yleensä mieluummin kotona vai sairaalassa? 🙂

Vieläkö niitä hahmoja on näkynyt? Toivottavasti ei, jos ne ovat noin ikävästi käyttäytyviä. Mä ajattelen aina välillä itsestäni ikävästi, mutta niin kauan kuin tiedän että ne on mun omia ajatuksia tiedän että pystyn vaikuttamaan niihin, ainakin jonkin verran. Harhat on varmaan eri juttu? Tai en tiedä, pidätkö niitä hahmoja harhoina?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 10.02.2018 klo 16:07

soroppi kirjoitti 10.2.2018 12:16

Hei tyttönenvaan, millaista on olla kotona? Oletko yleensä mieluummin kotona vai sairaalassa? 🙂

Vieläkö niitä hahmoja on näkynyt? Toivottavasti ei, jos ne ovat noin ikävästi käyttäytyviä. Mä ajattelen aina välillä itsestäni ikävästi, mutta niin kauan kuin tiedän että ne on mun omia ajatuksia tiedän että pystyn vaikuttamaan niihin, ainakin jonkin verran. Harhat on varmaan eri juttu? Tai en tiedä, pidätkö niitä hahmoja harhoina?

Kyllähän sitä kotona on mielellään, mut aina ei vaan pärjää. On niitä hahmoja näkyny ja ne on mun kimpussa koko ajan, lyö ja raapii. Mulla on vaikeuksia erottaa taas tosi epätodesta.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 11.02.2018 klo 14:22

Enpä ollu kotona kauaa, ku taas oon osastolla.

Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2018 klo 15:11

Minua jäi vaivaamaan, kun kerroit ettet saanut taaskaan henk.kohtaista avustajaa. Niin kenen kanssa teet sen hakemuksen, onko sulla mukana joku ammattiauttaja siinä?
Miten pärjäisit kotona paremmin, jos saisit avustajan?

Mulle jo vammaislain mukaan kuuluu henk.kohtainen avustaja silloin, kun vaikeasti hoidettava epilepsiani on huonossa kunnossa. Avustaja tulee silloin mukaan jopa töihin.
Mutta pääasiassa pärjään omillani.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 11.02.2018 klo 18:30

maanvaiva kirjoitti 11.2.2018 15:11

Minua jäi vaivaamaan, kun kerroit ettet saanut taaskaan henk.kohtaista avustajaa. Niin kenen kanssa teet sen hakemuksen, onko sulla mukana joku ammattiauttaja siinä?
Miten pärjäisit kotona paremmin, jos saisit avustajan?

Mulle jo vammaislain mukaan kuuluu henk.kohtainen avustaja silloin, kun vaikeasti hoidettava epilepsiani on huonossa kunnossa. Avustaja tulee silloin mukaan jopa töihin.
Mutta pääasiassa pärjään omillani.

Asun palvelukodissa ja siellä täytettiin se hakemus työntekijän kanssa. Varmaan sit sen avustajan kaa tulis tehtyä kaikenlaista.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 12.02.2018 klo 12:45

Mulla tuntuu olevan nyt vaikeeta taas, ku on näitä osastojaksoja.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 12.02.2018 klo 15:58

Täytyy sanoo, etten jaksa enää elää. En nää ulospääsyä tästä olosta.

Käyttäjä Cherry77 kirjoittanut 12.02.2018 klo 17:36

Hei Tyttönen,

Vaikka välillä tuntuisi olo turhalta ja epätoivoiselta, on aina toivoa paremmasta ja vointi voi parantua. En tiedä lohduttakoon tämä sinua yhtään... toivon sinulle parempaa vointia!

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 12.02.2018 klo 18:35

Voinnin parantumista tässä oottelenkin, taas satutin itteäni..