Ei jaksa enää

Ei jaksa enää

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 08.11.2017 klo 16:51 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 08.11.2017 klo 16:51

Sairastan skitsofreniaa ja nyt on voimat ihan loppu. Aattelen im päivittäin ja itsetuhosuuttakin on. Osastolla olin 3 pv, mut ois pitäny olla pitempään vaan. Mutta mut laitettiin kotia, ku oon vissiin liian terve tapaus. En tiiä enää mitä tehä..😭

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 21.04.2018 klo 18:57

Nuo pelot vaan hallitsee mun elämää todella pahasti😯🗯️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 21.04.2018 klo 20:30

Hei, Tyttönen vaan! On sinun elämäntilanteesi nyt raskas! Nuo pelkosi ovat varmasti tosi pelottavia. Miten jaksat ja pärjäät niiden kanssa? Tuntuuko, että uskallat elää, niistä huolimatta?

Voimia sulle - tosi paljon!

JP

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 21.04.2018 klo 22:05

Jardin Prive kirjoitti 21.4.2018 20:30

Hei, Tyttönen vaan! On sinun elämäntilanteesi nyt raskas! Nuo pelkosi ovat varmasti tosi pelottavia. Miten jaksat ja pärjäät niiden kanssa? Tuntuuko, että uskallat elää, niistä huolimatta?

Voimia sulle - tosi paljon!

JP

Oon vaan menny päivän kerrallaan tän olon kaa, joskus jopa tunninkin vaan. Mä en pysty elää tällä hetkellä normaalia elämää, ku nuo pelot hallitsee sitä. Kiitos tsempeistä ☺️❤️

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 22.04.2018 klo 17:49

Ei tää olotila näy vaan ulospäin ollenkaan, et siks näytän vaan ilosemmalta mitä oon..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 28.04.2018 klo 12:33

Nyt koen ihmiset uhkaks ja en tunne olevani yhtään sairas..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 04.05.2018 klo 14:20

Nyt menee todella huonosti. Ei vaan nii ku jaksa taistella enää tätä vastaan..☹️

Käyttäjä Soossi91 kirjoittanut 06.05.2018 klo 19:17

Miten Tyttönen jaksaa? 🙂 Onko sinulla ystäviä keiden kanssa voit viettää aikaa? Saatko iloa mistään harrastuksista? On mahdoton olla jauhamatta samoja onnettomia asioita päässä, ellei ole edes jotain mistä voi tuottaa itselleen hetkeksi iloa.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 06.05.2018 klo 19:32

Soossi91 kirjoitti 6.5.2018 19:17

Miten Tyttönen jaksaa? 🙂 Onko sinulla ystäviä keiden kanssa voit viettää aikaa? Saatko iloa mistään harrastuksista? On mahdoton olla jauhamatta samoja onnettomia asioita päässä, ellei ole edes jotain mistä voi tuottaa itselleen hetkeksi iloa.

Voin aika huonosti tällä hetkellä. Mesessä on melkein kaverit joitten kaa juttelen. Harrastuksia ei kyllä oo mitään. Ei voi oikein mitään et päässä pyörii samat asiat, tiistaina on terapeutti ja psykiatrian vastaanotto.

Käyttäjä Soossi91 kirjoittanut 06.05.2018 klo 19:57

Etkö tapaa ikinä mese kavereita? Mese oli tosi hyvä, kiva kuulla että ihmiset vielä käyttää sitä. 😀 Päädyitkö ikinä mitään somea käyttämään? Tuntuu että ne ovat nykyään välttämättömiä jos haluaa olla osana sosiaalista yhteiskuntaa, mutta en puhu kokemuksesta kun en ole niihen kyennyt ryhtymään.

Kai edes joskus saat naurut kun surffailet netissä ja katsot tyhmiä videoita? Sekin on harrastus. 😋

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 06.05.2018 klo 22:12

Soossi91 kirjoitti 6.5.2018 19:57

Etkö tapaa ikinä mese kavereita? Mese oli tosi hyvä, kiva kuulla että ihmiset vielä käyttää sitä. 😀 Päädyitkö ikinä mitään somea käyttämään? Tuntuu että ne ovat nykyään välttämättömiä jos haluaa olla osana sosiaalista yhteiskuntaa, mutta en puhu kokemuksesta kun en ole niihen kyennyt ryhtymään.

Kai edes joskus saat naurut kun surffailet netissä ja katsot tyhmiä videoita? Sekin on harrastus. 😋

Kyllähän mä mesekavereitakin voisin tavata, mut osa asuu vähän kaukana. Oon tietysti facebookissakin et kai sekin on somettamista. Videoita kattelen joskus mut harvemmin kuitenkin.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 18.05.2018 klo 10:45

Ajatukset harhailee taas laiasta laitaan..ei vaan jaksa, ku mielessä on itsemurha-ajatuksia..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 22.05.2018 klo 13:53

Itsemurha-ajatukset ne painaa päälle vaan..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 11.06.2018 klo 14:33

Ei vaan jaksa edellenkään tän olon kaa..

Käyttäjä kirjoittanut 12.06.2018 klo 04:52

Hei tyttönen vaan.
Olet hyvin jaksanut 😟 olosi kanssa🤔 miksi et jaksaisi edelleen?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 12.06.2018 klo 09:16

Tuntuu vaan nii toivottomalta tää tilanne nytten..