Ei jaksa enää

Ei jaksa enää

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 08.11.2017 klo 16:51 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 08.11.2017 klo 16:51

Sairastan skitsofreniaa ja nyt on voimat ihan loppu. Aattelen im päivittäin ja itsetuhosuuttakin on. Osastolla olin 3 pv, mut ois pitäny olla pitempään vaan. Mutta mut laitettiin kotia, ku oon vissiin liian terve tapaus. En tiiä enää mitä tehä..😭

Käyttäjä keltainensydan kirjoittanut 10.11.2017 klo 23:58

Et ole yksin tunteesi kanssa. Mitä apua saat tällä hetkellä tilaanteessasi?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 12.11.2017 klo 11:37

En saa oikein muuta apua, ku se et terapeutti on vasta 20 pv. Vahingoitan vaan itteäni äänten käskemänä. 😯🗯️

Käyttäjä cheeta kirjoittanut 12.11.2017 klo 17:11

Onko sinulla ketään kenen seurassa olla?😑❓🙂

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 13.11.2017 klo 07:37

Ei oikein oo, et itekseen tässä rämmin vaikka on ohjaajia talossa. Mut vaikee mennä juttelemaan ☹️

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 13.11.2017 klo 15:17

Ei todellakaan vaan jaksa enää, oon ihan loppu ☹️ päiväkorjaan oon kirjotellu ajatuksia, pitäs näyttää ne jollekin mut uskaltaako? 😐 mitä muut sanoo ku näkee nää arvet..

Käyttäjä siiri s kirjoittanut 14.11.2017 klo 13:46

Yritä uskaltaa hakea tukea ja turvaa
niiltä ihmisiltä jotka on sun lähellä
ja niiltä ihmisiltä jotka hoitaa sua.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 14.11.2017 klo 15:50

Kyllä mä eilen sain näytettyä nuo kirjotukset ja puhuttua kanssa. Mut edelleen on samanlainen olo..

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 15.11.2017 klo 07:19

Ymmärrän et omien ajatusten näyttäminen toisille voi arveluttaa, mutta kannustaisin siihen silti 🙂 Ne voi herättää ihmisissä monenlaisia reaktioita tai kysymyksiä, mutta toivottavasti myös myötätuntoa.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 15.11.2017 klo 09:09

Joillekin ihmisille on helpompi näyttää, ku toiselle, on se vaan outo juttu.. ittensä satuttamista on vaan päivittäin ja im-ajatuksia. Ei nii ku jaksa enää vaan..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 17.11.2017 klo 16:28

Sama meno jatkuu, onneks maanantaina on terapeutti nii voi sille näyttää nuo ajatukset. Jos haluan näyttää, mut oishan siitä varmaan hyötyä..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 22.11.2017 klo 14:43

Nyt oon psykiatrisella osastolla, ku eilen suunnittelin jo itsemurhaa lääkkeillä. Huomenna ois psykiatri mut katotaan miten käy sen ajan kaa. Kaks lääkettä lopetetaan, ku ne aiheutti ton im-ajatusten pahenemisen ja masennuksen kans. Testin mukaan mulla ois vakava masennus 😞 eipä sitä muuta tällä kertaa.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 27.11.2017 klo 14:54

Terve Tyttönen vaan, mulla on myös im-ajatuksia päivittäin ja ahdistusta. Olen kymmenen vuotta sairastanut.

Kannattaa yrittää lähtee vaan kotoo pois silloin kun ajatukset eniten vaivaa. Vaikka se tuntuukin hankalalta.

Kyllä mullakin on voimat aika loppu että tällasta taisteluahan ja kärsimystä tää on joka päivä... ☹️ Koitetaan sinnitellä...

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 27.11.2017 klo 15:51

Mun piti päästä tänää kotiin mut ku kerroin noista im-ajatuksista nii en päässykkään. Ehkä parempi nìin etten tee mitään peruuttamatonta.

Kyllä me yhessä selvitään🙂👍

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 28.11.2017 klo 10:16

Tänään kotia vaikka mielessä pyörii nuo im-ajatukset edelleen..

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 29.11.2017 klo 09:30

Voi voi...☹️ Tsemppiä pyristelyyn. Kaikilla ihmisillä on oikeus elää älä unohda sitä. Sinä olet tärkeä jollekkin. Itsemurha aiheuttaa traumoja läheisille. Toivottavasti jaksat rämpiä eteenpäin...