Ei jaksa enää

Ei jaksa enää

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 08.11.2017 klo 16:51 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 08.11.2017 klo 16:51

Sairastan skitsofreniaa ja nyt on voimat ihan loppu. Aattelen im päivittäin ja itsetuhosuuttakin on. Osastolla olin 3 pv, mut ois pitäny olla pitempään vaan. Mutta mut laitettiin kotia, ku oon vissiin liian terve tapaus. En tiiä enää mitä tehä..😭

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 30.11.2017 klo 08:11

Miten menee tyttönen vaan?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 30.11.2017 klo 12:47

Kotia pääsin tiistaina mut ei oo kyllä kaukana etten lähtis takas päivystykseen, ku olo on nii itsetuhonen ja im-ajatuksia päivittäin. Olo on vaan yhtä paha..😭

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 04.12.2017 klo 14:11

Ei meinaa itsekään oikeen jaksaa. Olen harkinnut taas lääkkeiden väärinkäyttöä...☹️

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 04.12.2017 klo 15:32

Meinaa voimat loppua. En jaksaisi enää tätä elämää....😭

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 04.12.2017 klo 15:33

Mäkin oon harkinnu lääkkeiden väärinkäyttöä, ei vaan jaksa tätä olotilaa..mahakipukin on riesana nytten..

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 04.12.2017 klo 15:40

Oon ihan neuvoton että mitä mun pitäis tehdä: kun jokainen sana jonka sanon sattuu, jokainen liike, jokainen teko.

Olen umpikujassa. Mietin joka päivä että koska mun sieto kyky loppuu. Oon 2 vuotta ollut tässä helvetissä.

En uskalla tehdä itsemurhaa senkin takia että jos joudun Helvettiin.

Kauhea taakka on mun päälle langetettu ja se alkoi jo melkein 20 vuotta sitten. Taakka kasvaa joka päivä. Olen yrittänyt taistella ja elää niin kuin normaali ihminen. En vain jaksaisi enää☹️

Haluaisin päästä taivaaseen, mutta en tiedä miten sinne pääsee? Uskon kyllä nyt että jotain on rajan tuolla puolen, ehkä jopa Jumala ja haluaisin päästä hänen luokseen.

Uskon kuitenkin elämään ja yritän sinnitellä tässä elämässä niin kauan kun vain pystyn. Ja tällä hetkellä tuntuu siltä etten välttämättä jaksa enää kauaa.

Minkä takia nuoren ihmisen täytyy kärsiä näin jumalattomasti? Miksen vaan voisi elää tavallista elämää?😑❓

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 05.12.2017 klo 09:18

Sanoppas muuta et miks nuoren ihmisen pitää kärsiä näin paljon. En osaa oikein vastata sulle mitään, ku itekin mietin samoja asioita..

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 05.12.2017 klo 10:31

Tänään ollu itellä vähän helpompaa... Jotenkin autto sellanen ajatus että olen loppujen lopuksi kiitollinen että olen saanut elämän. Tiedän että elämä voi olla synkkää yms. Mutta jollakin tavalla tuntuu siltä että mun täytyy kunnioittaa elämää ja olla kiitollinen siitä että olen kuka olen... 🙂

Mukavaa päivää!

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 05.12.2017 klo 17:08

Mulla tää elämä ei tunnu niinkään mukavalta, ku kärsin tosta mahakivusta. Im-ajatuksia on edelleen, mut onneks ens viikolla on terapeutti..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 06.12.2017 klo 17:29

Ei vaan enää jaksa tätä p*ska oloa, tekis nii mieli kuolla..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 09.12.2017 klo 17:43

Ei nii ku jaksa enää yhtään, luovutan kohta oikeesti. Ei näy valoo tunnelin päässä..tuntuubet oon pulassa näitten ajatusten kaa..

Käyttäjä ^^ kirjoittanut 10.12.2017 klo 18:28

Tyttönen - älä luovuta. Kerrompa sinulle miksi. Siksi, että et voi tietää mikä odottaa nurkan takana tulevaisuudessa. Sinulla on kaikki mahdollisuudet - kun et tee mitään lopullista. On uusia hoitojakin. Esimerkikis TMS hoito - joka ei satu, eikä vie muistia.

Olet vahvempi kuin uskotkaan. Taistele.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 10.12.2017 klo 22:12

Yritän taistella, mutta ku ei vaan jaksa..

Käyttäjä ketkuli kirjoittanut 12.12.2017 klo 23:50

Nyt Tyttönen. Ihana Tyttönen.

Koita jaksaa. Hetki kerrallaan. Lepäät, juot nestettä, ravitse itseäsi. Kuuntele rauhallista musiikkia ja käy vähän happi hyppelyllä. Aina joku asia napsahtaa näiden seurauksella päässä parempaan suuntaan.

Lähetän täältä mielettömät kasat voimaa ja energiaa ja lämpimiä ajatuksia. Jos edes muutama hippunen lentäisi tuulen mukana sinne saakka. Voimia.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 13.12.2017 klo 11:41

Kiitos tsempeistä 🙂 tässä mä oon sinnitelty päivän kerrallaan ja hengissä ollaan vielä toistaseks ainakin..