Ahdistavat uutiset

Ahdistavat uutiset

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 02.01.2013 klo 15:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 02.01.2013 klo 15:01

Minulla on usein tarve puhua uutisista ja jutuista joita tulee vastaa netissä.
Siksi ajattelin tämmöisen ketjun aloittaa johon muutkin voitte laittaa juttuja.

Tällä hetkellä minua ahdistaa tämä juttu

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288528280331.html

Kissa on leikattu jo kahdesti. Minusta tuo on pelkkää eläinrääkkäystä vailla vertaa.
Se olisi pitänyt lopettaa. Emä sen kai hylkäsi, kun huomasi sen vammat.
Millä oikeudella ihminen otti sen rääkättäväksi ja videoitavaksi?

Käyttäjä JP48 kirjoittanut 10.05.2013 klo 17:14

Samaa mieltä että omat pitää huolehtia kotiin.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 10.05.2013 klo 20:29

Olen sitä mieltä että jokaisella on oikeus olla mitä mieltä haluaa.

Käyttäjä kirjoittanut 11.05.2013 klo 06:07

JP48 kirjoitti 10.5.2013 17:14

Samaa mieltä että omat pitää huolehtia kotiin.

Niinpä, koskaan ei tiedä milloin itse on siinä tilassa että tarvitsee apuun verorahoja.
Samaa keskustelua käytiin myös silloin, kun oli Tsumani ja vainajat tuotiin kotiin verorahoilla.

Minusta ennemmin pitäisi keskustella siitä miksi asiaa hoiti 50 virkamiestä joista syntyi kustannuksia se puoli milliä. Kun asian sitten kuitenkin hoiti joku sheikki.
Yksityiskone millä nämä saapuivat kotiin, ei ollut verorahoilla maksettu vaan senkin kai maksoi sheikki. Turhaan siitäkin nostettiin älämölö.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 11.05.2013 klo 09:19

sarrukka kirjoitti 21.4.2013 19:49

Nuo uutiset tulvista tosi kurjia. Aiheuttaa niin paljon vahinkoa.
Ihmisiä joutunut jättämään kotinsa tai ovat veden saartamana😞

Samaa mieltä sarrukka. Siinä menee monelta koko omaisuus kun talo ja oma koti on asumiskelvoton.
Olisi kauheaa joutua tuohon tilanteeseen.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 11.05.2013 klo 16:07

Tsunami oli luonnonkatastrofi jolle kukaan ei voinut mitään. Kovin traagista kun niin moni menetti kaiken mitä omisti, perheensä myös. Ne paikalliset ihmiset siellä eivät silti valittaneet vaan jatkoivat elämäänsä parhaansa mukaan. Toivottavasti sinne ei enää osu toista samanlaista. Samoin Indonesiassa nuo kauhut koettiin. Köyhiä ihmisiä joilta meni sekin vähä.

Käyttäjä kirjoittanut 11.05.2013 klo 19:23

Tämä uutinen ei lue lehdissä vielä mutta tulva sittenkin hieman nousee ja siskon talon kellari on vettä täynnä.
Nyt saa jännittää nouseeko kuinka paljon vielä.

Käyttäjä kirjoittanut 19.05.2013 klo 09:11

"Krista Siegfrids jatkoilla: Me teimme historiaa!

euroviisut Suomen Krista Siegfrids jäi odotuksista huolimatta kolmanneksi viimeiselle sijalle Eurovision laulukilpailussa, mutta se ei viime yön jatkobileissä tunnelmia latistanut.
Suomi sai ääniä Saksalta, Tanskalta, Ranskalta ja Israelilta.
Kaatuiko Suomen menestys sitten aikaiseen esiintymisjärjestykseen, naisten väliseen suudelmaan vai köykäiseen biisiin, on vaikea sanoa."

On se kumma kun vieläkin löytyy ihmisiä jotka luulevat tekeväbsä ihan historiaa, kun nainen suutelee naista?
Lordi teki Euroviisuhistoriaa voittamalla. Joku Krista ei sitä tehnyt ja minua ahdistaa kun näitä lesbokortteja otetaan esiin joka tilaisuudessa.

Oikea lesbo tai homo suutelee rakastamaansa henkilöä ilman, että kuvittelee tekevänsä historiaa eikä se minua ahdista vaan se on ihan luonnollista.

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2013 klo 14:49

http://www.iltalehti.fi/perhe/2013052117045097_pr.shtml

Kehitysvammainen ei saanut osallistua koulun kyky-kilpailuun, koska opettaja ajatteli että häntä kiusattaisiin sen jälkeen.

Tämmöisiä nämä nykyajan opet ovat. Tönitään ja leikitään kaikkitietävää eikä edes anneta kaikkien yrittää olla tasavertaisia muiden joukossa. Mistä sen tietää vaikka kehitysvammaisen oppilaan esitys olisi ollut niin hieno, että koko koulu olisi hänelle hurrannut eikä olisi ajatellut laisinkaan, että tuossa esiintyy vammainen ja ala-arvoisempi ihminen, kuten opettaja ajatteli.

Käyttäjä kirjoittanut 13.06.2013 klo 10:06

Ehkö Erika ei kuollut turhaan

http://www.lapinkansa.fi/Mielipide/1194819563111/artikkeli/ehka+eerika+ei+kuollut+turhaan.html

Kyllä se oli kuoli turhaan eikä kenelläkään meillä ole oikeus ajatella, että hän kuolemallaan pelastaa muita lapsia.

Käyttäjä repukka kirjoittanut 13.06.2013 klo 11:16

Suomessa kuolee ja vammautuu liian paljon lapsia pahoinpitelyn seurauksena, mutta vain Eerika nousi otsikoihin. Ne kaikki ovat turhia kärsimyksiä lapsiparoille. Minua ainakin ahdistaa, etten voi tehdä asialle mitään.

Käyttäjä kirjoittanut 30.06.2013 klo 07:23

http://www.lapinkansa.fi/Lappi/1194823168764/artikkeli/hillan+ensisato+jaa+paikallisille+poimijoille.html

Tätä juttua eteläiset eivät varmaan sulata tai ymmärrä tai ovat ahkerien ulkomaalaisten puolella.
No nyt kuitenkin on niin, että me lappalaiset saamme lämpimän sään ansiosta itse poimia omat lähimarjamme. Varsinkin munlaisia ajokortittomia asia helpottaa suuresti. Ulkomaalaisilla on aina joku kuski ja heille järjestetään auto joilla voisivat mennä kauemmaksi.
Nyt he ovat tulossa vasta toiselle satokaudelle, josta ei tiedä mitä se on.

Minulle on tulossa 2000-3000 lisärahaa, koska päätoimeni on kiinni heinäkuussa ja voin olla laiskana suomalaisena koko vuorokauden marjasuolla.
Mitä teen rahoilla? Lähden jäätikkömatkalle kauemmas mihin ei ilman marjoja olisi ollut varaa.
Thaimaalaiset marjanpoimijat ansaitsevat marjarahat paremmin kuin minä, koska he niillä rahoilla elävät koko vuoden sitä tavallista arkielämää. Se on hienompaa kuin mun haaveeni.

Mutta en voi jättää tätä ensisatoa odottamaan heitä, koska se mätänee. Vaikka toisaalta osaan myös ajatella ulkomaalaisten vaikeudet, jos heille ei jää marjoja.
mutta ainahan sanotaan, että metsiin ja soille jää hirveät määrät marjoja, joten kai minä voin nyt nauttia tästä erikoisesta ensisadosta.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 01.07.2013 klo 11:19

Sain eilen kuulla erään hyvän tuttavani kuolleen viisikymppisenä sairauteen ja tuli tosi paha mieli kun niin nuorena kuoli. Nauravainen ja iloinen ihminen huolimatta siitä siitä että poikansa vammautui 16 kesäisenä ja on loppuikänsä pyörätuolissa, nyt ikää 28v ja elämä muutenkin potkinut välillä päähän.
Ahdistaa että ihmiset eivät ymmärrä elämän ainutkertaisuuden arvoa.
No, masennus....joo, masentaa minuakin joskus, ketä ei, mutta elämänhalu on suunnaton ja pelkään kuolevani liian aikaisin.
Että en ehdi olla lasteni elämää seuraamassa ja siinä mukana elämässä tarpeeksi kauan. Että en ehdi nauttia vielä monista kesistä ja helteistä, juoda aamukahvia auringon noustessa ja syödä mansikoita lapsenlapseni kanssa, paistaa hänelle lettuja... muuta en toivo kuin elämän vuosia rutkasti ja ihania kuumia kesiä.

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2013 klo 12:59

Putin allekirjoitti lastensuojelulakiin muutoksen, joka kieltää "muiden kuin perinteisten seksuaalisuhteiden propagoinnin alaikäisille" valtakunnallisesti. Käytännössä laki on jatkoa Pietarissa ja muutamalla muulla alueella säädetylle niin kutsutulle homopropagandalaille, joka kieltää "sodomian, lesbosuhteiden, biseksuaalisuuden, transsukupuolisuuden ja pedofilian" propagoinnin alaikäisille.

Homopropagandan levittämisestä internetissä voi saada enimmillään tuhansien eurojen sakot." kaikki lehdet

Minulla on nyt sattumalta asuu kaksi homokaveria Venäjällä.
Mitä on homopropaganda? Voinko edelleen heiltä kysyä mitä kuuluu homoille?
Voinko laittaa heistä meillä otettuja kuvia nettiin, jos he ne katsovat Venäjällä.
Minä tietenkin voin täällä Suomessa sanoa mitä vaan mutta voivatko he lukea Venäjällä mun kirjoitukset?

Ihan tuossa naapurissa tapahtuu nykyaikana tuollaista.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 01.08.2013 klo 16:13

No eihän nettiin saa laittaa mitään ilman asianosaisen lupaa! Ja se mitä nettiin laittaa, näkyy koko maailmalle. Sehän on selviö.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 02.08.2013 klo 08:50

Ja kyllä juu tapahtuu kamalia asioita maailmassa ja ihan nenämme edessäkin.
Briteissä nyt luulisi olevan asiat paremmin ja oikeudenmukaisemmin kuin takapajula-venäjällä mutta tuo kauhu-uutinen itkettää minua kyllä ja menee törkeydessään muun edelle. Ihmisoikeusten järkyttävää polkemista ja kyse avuttomasta lapsesta.
Ja ihan kotimaassa aiemmin sattunut Erkian kuolema.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288586578945.html#comments-anchor