Aikuisen elämää

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Fiina aloittanut aikaan 20.01.2013 klo 16:26 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ihan uusi täällä, mutta ajattelin kokeilla. Oloni on ollut todella kurja jo monta vuotta. Ahdistaa ja pelottaa. Kävin kaverini kanssa pari päivää sitten kahvilla, olen puhunut tilanteestani hänelle mutta hänen mielestä minulla olisi kaikki hyvin! Miksi minulla on sitten aina niin ahdistava olo, unikaan ei auta ja väsyttää. Käyn…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 28.09.2012 klo 21:06 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on outo tunne että olen joka paikassa ulkopuolinen ja ylimääräinen ihminen. Viimeksi tänään olin kurssin mukana messuilla ja aina kun olimme jossain kahden kurssikaverini kanssa niin kaikki ihmiset puhuivat vain heille eikä minulle. Samoin toinen kurssikaverini puhui kokoajan kaverilleni eikä edes katsonut minuun. Tunsin itseni kaikesta todella ulkopuoliseksi, mutta…

Käyttäjä RBH aloittanut aikaan 18.01.2013 klo 18:02 kohteessa Aikuisen elämää

Perjantai ilta suunaton vitutus päälänsä. Olis niin mukava olla ja mennä kavereiden kanssa. Noh miksen mene? Olis mulla kavereita mutta.. Se on se viina.. en halua juua! Olen totaalisen väsynyt siihen juomiseen!!!! Noh miksen mene selvinpäin? Noku en pysty ☹️ Jos jotenkin saan ihteni ulos kämpästä niin se on heti…

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 19.01.2013 klo 16:53 kohteessa Aikuisen elämää

Myönnän että pelkään huumeiden käyttäjiä. Huomaan kuitenkin, että puhelinlaskuni kasvavat, koska mistään en ole saanut apua. Poliisi ei ota tosissaan, terveydenhuolto ei auta, kriisikeskus ei vastaa yms. Korkeakoulut eivät tulleet vastaan. Tuntuu, että kukaan ei välitä. Mitä tehdä tilanteessa, jossa mielenterveys ja turvallisuuden tunne omassa kodissa järkkyy? En ole vuokralla…

Käyttäjä LonelyWolf aloittanut aikaan 02.12.2012 klo 04:10 kohteessa Aikuisen elämää

Elämä tuntuu tällä hetkellä turhalta, järjettömältä, kylmältä, päämäärättömältä suorittamiselta, voimattomalta, väsyneeltä, toivottomalta, katkeralta, ahdistavalta, yksinäiseltä, välinpitämättömältä… Mitä tämä naurettava yhteiskuntakaan on muuta kuin muiden ihmisten orjuuttamista rahan avulla. Vallanpitäjät ovat narsisteja ja roistoja. Luontokin on jo lähes tuhottu. Pinnallisuus kukoistaa varsinkin näin joulun alla. Tosi väsynyt ja niin turha viesti…

Käyttäjä Hepsukka aloittanut aikaan 17.01.2013 klo 14:52 kohteessa Aikuisen elämää

Eksyin sattumalta tänne tukinettiin ja päätin että kirjoitanpas tänne, jos saisi jotain kohtalotovereita tai järkipuhetta.. Sairastuin viime keväänä masennukseen. Koulu loppui sen takia kesken, ystäväni huijasi minut päivystykseen. Toukokuussa jouduin osastolle, vointini huononi entisestään ja diagnoosina oli vaikea-asteinen psykoottinen masennustila. Osastolla sain nukuttua ja aloitin lääkkeen. Mirtatsapiinia syön edelleen. Olin…

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 26.12.2012 klo 20:04 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään muulla jatkuvaa säätöä ja sähläämistä mielialalääkkeiden kanssa? Tai siis annostuksen. Joutuuko joku esim nostamaan annosta talvella? Onko joku nostanut jos on ollut kovin stressaava tilanne päällä? Minä olen tosi pitkään halunnut lääkkeistä kokonaan eroon, mutta ei taida nyt onnistua kun on tosi vaikea vaihe meneillään. Kuinkahan paljon stressihormooni…

Käyttäjä Cole aloittanut aikaan 16.01.2013 klo 23:09 kohteessa Aikuisen elämää

Ai että minä inhoan yli kaiken näitä ”sinisiä hetkiä” joita tulee silloin tällöin, jolloin olet liian filosofisella päällä, ja saat kiinni jostakin ajatuksesta, mutta se karkaa ja/tai paisuu sellaisiin mittoihin että sitten ei saa unta enää sen takia. Rupeaa mietityttämään elämän tarkoitukset sun muut, se mitä tulee tekemään elämällään, ei…

Käyttäjä Leijonamieli aloittanut aikaan 15.11.2012 klo 16:33 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään jäin sairauslomalle uusiutuneen masennuksen takia. Tämä oli jo arvattavissa, koska olo on ollut pitempään alakuloinen ja itkuinen. Toisaalta helpottaa, ettei enää tarvitse väkisin sinnitellä ja teeskennellä reipasta. Mutta samalla olo on tosi surkea. Täällä mä olen yksin kotona eikä ole ketään kenelle kertoa. Masennus ja yksinäisyys on huono pari.…

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 05.01.2013 klo 16:06 kohteessa Aikuisen elämää

Vointini on mennyt huonoksi. Vaikea masennus vaivaa – taas! Juuri, kun ehdin ajatella, että nythän on ihan kiva olla, hyökkäsi paha olo nurkan takaa. Tai ehkä se vain väijyi koko ajan askelen verran takana. Sairaala- ja hoitokierre alkanut, lääkitystä rustataan… Mihin hoitoon olen kelvolinen…? Pelko, ettei hoideta. Pelko, että hylätään.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: