Aikuisen elämää

15 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 27.06.2013 klo 17:51 kohteessa Aikuisen elämää

Onko ketään, joka pärjää kaksisuuntaisen kanssa ilman neuroleptejä ? Jos, niin miten?

Käyttäjä katinka3 aloittanut aikaan 23.06.2013 klo 03:20 kohteessa Aikuisen elämää

Olen niin yksin että seurani on vain täällä tukinetissä. Odotan koneella että joku kirjottaisi jotain, vaikka omista asioistaan muutta niitä lukiessa tunnen olevani läsnä jonkun kanssa.

Käyttäjä Chinaski aloittanut aikaan 23.06.2013 klo 14:12 kohteessa Aikuisen elämää

Olen uusi täällä ja on hienoa lukea, että joku on onnistunut pääsemään menestyksekkäästi eroon masennuslääkkeestä. Olen niin epätoivoinen tämän lopettamisen kanssa, että lähdin etsimään vertaistukea. Olen viimeiset 10 vuotta syönyt eri pituisia erilaisia masennuslääkkeitä, nyt viimeiset 7 vuotta Sepramia. En ole uskaltanut lopettaa lääkeitä vieroitusoireiden pelossa, vaikka kolmivuotinen psykoterapianikin loppui…

Käyttäjä maippi2 aloittanut aikaan 24.06.2013 klo 10:00 kohteessa Aikuisen elämää

Olemme eronnut pariskunta, erosta muutama vuosi, välit eivät koskaan katkenneet täysin, syitä on monia. Halusimme että lapset ja lastenlapset voivat tavata meitä kumpaakin vapaasti ilman kireää tunnelmaa. Olimme naimisissa yli30 vuotta. Nyt tilanne se, että entinen puoliso on sairastunut levinneeseen syöpään. Kunto ei ihan hyvä, meillä ikäeroa yli 15 vuotta,…

Käyttäjä LonelyWolf aloittanut aikaan 09.05.2013 klo 16:38 kohteessa Aikuisen elämää

Ei jaksa.. taas se tulee ☹️ Vaikka sitä on yksin aina muutenkin, niin kesä on pahin. Eikö edes kesästä kuuluisi nauttia? Vihaan kesää ja tätä hemmetin elämää.

Käyttäjä Maruska aloittanut aikaan 18.06.2013 klo 14:22 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on jo tosi pitkään ollut terapiantarvetta, mutta en ole juurikaan pystynyt käymään, koska olen eläkeläinen eikä Kela näin ollen myönnä terapiakorvauksia. Mikä on kylläkin aika perseestä, ja antaa vahvan viestin siitä, että eläkeläisellä ja hänen jaksamisella ei ole mitään väliä. No, kuitenkin olen nyt alkanut käydä omalla kustannuksella terapiassa,…

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 19.06.2013 klo 22:20 kohteessa Aikuisen elämää

hei, kandidaatintutkintoni oli hyväksytty. Oli aika kamppailua kun kirjoitin sitä kevään ajan. Oli yhden lämpimän ruoan lisäksi varaa kahtena- kolmena päivänä viikossa juoda myös iltapäiväkahvi opiskelupaikassa kahviossa. Enem pään ei ollut budjetissa varaa, eli ostaa sitä kahvikupillista, että jaksaisi iltapäivälläkin. Sillä tavoin menin koko kevään, enkä siitä hiiskunut kenellekään. Kerran…

Käyttäjä Kissanpenturäjähdys aloittanut aikaan 31.05.2013 klo 12:26 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kärsinyt koko elämäni sosiaalisista peloista. Siihen liittyen itsetuntoni on aina ollut heikko; koen itseni surkeaksi, huonoksi, rumaksi, epätoivoiseksi ja vihatuksi. Pyrin korjaamaan jokaista virhettä jonka itsessäni näen. En enää ole kiinnostunut kunnolla mistään muusta kuin itseeni liittyvistä asioista, tavoitteeni ovat vain olla parempi, olla hyvä ja kelvata itselleni ja…

Käyttäjä metrakit aloittanut aikaan 19.06.2013 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kuukauden vakaan mietinnän ja tasapainottelun jälkeen tullut vain vahvemmin siihen tulokseen että tämä kesä on viimeinen elinaikanani ja vaikka pelkään niin muutakaan vaihtoehtoa ei enää ole. Haluaisinkin kysyä että miten tehdä selväksi ettei poismenoni johdu kenestäkään tai että kukaan ei ole minua ajanut tähän tilanteeseen? Kirjoitanko kirjeen jokaiselle läheiselleni,…

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 09.05.2013 klo 18:02 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään muulla niin, että joutuu vähän väliä säätelemään itse ssri- lääkitystä, jotta se auttaisi? Minulla on välillä annos 50mg, auttaa muutaman kuukauden ja taas alkaa mahdoton ahdistus. Sitten kun syön vähän aikaa 25mg, ahdistus helpottaa. Kunnes taas menee muutama kk ja joudun nostamaan 50mg ja helpottaa. Mistä tämä johtuu…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: