Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä kajastus aloittanut aikaan 29.09.2015 klo 11:12 kohteessa Aikuisen elämää

Olen uusi täällä ja olen lueskellut Aikuisen elämää palstaa. Nyt ajattelin kirjautua. Vuosien vaikeaa masennusta, pakko-oireista häiriötä, syömishäiriöitä, pahaa ahdistusta ja edelleen mietin, onko minulla tulevaisuutta…Lääkityksestä etsin aina toivoa, mutta lähes kaikki kokeiltu. Ja pelkään sivuoireita, mm. lihomista joistain lääkkeistä. Sähköhoitoon haluaisin taas, mutta kuinkahan pitkään senkään vaikutus kestäisi….

Käyttäjä nuoriaiti aloittanut aikaan 01.10.2015 klo 22:08 kohteessa Aikuisen elämää

Alan olemaan niin väsynyt jatkuvaan pakkoajatukseen; pelkään, että muuttuisin yhtäkkiä pedofiiliksi ja kiinnostuisin lapsestani väärällä tavalla. En ikinä voisi lastani satuttaa, mutta pelottaa ihan järjettömästi, että yhtäkkiä minussa heräisi halu tehdä niin. En kestä edes ajatusta, että edes HALUAISIN tehdä jotain lapselleni, vielä vähemmän, että tekisin! Ennemmin nirhaisin itseni. Olen…

Käyttäjä rmo aloittanut aikaan 29.07.2015 klo 00:04 kohteessa Aikuisen elämää

Minulle on tullut ihan uutena asiana nämä pakkoajatukset.. Nämä alkoivat ehkä n. 2kk takaperin. Aikaisemmin mulla on ollut kyllä pakkotoimintoja mm. Ovien ja hellan tarkastaminen. Nyt pakkotoiminnot ovat helpottaneet ja tilalle on tulleet nämä ajatukset. Olen elänyt parisuhteessa saman miehen kanssa vuosia, kaikki on täydellistä. En vaihtaisi pois hetkeäkään yhteisestä…

Käyttäjä t4ry aloittanut aikaan 30.09.2015 klo 12:10 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Ajattelin kirjoittaa tänne, jospa löytäisin jotain vertaistukea/kohtalotovereita. Olen itse parikymppinen nuori nainen ja opiskelen sairaanhoitajaksi. Olen kärsinyt nuoruudessa paniikkikohtauksista jotka esiintyivät yleensä sillon kun olin yksin. Olen todella tarkka kaikissa asioissa, ja omaan huonon stressinsieto kyvyn. Tällähetkellä olen työharjoittelussa mielenterveys -ja päihdetyön parissa, joka tuntuu todella ahdistavalta. Lisäksi tehtäviä…

Käyttäjä juups aloittanut aikaan 27.09.2015 klo 08:14 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki! Mistä aloittaisin? Olen viiskymppinen nainen, eronnut pari kertaa pitkistä liitoista. Viimeinen ero on parin vuoden takaa, joka oli hyvin raju yllätys. Tuli ihan puun takaa…ilmoitusluonteisena asiana. Mies oli päättänyt erota, ilmoitti minulle asian ja se oli siinä. Suhde oli mielestäni hyvin onnellinen, ei suurempia ristiriitoja. Asuimme eri paikkakunnilla,…

Käyttäjä Unetar aloittanut aikaan 27.09.2015 klo 13:06 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään kokemuksia näistä? Itselläni on välillä mielestäni unihalvausta muistuttavia kokemuksia, mutta erona on se, että koen niitä siinä vaiheessa kun olen vaipumassa uneen. Unihalvauksen kerrotaan tapahtuvan unen loppuvaiheessa eikä alussa. Alkuun pelkäsin näitä ja yritin taistella nukahtamista vastaan silloin, kun kun tajusin vaipuvani sellaiseen halvaantuneeseen tilaan. Nyt en ole…

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 20.09.2015 klo 07:27 kohteessa Aikuisen elämää

Haluan vaan tappaa itteni. En jaksa enää kipujen takia ja muutenkin on vaikeeta tää elämä. Päivystyksessä ei oteta tosissaan, viimeksin sieltä passitettiin vaan kotiin. Joten turha apua on hakea.

Käyttäjä sadgirl22 aloittanut aikaan 23.08.2015 klo 12:56 kohteessa Aikuisen elämää

En jaksa enää. Olen todella ahdistunut. Olen aina, pienestä asti ollut todella herkkä persoona. Olen pelännyt vähän sitä ja tätä ja ollut herkkä ahdistumaan. Taustalla on koulukiusaamista ja mummoni pahoinpiteli minua henkisesti pienenä. Helmikuussa aloin pelätä erästä gynekologista sairautta lähes neuroottisesti. Pelko sai alkunsa kun selasin nettiä ja luin kauhutarinoita…

Käyttäjä Heippi aloittanut aikaan 24.08.2015 klo 09:18 kohteessa Aikuisen elämää

Johonkin täytyy purkaa tuntemuksia, valitsin tämän sivuston. Olen 23v joka on Kelan kuntoutuksessa, se on sellaista että täytyy olla harjoittelupaikka ja on sitten kuntoutuksen ajan harjoittelussa. Minun harjoittelupaikkani on päiväkoti. Olen ollut samassa päiväkodissa ja ryhmässä olikohan se huhtikuun lopusta/toukokuun alusta alkaen. Pidän lapsista paljon, niissä ei ole mitään. Mutta…

Käyttäjä PinotNoir aloittanut aikaan 25.09.2015 klo 16:58 kohteessa Aikuisen elämää

Olen n. 40-vuotias nainen ja introvertti. Rakastan elämääni ja olen aina yksin ja perheeni (sekä läheisten ystävieni kanssa) 100% onnellinen. Olen tyytyväinen itseeni, arvoihini ja tapaani elää ja olla. Jo ala-asteella koin ryhmätyöt vaikeiksi. Minua oli koko elämäni haukuttu tyhmäksi, koska sanoin aina erilaisia asioita kuin muut. Huomasin, etten osaa…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: